Day 2

wtorek, listopada 05, 2013


Witam was kochani ;)
Oto drugi post z serii " Tydzień z Arisą".
Od razu przejdę do notki, bez żadnego wstępu, bo to nie ma sensu skoro i tak opisuję swój dzień.


Wtorek ;3

Jak wczoraj nie spałam tak dzisiaj rano miałam problem ze wstaniem. Budzik dzwonił jak zwykle o 6.00 Jednak nuta the gazette nie zmotywowała mnie tym razem do wstania -.- wyłączyłam budzik i tak sobie pomyżlałam, że jeszcze poleżę, a w końcu skończyło się o tym że przysnęło mi się. Na szczęscie nie nadługo bo z łóżeczka wyczołgałam się o 6.30 ;3 
Biegiem do łazienki xdd 

Szybko się ubrałam ( dzisiaj w sumie w mojej garderobie się nie wiele zmieniło kolorystycznie i wgl tylko koszulka dzisiaj z Dragon Ball ;) i zamiast kamizelki dzisiaj bluza). Po tym jak się ubrałam umyłam ząbki, mordkę ( specjalną pianką do mycia twarzy) kremik nawilżający, jeszcze wysmarować rączki i gotwa byłam do makijarzu i prostowania włosów ;p 
Wszysko na szybko. 
Makijarz ( udało mi się znaleźć tutorial co jeszcze bardziej przypomina mój codzienny makijarz niestety od razu z układaniem włosów, ale ja niestety tak nie modeluję włosów i o włosach mam inne filmiki przygotowane) Tak w sumie jest to tutorial makijarzu Uruhy z the gazette, ale to chyba najbardziej podobny makijarz do mojego tylko ja nie robię na dole czarnej kreski, tylko biała, a czarne mam tylko kawałek ;p 
No więc tak to mniej więcej wygląda jeśli o makijarz chodzi, bo cześci filmiku z włosami nawet nie bierzcie pod uwagę, chyba że tak dla siebie ;p hehe ja włosy układam tak : 
Na początek prostowanie ;) a potem lekkie modelowanie ^^ 
( ten filmik też nie jest idealny bo ja nie spinam włosów i nie wywijam ich tak prostownicą ale koncepcja jest ta sama ;p ) 
No i po tym wszystkim pakowanie jedzonka do plecaka ;) i do szkoły ... tak tylko przez to że wstałam 30 minut później nie zdążyłam przed szkołą z psem i w dodatku gdzieś zgubiłam słuchawki, a ja bez muzyki nie lubię iść do szkoły czy gdziekolwiek ;p więc musiałam wziąć stare, które są z deka popsute bo jedna słuchawka nie działa, ale stwierdziłam, że lepsze to niż nic ^^ 
Już przeżuciłam się na cieplejszą kurteczkę ;3 oczywiście glany, plecak na plecy i w drogę, wszystko było by okk jak by nie to że chyba coś mnie bierze, rano bolało mnie gardło i głowa, jakaś taka słaba byłam i wgl, ale po kilku tabletkach przeszło trochę. 
W trakcie mojej codziennej trasy do mojej " kochanej szkoły" pisałam z moim koteczkiem jak zawsze <3 

Jak już dotarłam do szkoły ledwo żywa ;< i do tego zmęczona od razu mnie dobiło coś, a co dokładnie... a to że nie chcę już łazić do tej szkoły i wgl nie chcę widzieć tych ludzi, no ale trudno jak mus to mus. 
Pierwsza lekcja to była historia i oczywiście chciałam sobie pospać to nie mogłam bo co chwile budziły mnie smsy heh xdd 
No więc taaa myśl że masz lekcje do 15. 10 i jeszcze ból głowy nie idą ze sobą w parze, ale musiałam przeżyźć
1. Historia
2. logistyka zaopatrzenia i prosukcji
3.w-f
4.w-f
5. zapasy i magazynowanie
6. procesy transportowe
7. j.polski
8. j. polski 

O tyle dobrz, że mamy salę w remoncie i w-f nie było xd za to musiałam na jednym w-f rysować rysunki w kronice szkolnej, a na drugiej pomóc wycinać literki na tablice na korytarz -.- ehhh i jeszcze na długiej przerwie zdjęcia do samorządu gdzie ja nie wyspana już widzę jak ja wyglądam na tych zdjęciach -.-b masakraaa ! 
No jakoś się przeżyło i jeszcze po 6 lekcji ta cudowna wiadomość że nie ma ostatnich dwuch polskich ^^ ach ta radość ;) więc skończyłam lekcje o 13. 30 
No i skoro tak się wcześnie skończyła ta meka poszłam z Kinią na kawę, oczywiście jak to my smiechy i wgl głupawka, no i nasze (wcale nie zboczone) tematy rozmów xdd 

Potem do domku nareszcie ;) ale oczywiście jak tylko przyszłam nawet nie zdążyłam zdjąć butów tylko od razu musiałam iść na spacer z psem ;3 a potem obiadek 

Potem miałam chwilę odpocząć, a ta chwila przeciągnęła się do godziny ;) 
Na szczęście jutro z trzech pierwszych lekcji jestem zwolniona, bo idę do kina hehe więc w sumie musiałam zrobić tylko zadanie na niemiecki ^^ 
Więc jak już się uporałam z zadaniem od razu tylko przejżałam pocztę, fejsa i inne, a potem pykło się kilka fotek i od razu wzięłam się  za pisanie notki ;3 

Teraz już w sumie i tak nie zrobię nic tylko od razu pójdę się kąpać -.- niestety nie udało mi się obejrzeć anime ani nic więc, pozostało mi tylko spakować się, iść się kąpać i czekać na telefon od mojego skarba ;* 
Nawet kolacji nie chce mi się już jeść. 

No i mam nadzieję, że szybko pójdę spać bo jestem strasznie zmęczona -.- 





Jak na dzisiaj to tyle ;) jak widać nic ciekawego jak na razie się nie dzieje w moim życiu hehe. 
Do jutra ;* 

Oyasumi nasai. 

You Might Also Like

0 komentarze