Zmiana nazwy i adresu bloga.

czwartek, października 09, 2014

Konnichiwa ;3

Dzisiaj notka będzie porsta. Krótko, zwięźle i na temat.
Chodzi o zmianę nazwy i adresu bloga.

Dlaczego zmieniłam nazwę?

A otóż dlatego, że tamta nazwa mi się znudziła mówiąc w prost (to nie ma związku z hejtami czy coś, bo jak by tak było to zmieniłam bym to już dawno).

Co oznacza nowa nazwa ?
Pierwsza część nazwy, czyli Nihon no - Porando Tamashii oznacza Japońsko-Polska dusza, stwierdziłam, że to będzie lepiej odzwierciedlało co na tym blogu można znaleźć, poniewarz najwięcej jest tutaj tematyki związanej z Japonią, którą kocham postanowiłam jakoś połączyć to z innymi słowami które pokażą jaka jestem i jaki jest mój blog.
Druga część nazwy to KuraiBanii co znaczy mroczny króliczek ;3 moja ulubiona część, więc już wyjaśniam dlaczego tak. Otóż mroczny dlatego że uwielbiam czarny, mroczną klimatykę i muzykę, jak można zauważyć. Osoby które mnie znają, a szczególnie te, które przebywają ze mną w realu wiedzą o tym i wiedzą też że mam specyficzny styl jest to taka lżejsza wersja gotyku, chociaż nie koniecznie zawsze można to nzawać "lżejszą wersją" bo czasami jest to typowy gotyk, ale też łączę to ze stylami visual kei lub rokku gyaru, więc tak do końca nie wiadomo do jakiej subkultury mnie przydzielić więc jestem po prostu otaku i niech tak zostanie. Pomimo tego że mroczna to króliczek jest jednak słodkim określeniem, a króliczek się wziął dlatego, że po pierwsze uwielbiam te zwierzątka i od zawsze chciałam mieć królika, ale mam już psa i rybki więc po prostu nie mam miejsca w domu na króliczka, ale słowo "króliczek" w nazwie też jest powiązane z tym, że mój kochany chłopak mnie tak czasami nazywa, a mnie się to podoba ;3 więc oto jestem mrocznym króliczkiem. Proste .

A jeśli chodzi o adres bloga to po prostu chodziło mi o to, żeby pasował do nazwy.

Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe ^^

Na dzisiaj to tyle, musiałam wam przedstawić nieco inną odsłonę bloga chociaż jego zawartość i to co publikuję się nie zmieni, więc jedyną zmianą jest nazwa i adres ^^

Postaram się już niedługo podzielić się z wami jakimś fajnym temacikiem \^*^/

Mata  ne ! ;3

You Might Also Like

0 komentarze