Bez tematu- z serii co mnie "gryzie"

sobota, marca 01, 2014

Konnichiwa ;3
Dzisiejsza notka jest bez konkretnego tematu. Czasami może mi się zdażyć dodać notkę z serii "co mnie "gryzie"". To będą notki o tym co myślę, głównie na temat bloga i ludzi z otoczenia, takie przemyślenia co zmienić, czego nie robić, a co powinnam zrobić no i jak ulepszyć bloga.

No więc ostatnio tak sobie myślałam, że muszę zrezygnować z "chwalenia się" zakupami, bo to w sumie jest beznadziejne i wgl popełniłam błąd, że coś takiego zaczęłam, nie wiem co mnie podkusiło, ale w każdym razie ważne, że zauważyłam, że to jest tandetne, bo patrząc na te wszystkie blogi pustych laleczek o modzie i zdrowym odrzywianie a i tak się na tym nie znają bo wszystko kopiują z internetu, a jak coś same próbują napisać to wgl to nie ma sensu, mieszają się w tym co piszę i nie da się tego ogarnąć.
Taki szok, pewnie one same o tym nawet nie wiedzą, a ostatnio właśnie udało mi się przeczytać jedną z takich bezsensownych notek. Tak samo w takim wpisie zaobserwowałam, że blogera napisała "no to dość już o mnie" czy coś w tym stylu, a za chwilę pisze o swoich włosach i o tym jak o nie dba. Czy tylko dla mnie coś takiego nie ma sensu ? 

W sumie to nie twierdzę, że akurat ja jestem jakąś tam fenomenalną blogerką, ale przynajmniej staram się coś zmienić, a nie tak jak pewna osoba, która jak usłyszy słowa krytyki od razu się rzuca i hejci... no bitch pleas xd człowiek chce pomóc, żeby ktoś nie wyszedł na idiotę za przeproszeniem a taka osoba od razu z mordą wyskakuje i jeszcze potrafi pisać, że " krytyka innych mnie nie obchodzi, mam gdzieś opinię innych" i takie tam. 
To jest troszkę żałosne. 

Dlatego też staram się żeby mój blog jakoś wyglądał, był przynajmniej uporządkowany. No i nie przeszkadza mi krytyka w takich przypadkach, bo po prsotu to jest dla mnie tylko znak żeby coś poprawić, albo wyjaśnić tej osobie która krytykuje, że po prostu ja mam taki gusta, a nie inny i po prostu porozmawiać na spokojnie. W swoim życiu otaku/ visual kei wiele razy spotkałam się ze słowami krytyki np. w szkole czy na ulicy, ale to nauczyło mnie rozpoznawać czy ktoś krytykując ma dobre intencje, czy po prostu chce zrobić przykrość i wiadome, że każdy powienien być sobą i nie koniecznie wymaga zmiany, ale co innego wygląd i charakter niż blog, czy coś w tym stylu. 
Chociaż w przypadku bloga nie spotkałam się z krytyką to i tak co jakiś czas próbuję wypatrzeć moje błędy w jego prowadzeniu i zmienić to co jest złe na lepsze ;) 
Postanowiłam np. że w notkach tematycznych nie będę opisywać swojego dnia czy swoich wywodów i zrobię takie serie notke typu : 
tematyczne- w których będę rozwijać jakieś tematy związane z Azją ( głównie Japonią, bo kocham ten kraj jak widać).
Notki na mój temat- tak jak był np. " tydzień z Arisą" to czasami jak nie będzie tematu na konkretny temat, a będę chciała coś napisać o sobie to powstaną podobne notki i tylko one będą dotyczyły mojej osoby.
No i wpisy takie jak teraz czyli "co mnie gryzie"- w tego typy notkach będę pisać właśnie co chcę zmienić, co mi się nie podoba u innych i wgl. 

I tak jak wspomniałam na początku koniec z dodawaniem zdjęć prodóktów, które kupiłam no chyba, że to będzie notka o tym jak spędziłam dzień czy coś, ale postaram się, żeby notek o mnie było mało, bo nie chcę was tutaj zanudzić mną xdd
Postaram się też dodawać więcej moich rysunków, chociaż nic nie obiecuje, bo nie wiem jak wolny czas mi na to pozwoli, no i jeszcze moje opowiadanie, może za jakiś czas dodam drugą część mojego opowiadania, ale najpierw muszę zacząć pisać część drugą i zrobić do niej rysunki ;D

Nie chcę, żeby mój blog był taki jak niektórych pustych panienek... przepraszam za hejty, ale jakoś mam od jakiegośc czsu ochotę hejcić pewną osobę, która niestety jest blogerką... nie ważne. Jeszcze raz przepraszam was moi kochani czytelnicy, nie chcę wyjść na osobę nietolerancyjną tym bardziej że większość ludzi nie toleruje mnie... 

Musze nad sobą troszkę popracować, ale niektórym też to radzę. 
Uffff no dobra niech ta nie miła atmosfera wygaśnie. 

Od następnego tygodnia już wprowadzę te zmiany co stwierdziłam, że będą tutaj potrzebne. Chcę uporządkować bloga, żeby w notkach nie było chaosu i miliona tematów w jednym wpisie ;p 

tak na zakończenie, żeby nie było tak nudno to dodam nowy album 2NE1- jeden z niwielu koreańskich zespołów, które lubię ^^ wiadome, że jestem miłośniczką j-rocka, ale czasami trzeba posłuchać czegoś lżejszego tym bardziej, że dziewczyny z tego zespołu mają świetne piosenki ;) 
No i może to do mnie troszkę nie podobne, ale pozdrawiam fanów k-popu ;* 
No i żeby nie było o moich j-rockowych braciach i siostrach nie zapomniałam <3 też was pozdrawiam kochani ;* 

Na dzisiaj to tyle ;) mam nadzieję, że przez co niektórych nie zostanę znienawidzona ^^
Heh ;p 

miłego wieczoru wam życzę ;* 
do następnej notki, postaram się przygotować jakiś fajny temacik ;) 

Sayo Nara ;)




You Might Also Like

0 komentarze