Japanese Halloween ;3

niedziela, października 27, 2013

Booo ;3

Nareszcie z parę dni Halloween <3 moje ulubione święto hehe ;*
Moje przygotowania do Halloween w sumie dobiegły końca, tylko nie wiem czy znajdę jedną część do mojego kostiumu. Ehhhh będzie lipa jak moja oka-san to wyrzuciła -.-
A jak tam wasze przygotowania do Halloween ?  czy wgl obchodzicie ?
Mi w sumie zostało tylko upice halloweenowe muffinki, mam nadzieję, że wyjdą xdd i wgl czy moje plany na ten dzień się powiodą ;) No mniejsza o to .

Jak na razie schodząc z tematu "halloween" chcę wam tylko przekazać, że na rysunki na blogu trzeba będzie poczekać, bo mam mało czasu i jak na razie skończyłam tylko dwa, więc się nie opłaca, ale mam zamiar zrobić coś w stylu " tydzień z Arisą" hehe czyli będę dodawać jedną notkę co dziennie opisując jak wyglądał ten dzień, bo jakoś chcę urozmaicić tego bloga i żeby nie był tylko o tym co kocham, ale też częściowo o mojej specyficznej osóbce. Więc po święcie zmarłych zaczynam.

Jeśli chodzi o muzykę na blogu, bo wiem że nie każdy lubią taki gatunek, a że ja jestem visual kei to jestem dość mroczną osobą i wolę słuchać ostrzejszej muzyki, ale jak widać lżejsze też się zdarzają. Po prostu są to piosenki które określają mój charakter, mój humor i wgl mnie.
W sumie do niektórych notek taka muzyka nie pasuje, bo ja to jestem takie dwa w jednym jak sos słodko kwaśny ;p z resztą osoby, które już dłużej mnie znają to wiedzą jaka jestem.

Przechodząc już do notki. Dzisiaj nie będzie za bardzo rozbudowana, bo nie mam za bardzo czasu i dodam tylko troszkę Halloweenowych fotek ;)
Mam nadzieję, że wam się będą podobać.


To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że się podoba ;) życzę wam wszystkich udanego Halloween ^^
Pozdrawiam ;*


You Might Also Like

0 komentarze