Day 5

piątek, listopada 08, 2013

Konnichiwa o(^w^)o
Dzień piąty !
Heh nareszcie weekend ;p No więc zaczynamy od razu, po co przynudzać heh xd

Nadeszła pora wstawania. 6.00, a ja zamiast spać poszłam spać dalej i gdyby nie oto-sna to chyba bym nie wstała dzisiaj do szkoły ;;_;; obudził mnie 6. 40 heh im bliżej weekendu tym gorzej mi wstawać. No to dzisiaj już sprintem do łazienki i wszystko w pośpiechu nawet makijarz i prostowanie włosów.
Z domu zawsze wychodziłam jakoś 7.20 lub wcześniej, a dzisiaj 7.30, ale pozytyw bo spotkałam kolegę i miałam z kim do szkoły iść ;) Pogadało się po drodze i wgl. 

W szkole jak zawsze nie wyspana a tym bardziej, że lekcji to prawie nie było. 
No i tak pierwsza lekcja to wychowawcza ;p spędzona na świetlicy gdzie musiałam jakieś badziewne literki przyklejać >.< ' ehhh prace ręczne, w przedszkolu się tylwe nie nakleiłam i nie narysowałam co teraz, ale spoko. Potem kolejna lekcja na auli ( planowanie produkcji i dystrybucji) bo apel przygotowywali no to kolejna godzina zamulania tyłka xd no i potem logistyka zaopatrzenia i produkcji to przynajmniej robiliśmy jakieś zadania, ale były proste ;p następne był polski to jakiś test nam kazała zrobić ( czytanie ze zrozumieniem) porypane to było i pewnie wszystko źle mam lol >.< po tej jakże kijowej lekcji była matma to się tam trochę zadań porobiło, też trudne nie były no i wielce nam o 5 minut lekcje skrócili z okazji 11 listopada, który jest w poniedziałek i na szczęście wolne to się wyśpię juhu ! heh. Po matmie geografia, ale lekcji nie było bo robili zdjęcia klasowe. Na religii siedziałam w bibliotece i rysowałam coś do kroniki szkolnej ;p ( jak już wspomniałam więcej rysowania niż w przedszkolu) no i ostatnia lekcja to znowu planowanie produkcji i dystrybucji gdzie siedzielismy na świetlicy i oglądaliśmy " pierwszą miłóść". Tak normalnie rzadko oglądam seriale, prawie wcale, ale jak waczyli to żeby się nie nudzić oglądało się haha xdd No i potem do domku ;) nareszcie ! 

W domu dzisiaj nie zjadłam obiadu, bo oto-san zrobił coś czego się nie dało jeść, nawet nie wiem co to dokładnie było, więc całe popołudnie w sumie oglądałam telewizję... taaa w sumie to wyglądało tak, że telewizor grał, a ja siedziałam w fotelu i myslałam..., a nad czym ? nad tym że tęsknię za moim skarbem i chcę się już z nim zobaczyć, więc mam nadzieję, że niedziela będzie w miarę ładna, przynajmniej żeby nie padało. Strasznie za nim tęsknię, ale co poradzę jak w tygodniu nie ma czasu bo ja szkoła, a on praca ;< 
No ale trudno, takie źycie, nie zawsze mamy to co chcemy. 
Po twj dość długiej chwili kontemplacji życiowych xd stwierdziłam, że warto by było coś napisać na blogu właśnie ^^ no ale wcześniej sobie obczaiłam pocztę i youtube, obejrzało się tam kilka filmików typu 
covery : 
Takie tam sweet ;) covery 
No i troszk tutorial'ów ( nie wiem jak to odmienić xd ) 

Nawet ostatnio mnie wzięło na pastel goth ;) ale oczywiście to że podoba mi się ten styl nie oznacza że zrezygnuję z mojego visual kei i się zmienię. Tak nie będzie bo visual kei to już mój styl bycia po prostu ;3
Ale ten pastel goth jest taki kawaii <3 
No i po filmikach właśnie się za pisanie wzięłam, teraz tylko wrzucę link na fb i sprawdzę aska czy coś i lecę się kompać, bo mam zamiar sobie obejrzeć moje anime z dziciństwa ;) albo jakąś dramę. Heh fajnie jest objerzeć coś co widziało się jako kilku letnie dziecko i wtedy było się przerażonym widzieć to, szczególnie, że żadko które anime jest przeznaczone dla dzieci. 

No więc teraz chwila relakcu i zadbania o siebie, a potem oglądamy \^w^/



Miłego wieczoru wam życzę i dobrey nocy ;) 
Ja ne ! ;* 

You Might Also Like

0 komentarze