Barentaindē (バレンタインデー) yesterday- valentine's day

sobota, lutego 15, 2014

Witam ;)
No i co wczoraj były walentynki. Było dużo miłości i słodkości. To były jak narazie moje najlepsze walentynki, chociaż troszkę spontaniczne xd mój skarb zrobił mi wczoraj niespodzankę, bo myślałam, że sobie zrobimy walentynki w niedzielę, bo przecież w tygodniu kotek pracuje, a tu proszę wieczorkiem załatwił sobie transport i wpadł do mnie <3 dostałam wielką poduszkę w kształcie serduszka, różę i czekoladki ;3 przez to, że to spontan, to nie miałam do końca gotowego prezentu dla niego i mój kotek dostanie spóźnioną walentynkę, ale to nic ;) może coś dożucę w bonusie żeby nie było xdd 
No więc wczorajszy dzień minął dość ciekawie, miło i trochę śmiesznie <3 
Tak wczoraj było cudownie, a dzisiaj czuję jakąś pustkę, z resztą nie tylko ja, ale już mniejsza o to. 
Jutro za to mam nadzieję, że znowu spędzimy we dwoje cudowny dzień i mam nadzieję, że pogoda mi tego nie popsuje, bo będzie mi smutno ;;_;; w końcu w poniedziałek do szkoły trzeba wracać ;< ehhh. 

Co by tu jeszcze dodać ? hmmm mam dla was troszkę walentynkowych fotek i zdjęcia z moich ostatnich zakupów, może nie były jakieś ogromne, ale zawsze ;p 
Od czego by tutaj zacząć ? 

Zacznę od walentynek. Gdyby nie ten spontan wczoraj to troszkę na ten temat było by więcej, bo chciałam opisać walentynki w Japonii chociaż już pisałam na starym blogu. Teraz tak sobie stwierdziłam, że nie opłaca mi się opisywać święta, które już było ;p zostawmy to na następny rok hehe. 

To teraz troszkę tylko walentynkowych zdjęć ;3
Słodko <3

A teraz zalupy z ostatniego tygodnia ;) 

Jak już wspomniałam za dużo ich nie było, ale zawsze coś xd hahah trzeba podsumować tydzień. 

No więc z kosmetyków to kupiłam krem 

Krem odżywczy, nawilżający na dzień-Nivea (aqua effect)
wcześniej jak już pewnie wiecie z postu o kosmetykach używałam kremu na dzień z kolastyny, ale stwierdziłam, że pora na jakieś zmiany i wpadł mi w łapki ten krem ;) 

w Croppie kupiłam koszulkę z Deidarą (Naruto Shippuden)
jest to męska koszulka w rozmiarze M więc jest na mnie dość przyduża ^^ no ale lubię takie ;3 

No i w sumie z zakupów tyle, bo bielizny nie będę wam prezentować ;p 

Miłego wieczoru wam życzę kochani <3
Papa ;* 

You Might Also Like

0 komentarze