Lipa ;(

niedziela, września 15, 2013

Witam Was po tygodniu przerwy. 
Musiała ona nastąpić gdyż szkoła, a w weekend wyjazdy i inne. Teraz robię notkę na szybko w sumie, bo zaraz idę się spotkać z moim skarbem kochanym :) no mniejsza o to xd. 

Mam smutną wiadomość. Nie wiem czy ona jest bardziej smutna dla Was czy dla mnie, ale do rzeczy. Miałam dzisiaj umieścić na blogu moje opowiadanie. Niestety nie umieszczę go, gdyż chyba przypadkiem je usunęłam ;( nie wiem w każdym razie nie mogę go znaleźć na moim kompie... Fakt mam na nim bałagan, z resztą jak wszędzie, bo nie umiem porządku utrzymać lol. 
No więc to opowiadanie zaginęło i teraz nie mam o czym zrobić notki. 
Ale nie bójcie się moją twórczość (jeśli chodzi o opowiadania) umieszczę tutaj kiedyś i raczej to nastąpi już nie długo. Mam też w planach pisać to opowiadanie na większą skalę, wymyśliłam je z moją przyjaciółką i będzie to podzielone na części, nawet będę do tego rysunki, ale to będzie pracochłonne i będziecie musieli poczekać troszkę kochani, bo niestety teraz szkoła i jak widać brak czasu. 
Oj ale się rozpisałam xd. 
No więc dzisiaj skoro nie mam nic w zanadrzu umieszczę prę fotek z motywem przyjaźni, bo ostatnio moje  relacje z przyjaciółmi są świetne, chociaż przez ostatnie dni byłam zdołowana, ale dzięki nim udało mi się "podnieść" <3 
Dziękuję wam <3 

Pozdrawiam Kinię i Sayuu ;* 


Macie urozmaicenie, bo fotki nie są tylko Japonek i postaci z anime ;p

Mam nadzieje, że się wam podobają.
Na dzisiaj to tyle, pa ;*



You Might Also Like

0 komentarze