Day 3

środa, listopada 06, 2013

Konbanwa ;3

Dzisiaj już trzecia notka z tej serii ... w sumie to aż bo ja ledwo znajduję czas i jestem zmęczona, ale w sumie nie ważne ;)
Przejdźmy do notki ^^


Środa.
No więc jak zawsze budzik dzwoni o 6.00 a wczoraj poszłam późno spać, bo się z moim koteczkiem przez telefon rozgadałam i tak wyszło. Więc jak ten budzi zadzwonił o tej 6.00 to myślałam, że coś rozwalę. Wyłączyłam go i nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam i obudziłam się 30 minut później tak jak wczoraj. No to biegiem do łazienki ( dobrze, że dzisiaj rano do kina to przynajmniej jak bym się spóźniła to nic takiego) No więc tam jak zawsze poranne odświerzenie. Na szczęście nie zajęło mi to dużo czasu więc wyrobiłam się normalnie.
No i mój codzienny makijarz ;)
No i po tym jakże pracochłonnym zadaniu nadszedł czas na układanie włosów.
Namęczyłam się z tym trochę, ale oczywiście na marne w sumie.

Dokończyłam pakowanie i nadszedł czas w drogę ! no i dlaczego wspomniałam, że moje układanie włosów poszło na marne ? a dlatego, że na dworze strasznie wiało i trochę padało.

No, ale trzeba lecieć po Kinie na pkp i do kina potem ;)
No i okk jakoś dotarłam z Kinią do kina i wgl.
Film nawet był spoko, o jakimś geju hehe ( yaoi *.* hyhy) ale i tak wiadome co lepsze haha ;)
No i najlepsze jest to że byliśmy wszyscy zwolnieni tylko z 3 lekcji ale trochę się przedłużyło i w sumie wróciliśmy do szkoły w połowie angielskiego to stwierdziliśmy że już nie ma sensu iść na lekcje i chyba mamy nieobecność, ale jedna w tą czy w tamtą trudną, akurat mnie opuszczanie lekcji się bardzo rzadko zdaża chyba że to jakiś wolontariat czy prace w samorządzie, ale to akurat wszystko usprawiedliwione ;3



No więc dzisiaj po tym kinie został mi tylko w-f, niemiecki logistyczny i dwie ostatnie lekcje to usługi transportowo-spedycyjne ;p jakoś się przeżyło i nawet chyba nic zadane nie było, przynajmniej ja o niczym nie wiem hehe ;p
No i o 15. 10 koniec lekcjie no i do domku ;)
z pieskiem się szybko na spacerek poleciało i obiadek

Ostatnio jak oto-san znalazł nową pracę na obiadach w domu czuj się jak w Mc donald's hehe bo na obiady to jakieś zapiekanki, to pizze to coś w stylu fast food, ale jest taki pech bo nie jem mięsa i oto-san marudzi z tego powodu, ale to już jego problem. Jestem jaroszką i jest mi z tym dobrze hehe. Tylko tak miałam założenie jeść co trzy godziny, ale ostatnio mi to nie wychodzi, kurde muszę coś z tym zrobić.

Potem odrazu zabrałam się za przeglądanie you tube i fejsa ;) skoro nie było nic zadane. Tylko lipa bo mam jutro na 9.00 ale i tak muszę na 8.00 iść normalnie bo po Kinia jest już na miejscu 7.20 gdzieś tak no i co ma sama robić, a mi w sumie nie przeszkadza to że muszę wstać o tej 6.00 żeby się wyrobić ;p
A po drugie oczywiście może będę potrzebna do robienia dekoracji na auli więc na 8.00 i tak trzeba przyjść.
No mniejsza o to teraz sobie siedzę i słucham dziwnej muzki jak na mnie *.* doznałam szoku haha i wgl
Ale zaraz idę się kąpać, dzisiaj szybciej bo jest środa, a w środy i w soboty organizuję sobie taki " dzień spa" taki relaks i czas na to żeby o siebie zadbać, no i taki "dzień" w sumie to wieczur, ale okk wygląda mniej więcej tak.
Na początek oczywiście trzeba dokładnie zmyć makijarz, w tym celu urzywam mleczka do demakijarzu i na to tracę dwa waciki xd Potem peeling i myję sobie mordkę żelem do mycia twarzy, a na końcu tonik i to jest sam demakijarz w sumie czyli kropla w morzu. 
Potem w sumie prysznic iwgl depilacja haha xdd po co ja to napisałam to nie wiem, ale okk. No i w tym czasie mam maseczkę arbuzową na twarzy. Po umyciu się i wgl tej całej depilacji xdd czas na pielęgnacje włosów. Myję głowę codziennie, ale w te dni spa oprócz szamponu i odrzywki urzywam dodatkowo szamponu z pokrzywy na wzmocnienie włosów. 
Już po całym rytuale kompieli nakładam balsam na całe ciało.
Myję sobie ząbki i potem nakładam 3 różne kremy ( oczywiście między każdym jest czas na to żeby wsiąkł w skórę i wgl. ) No i przy nakładaniu kremu obowiązkowo japoński masarz twarzy ;3 
Potem tylko jeszcze pielęgnacja stópek hehe ;) i rozczesanie włosów oraz nałożenie jedwabiu ^^ 
To tak w skrócie opisany jest mój wieczór w środę. 

Po tych ceregielach czas na cieplutką herbatkę, może jakiś odc anime lub gra, spakowanie się do szkoły i lulu hehe 
Jestem zmęczona strasznie, ale przede mną jeszcze troszkę pracy chociaż by część pielęgnacyjna hehe ;3 

Oyasumi ;*


You Might Also Like

0 komentarze