Happy New Year ;3

środa, stycznia 01, 2014

Konnichiwa minna <3

Więc moi kochani mamy już nowy rok ^^ witamy w 2014 ;) hehe
Wcześniej jakoś nie miałam okazji złożyć życzeń, więc zrobię to teraz.

W nowym roku życzę wam wszystkim wszystkiego najlepszego, żebyście nie musieli chodzić smutni, żeby wam się wszystkie marzenia spełniy no i wgl życzę wam wszystkiego czego sobie chcecie <3


Heh wiem, że krótko, ale przynajmniej na temat, tak wiem nie umiem składać życzeń ;;_;; ale trudno.

Dzisiajsza notka nie ma jakiegoś tam konkretnego tematu więc na początek sobie pozwolę powiedzieć, że może wprowadzę troszkę modernizacji na blogu, jeszcze sama nie wiem jakie to będą zmiany i czy będą one duże czy też małe, ale postaram się, żeby było fajnie ;)

Już niedługo założę może konto na deviantart i tam będę publikować swoje rysunki, jakoś ludki moje kochane mnie namówiły, ale też nie wiem czy to wypali więc jeszcze się zobaczy jak to będzie xdd
No i oczywiście chyba najciekawszy news z mojego życia jest taki że od dzisiaj zaczynam pisać opowiadanie, które wymyśliłam razem z moją kochaną Sayuu <3 jakoś wcześniej nie miałam czasu, żeby się za to zabrać, ale skoro nowy rok to czas coś zmienić, postaram się lepiej organizować sobie czas, żeby muc pisać, rysować, oglądać anime i gdzieś tam znajdzie się czas na naukę xdd no więc tak. Ta nasza "opowieść" będzie dość długo i jak na razie pracuję nad pierwszą częścią, do tej opowieści będą dołanczane rysunki moje i Sayuu mam nadzieję, że będzie się wam podobać, bo ja się strasznie nakręciłam ;3

No mniejsza o to, bo się tutaj rozpisuję xdd za 7 dni wracam do szkoły ... w sumie już za 6, więc może coś jeszcze w tym tygodniu się pojawi na blogu, a jak na razie, na takie otwarcie "nowego sezonu" dodam filmiki z tym jak świętowano nowy rok w Tokyo, w Seulu i Hong Kongu ;)







Nowy rok w Tokyo <3
Nowy Rok w Seul ;3
Nowy rok Hong Kong ;)




No i na dzisiaj to tyle ;) filmiki nie są zbyt ciekawe, ale ja tam lubię oglądać xdd 

Pozdrawiam was wszystkich i mam nadzieję, że w nowym roku przybędzie czytelników i zacznie się to jakoś kręcić <3 
Dziękuję, że jesteście ze mną ^^ 

Ja Ne ! ;* 

You Might Also Like

2 komentarze