Aki ^^

sobota, września 28, 2013

Konbanwa ;3 

Przepraszam, że w tamtym tygodniu nie było notki, ale niestety depresja i inne problem, a w tygodniu nie mam za bardzo czasu bo szkoła ;< Ale na szczęście już nie mam depresji wszystko jest dobrze, więc zabieram się do pracy. 

Ostatnio nawet w szkolnej bibliotece miałam mangową wystawę ;) Pani z biblioteki podała mi pomysł wiedząc o moich zainteresowaniach no i zrobiłam tą wystawę, wyszło całkiem nieźle, nawet pani dyrektor się tym zainteresowała i pochwaliła moją twórczość ^^ 
Od pani bibliotekarki dostałam prezent, a mianowicie manekina do rysowania, który wygląda tak jak ten na zdjęciu ( od razu uprzedzam, że to nie jest ten mój, ale nia chciało mi się robić mu fotki dlatego znalazłam w internecie) 
Teraz fotki z mojej wystawy ^^
W sumie przez tą wystawę na blogu przez jakiś czas nie pojawią si moje rysunki bo obecnie te nowsze są w bibliotece, a za nim coś nowego narysuję to minie troszkę czasu.

No ale do rzeczy. Tematem notki jest jesień, a dokładniej jak się domyślacie jesień w Japonii.

Większość uważa, że Japonia najpiękniej wygląda wiosną kiedy to kwitną sakury, ale jesień też ma swój urok. Te kolorowe liście tworzą cudowną kompozycję z krajobrazem i to także przyciąga turystów, a także fotografów, malarzy i innych artystów.
W sumie co to opisywać, lepiej pokazać ;)








Mam nadzieję, że się podoba ;)
Serdecznie zapraszam do komentowania, oceniania i podawania pomysłów na nowe notki ^^
z góry dziękuję ;*
Oyasumi <3 



You Might Also Like

0 komentarze