Przeprosiny + dzisiejszy dzień.

wtorek, czerwca 03, 2014

Witam po dość długiej przerwie.
Bardzo was przepraszam za to, że tak długo nie było żadnego wpisu na blogu, ale niestety dużo nauki, nie mam za wiele czasu  nawet dla siebie ostatnio, więc tym bardziej nie mam czasu na pisanie notek przykro mi ;;_;;

Jednak dzisiaj znalazłam chwilkę, ale jest pewien problem. A mianowicie nie mam tematu na notkę, ani nawet nie mam rysunków, czy opowiadania w zanadrzu, żeby coś tutaj teraz dodać ;<

Więc mam też taką malutką prośbę do was. Jeśli macie jakieś pomysły, jakieś tematy, które mogła bym poruszyć na moim blogu to śmiało piszcie, będę bardzo wdzięczna i będzie mi miło jeśli wykażecie jakieś zainteresowanie ;*


Skoro już coś zaczęłam pisać to opowiem wam troszkę o mojej dzisiejszej nudzie xd
Wczoraj troszkę źle się czułam (pewnie na weekend mnie przewiało czy coś, możliwe że to wycieczce rowerowej w sobotę) wieczorem miałam gorączkę i przez cały dzień strasznie bolało mnie gardło ;;_;; więc dzisiaj zostałam w domu ;3 Może to nie jest jakieś wielkie halo no bo to tylko ból gardła i katar, ale wolałam zostać jeden dzień w domu i mieć to wszystko z głowy niż miała by się choroba rozwinąć i wtedy musiała bym przez tydzień conajmniej w łóżku leżeć.
W sumie no co tu więcej pisać, dzień lenia i tyle, napierw wstałam sobie koło 9.00, zjadłam śniadanie, nakarmiłam rybki i troszkę pobawiłam się z psem. Potem lekka poranna toaleta (mycie ząbków, buźki, potem kremik na mordkę, rozczesanie włosków) no i cały dzień w piżamce i kocyku przed kompem.
Zaczęło mi się troszkę nudzić, na facebooku nuda, na asku też, na youtube też już nic ciekawego nie ma, nawet moje gry mnie nudzić zaczęły i nie chciało mi się dzisiaj nabijać lvl, ale ściągam sobie właśnie nową grę i mam nadzieję, że będzie coś warta bo długo się instaluje ;p 
No i co pewnie już do końca dnia bdę grała lub oglądała anime ;p 

Jeszcze tylko chciałam się tutuaj moją nową rybką pochwalić ;)


Nazwałam go Ikki ( jest to samiec Brzanka Rekinia) bardzo ruchliwa rybka dlatego też zdęcie niewyraźne xd 

No i macie tutaj jeszcze link do mojego nowego Aska: 
http://ask.fm/TheDeathOfArisa

Tamtego wyłączyłam, bo już mnie zaczęli hejterzy irytować, nie ma 100% pewności że na tym nie pojawią się hejty, ale przynajmniej tego linku nie mają osoby, które niestety znam i były autorami hejtów. 
Serdecznie zapraszam do pytania i laikowania ;) 

Jeszcze raz przypomnę, że jeśli macie jakieś pomysły na posty to piszcie, będę bardzo wdzięczna ;) 

Może notki będę częśćiej tak jak kiedyś, ale nie mogę nic obiecać niestety. 
Papa <3 

You Might Also Like

0 komentarze