tyryryry... (...) ;3

sobota, listopada 30, 2013

Konbanwa ;"3

Gomene! w tym tygodniu raczej nie będzie notki. Chcę was przeprosić za to bardzo. Miały być rysunki i wgl. Mam je, ale chyba 3 są nie skończone ( w sensie nie do końca poprawione i pokolorowane) więc nie wrzucę ich dzisiaj, a innych pomysłów nie mam jak na razie ;<  nie wyspałam się wgl, a wczoraj wypiłam 5 energetyków i dalej chciało mi się spać, a oczywiście po wypiciu ich to wieczorem usiedzieć na tyłku nie mogłam i łazima kilka godzin, kij że padało ;p nom. Ehhh no i tak dzisiaj więc tak się troszkę rozpiszę bez konkretnego tematu xd pewnie i tak dużo mi to nie zajmie, bo nawet nie mam o czym pisać xd.
Dzisiaj jak zwykle w sobotę nuda, cały dzień w sumie w domku tylko na chwile z psem, bo zimno i pada.
Jak nigdy dzisiaj posprzątałam *.* aż sama w szoku jestem że z rana mi się wgl chciało, tym bardziej że w nocy się budziłam co chwile i spałam tak ogółem może ze 2-3 godziny. No i taka zamuła do wieczora.
A właśnie jeszcze tutaj wam się moją rybką nie chwaliłam xd 
Przedstawiam mojego bojoenika, na imię mu Rin-kun. Rin jest oczywiście szczęśliwy i macha do was płetwą ^^ z pozdrowieniami <3 
A oto Rin ;) 

No i w sumie tyle xd
Rin oczywiście też znudzony, bije się z własnym odbiciem ;p a przed chwilą zjadł sobie obiado kolację xd
A mój drugi słodziak czyli piesek Blacky <3 sobie śpi jak zwykle hehe, oczywiście także z nudów ^^ wszyscy się nudzą.

No i to tyle moich dziwnych wywodów, bez tematu i bez sensu.

Jak ktoś ma pomysł na notkę i wgl to zapraszam do pisania swoich propozycji ;) z góry dziękuję ;*

Możecie też pytać na Asku .
http://ask.fm/ArisaRainbow

Bye bye ;** 

You Might Also Like

0 komentarze