Straszny upał, a ty siedź i się ucz haha xd

wtorek, czerwca 10, 2014

Witam was kochani w ten "piękny" upalny dzień x3

Dzisiejsza notka, będzie podobna do popszedniej, czyli takie tam z życia codziennego, bo jak wspomniałam ostatnio nie mam zbytnio pomysłówn na notki., ale też jest mało czasu. Na szczęście, a może na nieszczęście znalazłam troszkę czasu, ale w sumie tylko do przekazania krótkiej informacji.
Ostatnio jest bardzo "ładna pogoda" dla kogo ładna dla tego ładna, bo dla mnie to jest męczarnia, może i jest fajnie, bo w końcu ciepło, niedłygo wakacje, ale przez to jestem bardziej zmęczona i jest mi strasznie duszno, pewnie nie tylko mnie ;) Może i wszystko było by ok, ale 16, 17 czerwca mam egzamin zawodowy no i tutaj jest lipa ;< bo przydało by się troszkę przygotować do tego, ale warunki kiepskie, patrzę przez okno i już mi się wszystkiego odechciewa, najchętniej bym weszła do lodówki xd
Zamiast iść na dwór chociaż na spacer, czy coś to trzeba się ogarnąć i wziąć za naukę ... ehhh to będzie trudne, a jeszcze do tego ta duchota no trudno jakoś trzeba dać radę
Tak będzie trzeba spędzić ten tydzień ;p

Strasznie się boję tego egazminu i strasznie chciała bym zdać, masakryczny stres...

Wygląda na to że nastęony post będzie na wakacje, może troszkę przed wakacjami, nie wiem, ale w tym tygodniu na 100 % już nic nie będzie i do czasu aż nie znajdę jakiegoś konkretnego tematu. 

Miłych, ostatnich tygodni szkoły wam życzę i do kiedyś tam ;* 
pa ;* 

You Might Also Like

0 komentarze