CyberGoth

niedziela, grudnia 08, 2013

Witam ;3
Dzisiaj miały być rysunki -.- jak zwykle ciężko z nimi, ale dzisiaj to nie to że nie mam ich skończonych, ale po prostu nie chce mi się podłączać drukarki do kompa, żeby je zeskanować i wgl. Tak wiem leniuszek ze mnie ;p ale jestem troszke zmęczona i jakoś tak stwierdziłam, że zrobię coś co wymaga mniejszego wysiłku czyli zwyczajną notkę. 
Dzisiaj czas na cybergoth. Pomyślałam, że skoro ostatnio poruszałam tematy różnych odmian gotyku to pomyślałam, że zrobię notkę na ten temat. Był pastelgoth, nugoth to teraz cybergoth ;) 
Wiem że to jest mało japońskie, ale zauważyłam, że wielu pastelgotów czy innych jest otaku, więc czemu by nie poruszyć tematy tych subkultur skoro i tak mnie ostatnimi czasy ciekawią. A notkę o  rysunkach dam za tydzień, a potem to już wkroczymy na tematy bardziej świąteczne ;3 

No to do dzieła ! hehe 
Cybergoth -  to subkultura skupiająca elementy cyberpunku, gotyku, raver i rivethead, wyrażająca się w charakterystycznym ubiorze.Ta subkultura  zrodziła się z fascynacji nowoczesnością, rozwoju technologii i filozofią postmodernistyczną. Pierwotnie nazwę cybergoth nadano grupie, która interesowała się gotykiem i słuchała muzyki elektronicznej. 

Moda : 
Ubiór cybergoth charakteryzuje się połaczeniem stylu rave z klasycznym gotykiem. Kolory przynależące do tego stylu to róż, fiolet, błękit, rażąca zieleń i fluorescencyjne barwy z domieeszką bieli i czerni. Ubrania są przeważnie wykonywane z syntetycznych materiałów. Popularne są buty na dużych koturnach, futrzane ociepalcze na nogi w neonowych koloroach i futurystyczne maski oraz gogle. Charakterystycznymi dodatkami stylizacji są gadżety typu: sprzączki, klamry, zamki, pancerze, smoczki, obroże i zasilane bateriami świecące elementy biżuterii.
 CyberGothki noszą krótkie spódniczki i spodnie na ¾ długości, koszulki z fluorescencyjnymi nadrukami oraz lateksowe i puchowe kurtki.

Nieodłącznym elementem wizerunku CyberGotha są oryginalne fryzury. Często stosowane są przedłużenia: cyberloxy, dreadloxy, wooly dreads, wykonane z syntetycznych materiałów (pianka, plastik).
Makijarz: 
Neonowy pomarańczowy, żółty czy różowy znajdują swoje miejsce tak w ubraniu jak i w makijażu. Barwy te często łączone są z ciemnym, teatralnym makijażem w stylu goth. Twarze są rozjaśniane, aby powiększyć kontrast z ciemnymi, mocno podkreślonymi oczami. Prócz makijażu ciało zdobią również piercing i tatuaże.





Muzyka: 
Muzyka charakteryzuje się przesyconym ciężkimi basami, mocnym gitarowym brzmieniem, a także dużą ilością syntetycznych, wytwarzanych komputerowo dźwięków. Ma oddawać nastrój i grozę postapokaliptycznej wizji świata.
(moja ulubiona nuta tego typu ;3 ) 

No i to tyle na dzisiaj ;) 
Mam nadzieję, że się podoba notka ^^ w następnym tygodniu już na 100 % będą rysunki. 
Sayonara ! 



You Might Also Like

0 komentarze