snow, snow, snow x3 (winter and me)

wtorek, stycznia 21, 2014

Konbanwa ;3

Dzisiaj notka z serii dotyczącej mojej osoby. Już robiłam notki z serii " cały tydzie ze mną" a dzisiaj tak sobie opiszę parę moich "sposbów na przetrwanie zimy" może to torszkę dziwne brzmi, ale opiszę co taki zwykły otaku jak ja może robić w czasie kiedy na dworze jest zimno i nie zebyt przyjemnie ( przynajmniej dla mnie bo nie lubię zimy ;/ ...) No więc notkę taką robię z takiego powodu że spadł śnieg, ale też dlatego, że za bardzo nie mam pomysłu ostatnio na posty. No więc  porady dla otaku i innych ludków " jak przeżyć zimę" ta daaa ! xd 


Ach te brak weny. 


No więc zacznę od powtórzenia po raz kolejny, że dzisiaj u mnie spadło dość sporo śniegu co natchnęło mnie do pisania, chociaż nie przepadam za zimą ;p Jedynie to chyba mój piesek się cieszy, bo lubi śnieg i torszkę się bawiłam z nim podczas spaceru ^^ cały oblepiony śniegiem wrócił do domu ;3 hyhy 

No i tak postanowiłam ostatnio wgl kłaść się wcześniej spać i wcześniej wstawać, żeby nie przychodzić do szkoły na ostatnią chwilę, tym bardziej, że ciężko się chodzi jak jest taka pogoda tym bardziej w glanach ;p 
ale jak wiadomo nie wszystko wychodzi tak jak chcemy : 
wieczorem wyglądam tak 
a rano jak zadzwoni budzik wyłączam go i wyglądam tak 

Heh no i jak widać to mi nie wychodzi za dobrze xdd

Powracając do tego co miałam opisać, czyli tematyka zimowa. Jak zrobić żeby było ciepło?
Otóż zacznijmy od tego, że trzeba się cieplej ubierać, no cóż nie zawsze wygląda się pieknie, ale ważne żeby nie zamarznąć ;p chociaż nikt nie powiedział, że nie można ciepło się ubierac i wyglądać ładnie ;)
KAWAII <3  

Pamiętajmy jeszcze o czapeczkach, szaliczkach i rękawiczkach ;) 

Szaliki, czy jakieś arafatki noszę zimą, za to jeszcze do nie dawna czułam wstręt do rękawiczek, nie chciałam nosić, twierdziłam, że to jest okropne, takie nie pasujące do mnie, ale to nie było nic dobrego, przynajmniej dla zdrowia i wyglądu rąk, a teraz noszę rekawiczki i podoba mi się ^^ 

A jak nie chce mi się ubierać czapki to chociaż kaptur ;3 

Czasami też ogrzewam się tak <3 
Heh 

Hmmm no i co jeszcze ... o tak DUŻO HERBATKI ! 
pisałam w notce o japońskiej urodzie i tak dalej, no i tam była wzmainka o piciu zielonej herbaty po to żeby poprawić wygląd cery i też jako element zdrowej diety. Zawsze piłam dużo zielonej herbaty, ale też piję jeszcze więcej na ogrzanie ;) czasami też gorącą czekoladę, czego nie powinnam za bardzo, bo to źle wpływa na cerę, ale raz się żyje i od czasu do czasu nie zaczkodzi, wżne teraz żeby było ciepłe. Chociaż ogólnie powinno się pić dużo płynów, nawet zimą chociaż aż tak bardzo wtedy nie chce się pić . 

Mniam ;3

Oczywiście zawsze w okresie zimowym troszkę się tyje, bo wtedy je się dużo, często z nudów, bo więcej czasu spędza się w domu, ale też dlatego, że mamy mniej ruchu. Wolimy siedzieć w domu, opatulić się kocykiem, czy też kołderką, a najlepiej przed telewizroem lub komputerm. Zanm to ! ja sama nic bym nie robiła tylko od razu po przyjsciu ze szkoły wskoczyła do łóżeczka i oglądała anime, czy grała w coś. Czasami też przekąsi się coś słodkiego
No i co by tutaj więcej napisać, jako otaku mogę stwierdzić, że zimą jest okazja na nadrobienie anime, jest zimno że się nie chce z domu wychodzić to można oglądać ! mnie to pasuje ^^ albo także jest szansa na czytanie mangi czy innych książek ;) 

No i jakoś dam radę przetrwać te okaropne, zimowe dni ;3


A tam macie jeszcze kolejne moje foto ;) moja mordka i właśnie podjadanie z nudów ciasteczek do herbatki ;3 
I cieplutkie ubranko <3
Nom więc na dzisiaj chyba tyle ^^ niedługo znowu coś wrzucę takiego bardziej o mnie, a dokładnie o kosmetykach, zainspirowała mnie Kinia <3 http://kiniaxall.blogspot.com/

Więc do następnego posta ;) trzymajcie się ciepło xd 

Papa ;* 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję ;) teraz czekam na rewanż ^^

      Usuń
  2. Narobiłaś mi chęci na jedzonko, normalnie jestem z ciebie dumna ;* !
    Tu nie moge nic jeść a po przeczytaniu zachciałao mi sie ciastek ;**
    Świetny post czekam na więcej ;*
    Kocham <3

    ps. i będę cię dalej inspirowała ;* jak sie zrobi cieplej lecimy na sesje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no ja wgl podziwiam nas obie ;) że wgl mamy siły na te ciastka, sesje i nasze blogi ^^ fajnie, że się podoba no i oczywiście że sesja jak najbardziej, ale trzeba czekać na ciepełko xd

      Usuń
  3. Uwielbiam zimę i śnieg, ale szkoda, że jest tak zimno. ^^
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh gdyby nie było zimno to by nie było zimy, śnieg jest fajny ale tylko za oknem i jak nie muszę wychodzić z domu ;)

      Usuń