Nu Goth ...

niedziela, listopada 24, 2013

Konnichiwa ;)

Dzisiejsza notka będzie o stylu Nu Goth jak obiecałam ostatnio ;3 ale za nim zacznę pisać na ten temat, co dużo nie zajmie, bo w internetach nie ma dużo na ten temat, ponieważ jest to stosunkowo nowy styl jak pastel goth, chciałam bym też napisać coś z " mojego życia" hehe bo mam ostatnio dziwne pomysły i wgl.




No więc tak dzisiaj miałam się spotkać z moim skarbem <3 jak co niedzielę i notka miała być dopiero wieczorem lub następnego dnia, ale biedaczek źle się czuje i stwierdziliśmy że lepiej będzie jak zostaniemy w domkach i odpoczniemy, bo ja ostatnio też nie zadobrze się czuję, to gorączka, to serduszko, to brzuszek i głowa no i tak w kółko. No i tak wczoraj dostałam prezent urodzinowy od babci ( urodziny za 3 dni *^* omg ja nie chcę ! ) no ale dostałam taki lakier do paznokci z magnesem, on działa na takiej zasadzie, że jak się pomaluje paznokcie to potem przykłada się magnes i robią się wzorki, a jeśli o pieniądze chodzi to wiadome że zbieram teraz kasę na prezenty dla rodzinki i koteczka mojego no i mojego pieska ;) ale jeszcze mam zamiar kupić coś dla siebie i wpadłam na pomysł, że kupię sobię rybkę ^^ a dokładnie bojownika, chyba że jakaś inna mnie urzeknie jak pójdę do zoologicznego ;3 znając mnie to ja będę tam szaleć i będę chciała wszystkie zwierzątka, ale już nastawiłam się na rybkę, to przez anime " free" xd ciekawe jak to będzie, ale mam już taką ochotę urządzić akwarium, wieczorem właśnie się za to zabieram \^w^/ no, ale już dosyć tych wywodów, na dworze pada deszcz to sobie jeszcze porysuję, poczytam i obejrzę jakieś anime czy coś, a potem będę robićprzemeblowanie, żeby mieć gdzie postawić akwarium. No a teraz już zabieram się za notkę.


Nu Goth 
No więc nu goth to styl podobny do Pastel goth tak jak wspomniałam wcześniej i w notce wcześniej. Jest to połączenie stylów goth i hippe. Charakteryzują go shorty najczęściej z wysokim stanem. Duże, okrągłe okulary, luźne topy, czrne skórzane spodnie i gorsety. Tak jak w przypadku Pastel goth tylko inspiracje są brane z typowego gotyku. Nu goth to tak jak by "pseudo goth" i prawdziwi Goci uważają że to jest zniewagą dla słowa goth. Cały czas trwają kontrowersję, czy można być Gothem bez np. słuchania muzyki gotyckiej i bez przestrzegania innych standardów dotyczących orginalnych gotów. 

Teraz pytanie... Co tak na prawdę łączy te dwa styl? ( nu goth i pastel goth).
Te dwa style łączą głównie motywy typu odwrócone krzyże, urzywanie podobnych ubrań do stylizacji co przyczynia się do tego że często nu goth jest mylony z pastel goth, ponieważ pastel goth jest chyba bardziej znany. 




No i to na dzisiaj tyle. Możecie mi sami dawać propozycje na kolejne tematy, a na następny tydzień już dodam moje rysunki, przynajmniej się postaram ;3 
Ja ne \^w^/

You Might Also Like

0 komentarze