new information on the Japanese beauty ;3

poniedziałek, stycznia 06, 2014

Konnichiwa, Konbanwa, Oi !

No więc zacznijmy może od początku ^^
Tak jak mówiłam w końcu namówili mnie na założenia konta na deviantart xd
więc oto mój profilek http://arisa1996.deviantart.com/
Jak na razie nic wielkiego tam nie ma, bo mam deviantarta dopiero kilka dni, ale przynajmniej macie moje nie wyraźne foto z reala xd ach ta moja odwaga haha .

No i też wspominałam o tej mojej " opowieści" co to dawbno temu z Sayuu wymyśliłam. Więc w następnym tygodniu pojawi się ona na blogu ;) w sumie nie cała, bo będzie się to składało z kilku części, a na razie kończe pierwszą części i do tego trzeba zrobić rysunki postaci i wgl więc jeszcze troszkę pracy przede mną, ale jak dobrze pójdzie to w następnym tygodniu będzie na blogu ^^

To już chyba na tyle z takich informacji i przejdę teraz do tematu mojej notki ;3
Dzisiaj napiszę kolejny raz o japońskich metodach dbania o urodę. Pisałam o tym wczęsniej jak nie tutaj to na poprzednim blogu i niektóre informacje mogę się powtórzyć, ale też wyszperałam pare rzeczy, o których nie pisałam, więc może was zaciekawię ;D

Let' s start <3
Styl życia : 
Dla Japończyków ludzki organizm to taka zminiaturyzowana wersja wszechświata, którego każda cześć ma swoje znaczenie i sens, dzięki czemu łączą się w jedno. Jeszcze kilkanaście lat temu w Japonii jedzenie typu fast food była prawie nie do zdobycia, ale z postępami amerykanizacji na ulicach powstawały McDonaldy. Jednak jedzenie tego typu nie przyjęło się tak bardzo jak w Europie. 
W kraju kwitnącej wiśni ludzie od dawna praktykowali mało stresujący tryb życia pielęgnując tradycje kulturowe jak i kulinarne. W oecnych czasach jednak stres jest na porząku dziennym np. w pracy, w szkole. Japończycy nadal potrafią odnaleść czas na wyciszenie po całym tygodniu pracy. Często w weekendy wypoczywają w gorących źródłach zwanych onsenami. 

Spokój: 
Często się mówi, że " tylko spokój może nas uratować" i ciężko się z tym nie zgodzić. Japończycy są bardzo uporządkowani, mają też skłonności do pedanterii ( wiadome, że nie wszyscy i na pewno też nie większość, przyglądając się japońskim mieszkaniom, szczególnie japońskich nastolatków xd). Dzięki porządkowi uzyskują oni spokój ducha i łatwiej sobie radzą z problemami. Przykładem może być to, że kiedy Japończycy czekają na stacjach metra, ustawiają się równo w rządkach i z mniej więcej równymi odstępami, w ten sposób unikają przepychanech. 

Dieta - sposób odżywiania : 
Spożywanie małej ilości mleka jak i produktów mlecznych, ponieważ zawierają one soki insuliny i dodają apetytu co nie jest zdrowe, a przy okazji kiedy odstawi się produkty mleczne poprawia się wygląd cery, dlatego też jeśli ma się problem z trądzikiem ( niestety mam ;;_;; ) należy odstawić spożywanie produktów mlecznych.

Picie zielonej herbaty w ogromnych ilościach, ponieważ ona unieszkodliwia wolne rodniki co zatrzymuje proces starzenia i zawiera dużo witamin ( o tak polecam zieloną herbatkę ;3 ) 

Jedzienie ryb przynajmniej 3 razy w tygodniu, Zawierajają omega 3 i wiele innych składników odżywczych. 

Woda ! 
Wszyscy powiedzą, że woda to uniwersalny lek. Wypłukuje toksyny i nawilrza skórę.

Jedzenie owoców morza. Zawierają cynk co wspomaga stan włosów, skóry i paznokci i zapobiegają powstawaniu wyprysków. 

Zastąpienie ziemniaków ryżem, a białego pieczywa ciemnym. Mniej kalorii, ograniczeie skrobi i dostarczenie błonnika. 

Soja. Białko i cały szereg witamin, także chamuje starzenie się skóry ( kocham kotlety sojowe jako jaroszka muszę zastąpić czymś mięso ;p ) 

Sushi. Glony, ryby, ryż idealny sposób na zdrowe odżywianie. 

Nie mozna ochładzać organizmu. Azjatki nie piją zimnych napoi, ponieważ zwalniają metabolizm. 


Pielęgnacja: 

Sport, sport i jeszcze raz sport ! 
( oja z tym to ciężko xd leniuszki prawda?) 
Azjatki kochają jogę i siłownie !

Perłowy puder. Wybiela cerę i zwęża pory.


Dbanie o dekold, dłonie i szyję. Nie od dzisiaj wiemy, że Azjatki dążą do " wiecznej młodości" a te sfery są bardzo delikatne i podatne na zmarszczki. Nie żałują na te okolice kremów przeciwzmarszczkowych, czy najwilżających, nawet tych do twarzy. 


Japońska mandarynka. Zwana mandarynką Satsuma od nazwy prowincji, z której pochodzi, posiada składniki sprzyjające rozjaśnieniu cery i depigmentacji, dodatkowo łagodzi podrażnienia. 

Skóra pod oczami jest dotknięta starzeniem dużo przed okresem na zmarszczki, więc najlepiej zaopiekować się nią już teraz ! można kupić krem pod oczy, a takrze dobre są okłady z ogórka. 

Należy odzwyczaić się od marszczenia czoła i mrużenia oczu ;3 



No i na dzisiaj to tyle kochani ^^ mam nadzieję, że z postu można wywnioskować coś ciekawego i może też pare informacji otworzyło wam oczka ;p 

OMG  jutro szkoła ! tyle wolnego i niestety to już koniec tych beztroskich dni, trzeba się zabrać do roboty i ponownie przyzwyczajać do wczesnego wstawania. -.- 
No trudno, damy radę tym nardziej, że na początku lutego zaczynam ferie ^^ 

Pozdrawiam ;* 
Papa <3 





You Might Also Like

2 komentarze

  1. No widzę, że notka podobna ;) Super wpis bardzo mi się podoba i cenne uwagi co do tych produktów mlecznych, bo o tym nei wiedziałam ;* w piątek kończymy wczesniej lekcje 13.30 to co ty na to aby wyskoczyć razem na zdjęcia na bloga? :)) i kawusie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no widzisiz, też się do czegoś przydaję xd hehe no jestem jak najbardziej za, w końcu to piątek i dużo wolnego czasu ;) ;* będzie rama jak zwykle ^^

      Usuń