Mreiikurisumasu ;3

wtorek, grudnia 24, 2013

Konbanwa ;3
Gomene !!! kompletnie zapomniałam o zrobieniu świątecznej notki ;<

Więc robię to na ostatnią chwilę xd miałam nie ograniczać się tylko do zdjęć, ale niestety tak muszę zrobić, że dodam tylko pare świątecznych fotek i na tym się skończy, bo zapomniałam, że obiecałam wam notkę ... i z deczka brak czasu przez przygotowania do świąt. Więc na początek życzę wam wesołych i radosnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku, żeby wam się spełniły wszystkie marzenia i żeby uśmiech nie znikał z waszych twarzy <3 no i dużo mang i anime dla wszystkoch otaku <3 ja już mangę jedną dostałam więc nie jest tak źle hehe.

No to co wrzucę pare fotek i na tym chyba koniec, postaram się wam jakoś to wynagrodzić, a może sami macie jakieś propozycje ? co mogła bym opisywać w notkach i wgl ? w końcu zbliża się nowy rok to czas na nowe pomysły ;)


Świąteczny K-ON ;)
Japoński zwyczja świąteczny ;3
Świąteczne ciasto <3
Len i Rin ( vocaloid)
Miku Hatsune (vocaliod)
Świąteczne sushi ;3
Flendra ( touhou)
Heh świąteczna kawa xd
Heh Kiryu na święta ;p 

No i to tyle, mam nadzieję, że nie jest tak źle ;) jeszcze raz życzę wam wesołych świat.

Oyasumi ;3 

You Might Also Like

0 komentarze