Przeprowadzka i remoncik =^^=

czwartek, sierpnia 29, 2013

Witam ;) 

Od dzisiaj mój blog będzie się mieścił na tej stronie ^^. Tamta nie zaspokajała moich wszystkich potrzeb i dlatego postanowiłam przenieść mojego bloga tutaj. Kto czytał mojego starego bloga ten wie jak mniej więcej go prowadzę, co się na nim mieści i też zna parę faktów o mnie. Jeśli ktoś chce coś o mnie wiedzieć to zapraszam do mojego konta google+ (załącznik znajduje się na tym blogu pod tytułem "o mnie" tam wystarczy kliknąć " wyświetl cały profil" czy coś takiego i tam będzie zakładka "o mnie" na google+ ) No więc mój stary blog mieścił się pod linkiem 
www.mymangawonderland.blox.pl 

Jeśli coś nie działa to przepraszam. Piszcie w komentarzach, na asku, na facebooku, na gadu jeśli chcecie coś wiedzieć ( numery i linki są podane na koncie google+) . 

Ale dla tych co nie wiedzą o czym będzie blog to tak krótko to opiszę, więc blog będzie głownie o Japonii, mandze i anime, oraz wszystkim co z tym związane. Będę na niego wrzuca moje prace rysunkowe jak i moje opowiadania, oraz informacje na dany temat, fotki, a także będę pisać kto z japońskich gwiazd lub postaci z anime ma urodzinki w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że nie będę was nudzić i też mam nadzieję, że będziecie podawać pomysły na nowe notki ^^ 
Pozdrawiam Was kochani ;* 


Tak jeszcze przy okazji podam wam mojego fbl i link do mojego fanpage, którym się zajmuję na fejsie ;D 

fbl : http://www.photoblog.pl/arisumello/157245711/sozo-ryoku-3.html ( od razu najnowsza notka) 
Fanpage :  https://www.facebook.com/pages/Anime-To-Moja-Miłość/199013060255917

No to dzisiaj na tyle. Od jutra zacznę tutaj już coś działać bardziej poważnie. Od razu uprzedzam, że notki, które miałam zrobić na tamtym blogu przejdą na następny plan bo rysunków nie skończyłam, a opowiadania jak na razie nie chce mi się tutaj wrzucać. Przykro mi, ale to na blogu pojawi się w najbliższym czasie ;D 
Jutro pierwsza notka na nowym blogu będzie z okazji nowego roku szkolnego haha ;p wiem to nie zbyt miły temat bo szkoła i wgl, ale to będą informacje o szkolnictwie w Japonii oczywiście ^^ . 
Miłego dnia życzę ;* 





You Might Also Like

0 komentarze