Po długiej przerwie + kilka informacji ヽ(*・ω・)ノ

środa, lipca 02, 2014

Witam Was kochani po dość długiej przerwie ;3
Jeśli czytaliście poprzedniego posta to wiecie dlaczego mnie nie było, a ja nie będę opisywać tego drugi raz ;)

Dzisiaj będzie notka tylko z informacjami na temat nowych notek i innych spraw technicznych. 

Jak widać zmieniłam nieco wygląd stronki i myslę, że ten jest odpowiedni, bo pasuje do mojej osobowści która jest mieszana słodko-mroczna ;3 

Jeśli chodzi o notki w najbliższym czasie to mam już kilka pomysłów i mam też zamiar zrobić coś co można zaobserwować w innych blogach czyli "ulubieńcy miesiąca", czyli jeśli ktoś nie wie o co chodzi to już tłumaczę ;
Wiele osób, głownie dziewczyn które prowadzą blogi, czy vlogi modowe, z poradami kosmetycznymi i tak dalej robią wpisy lub filmiki z rzeczami które miały jakieś znaczenie w danym miesiącu, np. kosmetyki, które urzywały w danym okresie i im się spodobały, albo ubrania odpowiednie na dany okres, które kupiły i zdały swój egzamin, fajnie się nosiły itd. 
Więc postanowiłam od tego miesiąca zacząć coś takiego robić. Raz, pod koniec karzdego miesiąca będę robiła notkę o tym co kupiłam i urzekło mnie w danym miesiącu, a co, że Otaku to już gorsza ? huehue xdd już zaczynam wygłupy ;p 

No dobra w sumie jeśli o nowości co do postów to tyle, bo raczej nic się takiego nie zmieni . 

Teraz takie informacje dodatko ;3
Otóż od wczoraj mam instagrama ^^ jak na razie szału nie ma no bo wiadomo początki zawsze są trudne :

I jeszcze założyłam sobie skype xdd bo często słyszę " co nie masz skype? weź załóż będziemy sobie gadać"
Myhym no i co założyłam i nic więc jak coś to występuję pod tą samą nazwą co na asku i instagramie, czyli 
thedeathofarisa.

Pozdrawiam i obiecuję, że nowa notka będzie już niedługo, a jeśli chodzi o drugą część tego opowiadania, które piszę i napisać nie mogę to jak dobrze pójdzie może w wakacje jeszcze skończę i wam się pochwalę ;3
na dzisiaj to tyle ^^ miłego wieczoru ;*
Sayo ~


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetny blog. Interesujący i bardzo ciekawy. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) Jeśli masz czas zapraszam do mnie - http://ulubowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, dziękuję i Tobie też życzę powodzenia ;) chętnie zajrzę ^^

      Usuń