My Anime top 10 !

sobota, lipca 12, 2014

Konnichiwa !
Wdzisiejszej notce Alicja z krainy czarów będzie robić własną top listę ulubionych anime. Oczywiście wiem, że dużo osób może się nie zgodzić na miejsca danych anime, albo zamiast tych co ja wymienię mają inną propozycję, ale to jest moja top lista, więc będą w niej anime, które zapadły mi w pamięci, czyli w jakiś sposób mnie urzekły.

Nie ważne, żeby nie owijać w bawełnę lepiej już zacznę ;3


Anime Top 10 ! 


Watashi ga motenai no wa do kangaetemo omaera ga warui !
( potocznie zwane też Watamote)

Anime obejrzałam niedawno i bardzo przypadło mi do gustu, pasuje do mojego charakteru, chociaż moim ulubionym gatunkiem anime są te w stylu horrorów, a to raczej można podpiąć pod komedię, ale i tak strasznie lubię to anime, dlatego też znalazło się ono na pierwszym miejscu mojej listy. Główna bohaterka Tomoko z charakteru jest troszkę podobna do mnie z przed ponad roku, kiedy to ja zaczynałam szkołę średnią, chociaż może ja byłam ciut mniej nieśmiała, ale jednak byłam xd 

② 

Kuroshitsuji (I i II )

Z tym anime wiążę dużo wspomnień i duże przywiązanie, gdyby nie Watamote to znalazło by się na pierwszym miejscu. Zarówno anime jak manga bardzo mi do gustu przypadła. Jak dla mnie po prostu jest piękne <3 
Czekamy na trzeci sezon ! ;3 


③ 
Shingeki no kyojin lub jak kto woli Attac on Titan 

W sumie nie wiem co tutaj za dużo opisywać, też strasznie mi się podobało, głównie pomysł był ciekawy no i oczywiście sporo krwi i napięcia, co bardzo cenię ;)



Pandora Hearts 

Bardzo spodobało mi się wykorzystanie tutaj motywu Alicji w krainie czarów przez co anime było tajemnicze i piekne <3 



Death Note 

Spodziewałam się czegoś lepszego po tym anime, było ono jedno z pierwszych które widziałam jako początkujący otaku ;3 więc oglądałam je dość dawno jeszcze w podstawówce. W sumie to anime jest na piątym miescu tylko dlatego, że pojawia się tutaj postać Mello, który jest bardzo mi bliską postacią, podobnie jak z Tomoko w Watamote łączy mnie pewne podobieństwo tak i właśnie z Mello ;)
Nie bez powodu przedstawiam się jako " Arisa Mello Fujimaki " ;D 




Another 

Wspaniałe anime, które pasuje do moich upodobań w 100 %  pewnie teraz pytanie dlaczego nie znalazło się w pierwszej trójce ? To dlatego, że z tymi wcześniejszymi wiążę pewne sentymenty jeśli tak to mogę ująć, a to po prostu byo jednym z wielu chociaż i tak nie licznym które zapadły mi w pamięci.



No.6

Bardzo piękne anime, chociaż według wielu jest to anime "gejowskie" podczas oglądania ja osobiście nie odczułam tutaj tego, może się przyzwyczaiłam ... nie wiem .



Free

skoro już jesteśmy przy "gejowskich" anime haha xd 




Kill la Kill

może anime nie zachwyca fabuła, ale jak dlamnie dobra komedia no i jest lekko zboczone hyhu ;D 





Soul Eater

w tym anime jest dość ciekawa grafika no i jest nawet zabawne ;)



No i jeśli chodzi o moją listę 10 anime to tyle ;) możecie się z tym niezgadzać, ale to co znajduje się w top liście to tylko i wyłącznie moje zdanie.


Mam też do was informacje co może się ewentualnie pojawić w następnej notce. W poniedziałek jadę do Krakowa na kilka dni no i po powrocie zrobię notkę związaną z tym co udało mi się tam upolować i kupić ;)
To jeszcze nie jest pewne, ale liczę na fajne zdobycz ^^ 

więc do zobacznia po wycieczce do Krakowa ;3 

Sayo ~ 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Z tych, które podałaś oglądałam jedynie "Death Note", ale to chyba taka podstawa anime. Chyba w takim razie muszę wiele, wiele nadrobić w tym kierunku. ;D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy Death note to podstawa, ale napewno w internecie jest pelno motywow z tym anime, moze dlatego bylo ono w sumie pierwszym obejrzanym anime przeze mnie w necie, bo wczesniej tylko naruto, bo w tv lecialo no i tak zeczela sie moja podroz otaku po wszystkich anime ktore wynajde ;) wlasnie w tym roku wyszlo sporo fajnych produkcji i jak chcesz moge kilka polecic bo jestem w trakcie ogladania kilku ciekawych ;3

      Usuń