my drawings x3

poniedziałek, grudnia 16, 2013

Witam kochani ;*
Dzisiaj nareszcie długo oczekiwana notka z moimi rysunkami ;) 
Powinny być "najnowsze" nie koniecznie są, ale zostały dopiero niedawno dokończone więc uznajmy że są nowe xd 
W sumie notka będzie troszkę nudanwa, bo któtak i jakieś może 4-5 rysunków, ale już niedługo przerwa świąteczna więc może znajdę czas na rysowanie i masę innych rzeczy, które mam w planach. Jak zwykle mam mase planów i potem jak przyjdzie co do czego to nawet długa przerwa świąteczna nie wystarczy, możliwe, że nawet całe wakajce by nie wystarczyły xd no ale nie ważne jestem jak na razie jeszcze słabą organizatorką, ale pracuję nad tym. 
Dobrze, nie będę was zanudzać moim refleksjami, bo pewnie bym się zaraz rozpisała na temat tego co komu na święta kupiłam, albo jescze mam zamiar dokupić itd. albo jarała bym się pół godziny że już tylko 4-3 dni do wolnego hehe ^^ dlatego zaczynam pokaz rysunków. 

Może nie są zbyt ładne, piękne czy co tam, ale staram się dopracowywać swój niby "talent" 
Let's go ! 


Mamy tutaj piękne oczko i róże, to jest oczko jakiegoś muzyka z j-rocka ale nie pamiętam kto to dokładnie jest, obstawiam Tsuzuku z Mejibray, ale nie jestem pewan, szkic powstał dawno z jakiś miesiąc temu, ale dokończyłam ostatnio i wyleciało mi niestety z głowy kogo brałam na inspiracje ;p 
Misaki Mei z anime Another ^^ tyle mi czasu zajęło dopracowanie tego, że masakra, ale jak zwykle daleko mu do ideau ...
Tutaj już pracowała całkowicie moja wyobraźnia. Pomysł powstał w szkole na długiej przerwie kiedy to nie miałam nawet z kim pogada... ech ta smutna rzeczywistość... nie ważne, no jest to po prostu dziewczyna nabita na miecz ;p

A oto dziwne kotki xd Alois i Claude ( kuroshitsuji) 
No i coś mnie naszło na pisanie po Japońsku ;p w tłumaczeniu to znaczy " miłość w moim sercu" takie niby zwykłe słowa, ale japoński alfabet jest taki cudowny *^* 


No i jak na razie to koniec moich prac, już niedługo zabieram się za rysowanie czegoś dla mojego kochanego skarba <3 trzeba troszkę pomyśleć nad inspiracją i wgl no i do dzieła może zdążę do niedzieli hehe xd 

No a następna notka to już będzie typowo świąteczna ^^ poruszy się jakiś temat świąteczny, jeszcze nie wiem jaki dokładnie, ale już nie będę się bawiła w opisywanie tradycji świątecznych w Japonii bo ta było na moim starym blogu, a mam nadzieję, że nie będę musiała się ograniczać do samych świątecznych fotek z anime czy azjatów w kostjumach mikołaj xdd zobaczymy jak to będzie. 

Pozdrawiam i do następnej notki <3 
Bye ;*



You Might Also Like

0 komentarze