Takie tam z życia - moje refleksje x3

poniedziałek, maja 12, 2014

Konbanwa ;3 
Dzisiejsza notka będzie tak jakby luźniejsza. Ujęłam to w ten sposób, ponieważ często na moim blogu pojawiają się wpisy tematyczne dotyczące Japonii jak i ogólnie Azji, tak jak można było to zaobserwować ostatnio. W sumie ten post nie był planowany, ale po dzisiejszym dniu stwierdziłam, że czemu, by napisać czegoś ze swojego życia skoro dawno już o sobie nie pisałam haha, a dokładnie o moim życiu i wgl. 

Dzisiaj po lekcjach, czyli po 14.20 byłam zmuszona do wędrówki po sklepach, ponieważ miałam zapotrzebowanie na puder i dezodorant oraz na prę innych rzeczy, których dzisiaj nie kupiłam bo akurat nie wszystkie produkty były dostępne, ale mniejsza o to. 
U mnie w mieście o ile tak to można nazwać xd (miasto nie jest zbyt duże), jeśli chodzi o kosmetyki są tylko dwie takie większe drogerie, czyli natura i "cudowny" rossmann. 

Kiedyś rosmann był wolnostojącą drogerią, ale gdy otworzyli "galerię" - ciężko mi to nazywać galerią, ponieważ są w niej tylko 3 sklepy z odzieżą, sklep ze sterydami dla sportowców, czy czymś takim no i przeniosioną tam siedzibą PLAY, oczywiście tego rossmanna też tam przeniśli. To wszystko jeśli chodzi o zasoby tej "wielkiej" galerii. Pewnie dla osób z większych miast jest to zabawne, ale cóż. 
Wracając do czasów kiedy galerii nie było, czyli jakieś kilka miesięcy wstecz. Nie przepadałam za zakupami w rossmanie, ponieważ jak dla mnie nie mieli tam wszystkich produktów, które mi były potrzebne, oraz też miałam dziwny powód, a mianowicie denerwowali mnie tamtejsi ochroniarze, którzy wręcz wlepiali w ciebie gały od samego wejścia, no w sumie ich pracą było pilnowanie porządku i niedopuszczenie do kradzieży, ale też bez przesady żeby spoglądać każdemu klientowi na ręce tak dopitnie, że człowiek czuje się jak śledzony. Zawsze wolałam tą drugą drogerię jaką jest natura, asortyment był w sam raz dla mnie no i cenowo wszystko było przystępne. 
Od jakiegoś czasu wszystkie koleżanki, znajome zachwalają rossmanna, że fajne produkty, że przeceny i wgl. Skoro dzisiaj i tak miałam rozejrzeć się za kosmetykami to postanowiłam zajść do obu drogerii i porównać ceny paru produktów, które mam zamiar kupić w najbliższym czasie, ale akurat dzisiaj nie miałam przy sobie wystarczająco pieniędzy xd 
W naturze kupiłam puder
Sensique - matt finnish powder (najjaśniejszy odcień) i dezodorant- Playboy 
Więc po tych maleńkich zakupach poszłam na "zwiady" do rossmanna i stwierdziłam dwie podstawowe rzeczy dlaczego nadal nie przepadam za tą drogerią.
1. Brak produktów, które ja przetestowałam na sobie i są dla mnie odpowiednie.
2. Te produkty, które są są droższe od tych w naturze xd 
Więc ja się pytam gdzie są te liczne promocje i przeceny, o których ludzie tak mówią? A może one są, ale akurat nie w rossmannie u mnie w mieście ? hahaha to by było śmieszne i to bardzo. 

Więc stwierdziłam, że skoro już jestem w rossmanie to nie wyjdę z pustymi rękoma xd a z resztą za ten szok co przeżyłam kupię tam coś słodkiego ;) 
Jedyne co tam jest dobre to dietetyczne jedzenie ;)

Wgl tak sobie patrzę no maje miasto to stwierdzam, że ciężko jest tutaj być osobą, która stosuje Azjatyckie sposoby pielęgnowania ciała >.< tak samo jeśli chodzi o ubrania xd 
Dbając o swoją skórę potrzebuję jak najszybciej zakupić krem z filtrem 50, bo jest coraz cieplej, a moja skóra może tego nie przeżyć xd a tutaj niestety jeszcze kremów z filtrem jeszcze nie wystawili do sprzedaży 
;<

Mam zamiar też kupić sobie gorset. O tak Arisa kupi sobie gorset, ale najwyraźniej w tym mieście gorset kojarzy się tylko z jednym, oczywiście ma podtekst seksualny, a ja nie chcę go wykorzystywać do tych celów, jak na razie byłam tylko w dwuch sklepach gdzie powinny być takie rzeczy, ale znalazłam tylko jeden w dodtaku nie był on dobrej jakości i nie w takim kolorze jaki bym chciała. Jeszcze pochodzę po sklepach a jak nie znajdę to zostanie mi Allegro. 
Czyż gorsety nie są cudowne ? 


No dobrze na dzisiaj to chyba tyle, wiem że notka bez sensu, ale jakoś tak mie naszło po dzisiajszych "zakupach" 

Następna notka będzie lepsza ;) 
Sayo ;3


You Might Also Like

0 komentarze