Day 4

czwartek, listopada 07, 2013

Yo =^^=
Dzisiaj mamy czwarty dzień naszego dziwacznego tygodnia haha ;)
Dzisiaj piszę notkę na ostatnią chwilę, więc znając mnie to możliwe pominę parę faktów, ale jeśli o nich zapomniałam to nie są ważne ;p haha spać mi się chce jak nie wiem dlatego już nie przedłużam wstępu i przechodzę do pisania .

Czwartek.
Po raz kolejny zamiast o 6.00 wstałam dopiero o 6.30 ehhh ostatnio nie mogę się wyspać -.- ale trudno.
Jak zwykle biegiem do łazienki i mycie ząbków, mordki, kremiki, ubieranie i nadszedł czas na makijarz i prostowanie włosów. Dzisiaj w sumie ich nie układałam za bardzo bo nie miałam czasu. No, a z resztą znowu wiało i padało więc nie zbyt ciekawie ;<
Nie przepadam za taką pogodą, szczególnie jak mam iść do szkoły. No ale okk szybko po Kinię na pkp i do szkoły, ehhh nie ma to jak mieć na 9.00 a i tak wbijać do szkoły przed 8.00. Nudziło nam się i wgl to poszłyśmy posiedzieć sobie w bibliotece. Potem następna lekcja czyli plwgr ( przedsiębiorstwo logistyczne w gospodarce rynkowej) spędziliśmy na auli bo apel przygotowywali ehhh więc znowu się wynudziłam.
Potem zapasy i magazynowanie ( miała być kartkówka, ale na szczęście nie zrobiła nam xd) no i potem tylko z górki ;) angielski, niemiecki, dwie lekcje logistyki zaopatrzenia i produkcji no i angielski logistyczny. Lekcje jak prawie co dziennie do 15.10 ale jakoś się dało radę i potem do domku szybko bo człowiek zmęczony i głodny hehe .

Muzyka na full w słuchawkach i w drogę na szczęście nie padało już. Potem szybko obiadek, hehe zgarnęłam kasę od oka-san btw. sama mi dała hyhy *.* to mi się podoba no i potem zamulanie tyłka przed kompem bo nie było nic zadane ( przynajmniej tak mi się wydaje).
Dzisiaj musiałam porysować trochę i w sumie tylko rysowałam coś tam dla Pani pedagog na tablicę ze zdjęcia, ale jakoś mi wyszło, pewnie się nie spodoba bo nie umiem za bardzo ze zdjęć takich normalnych rysować. Kij z tym. Ale jak już chciałam coś narysować tak dal siebie żeby mieć co na bloga wrzucać, to moja wena gdzieś wyparowała i nic mi nie wychodziło -.- ehhh bywa.
Przy okazji dalej się muzyki słuchało xd i wgl facebooki i inne ;) 
Czas jakoś zleciał że w sumie nic nie robiłam a już musiałam iść się kąpać. Jestem teraz świerzo wykąpana no i piszę dla was ;p hehe zaraz idę spać, dzisiaj wcześniej, może wreszcie się wyśpię, a jestem tak zmęczona że lepiej nie pytać. Ehh ciekawe dlaczego tak jest że człowiek jest zmęczony nic nie robieniem, a może to wstrent do szkoły i brak motywacji mnie wykańcza ? 
No więc już się żegnam z wami.
Do jutra.
Wiem że notka kijowa dzisiaj i mało zdjęć i wgl, ale jak już wspomniałam to robota na szybko więc ja już idę spać, bo ledwo na oczka patrze. 
Oyasumi ;*


You Might Also Like

0 komentarze