Domowe spa - maseczka z awokado i zielonej herbaty ;)

sobota, stycznia 10, 2015


Konbanwa ;3 

Dzisiejsza notka bęzie inna niż zwykle, ponieważ będzie bardziej osobista, gdyż zdjęcia będą zrobione przeze mnie i będą przedstawiały moje produkty oraz mnie samą. Wcześniej nie robiłam takiej notki gdzie bezpośrednio przedstawie swoje zdjęcia tym bardziej bez makijażu, ale co tam czasami można zaryzykować, tylko od razu uprzedzam, że zdjęcia zostały zrobione w różnym czas i też jakiś czas temu dlatego kolor włosów już np się nie zgadza, bo farbowałam na czarno, a na zdjęciach mam mój naturalny kolor. To takie kilka słow wstępu i teraz zabieram się do pracy ;)

MASECZKA Z AWOKADO I ZIELONEJ HERBATY 


Dodam jeszcze kilka słow wstępu do samego zabiegu pielęgnacyjnego. Maseczka nie jest dostosowana do każdej cery i też nie na każdej twarzy będzie widać rezultat, oraz u niektórych mogą wystąpić podrażnienia, więc jeśli czujemy pieczenie na twarzy to znaczy że nie powinnismy tego robić i należy zmyć maseczkę, co prawda nie podrażnmy mocno skóry tylko będzie lekko zaczerwieniona no już nie mówiąc o osobach uczulonych na niektóre składniki. 

Co nam będzie potrzebne ? 
Po pierwsze awokado, które jest głownym składnikiem i liście zielonej herbaty. Dodatkowo przyda się miód, cytryna, jogurt naturalny, a że trzeba to czymś mieszać potrzebna będzie miseczka, łyżeczka, nóż i blender lub jakiś inny robot kuchenny który nam ładnie wymiesza składniki.


Zaczynamy od awokado, które przekrajamy na pół (potrzebna będzie nam tylko jedna połówka)
Już pisałam o właściwościach awokado, ale nie zaszkodzi jak przypomnę ;) 
Każda część tego owocu ma właściwości kosmetyczne i nie tylko, ale skupiamy się na kosmetyce ^^ miąsz, który jest głownym składnikiem naszej maseczki ma działanie nawilżające, jest to źródło biotyny, która odrzywia i upiękasza naszą cerę. 


Z połówki awokado wybieramy miąsz łyrzeczką i wrzucamy do miseczki.


Kolejnym składnikiem będzie jogurt naturalny.

Jogurt naturalny odżywia, nawilża, regeneruje i nadaje elestyczności naszej skórze ^^ Dodany do maseczki spowoduje że nasza cera będzie miękka w dotyku. 


Dodajemy ze 3-4 łyżeczki jogurtu naturalnego do naszego awokado, które leży w miseczce ;)


Jogurt z awokado dokładnie blendujemy.



Odkrawamy część cytryny.

Cytryna pełni tutaj funkcję oczyszczającą no i rozjaśnia cerę. 


Z kawałka cytryny wyciskamy sok. 


Następnie dodajemy łyżeczkę miodu .

Miód nawilża, odżywia i regeneruje skórę ;)


Mieszamy składniki łyżeczką.


Wcześniej nalezy zaparzyć zieloną herbatę z liści. Ja przę ją na sitku, ponieważ wtedy łatwiej użyć liście do kolejnej porcji herbaty, a wiadome, że liście mają kilkukrotne zastosowanie. Nie będę opisywać właściwości zielonej herbaty, bo to na moim blogu pojawia się dość często i jeśli ktoś czyta moje posty to wie ;) 



Na łyżeczkę nabieramy trochę mokrych liści i dodajemy do naszej maseczki.



Wszystko trzeba jeszcze raz zblendować aby liście nam się wmieszały w resztę składników. 


Jeśli chodzi o przygotowanie maseczki to tak wygląda gotowa papka ^^ 


Teraz już pozostała tylko aplikacja, trzeba związać włosy żeby nam nie przeszkadzały, jeśli mamy makijaż to należy zmyć (akurat tego dnia miałam jak na mnie delikatny makijaż) jesli natomiast nie ma makijażu to wystarczy tylko umyć dokładnie twarz. 


Należy wykonać dokładny demakijaż i dokładnie umyć twarz. 


Po oczyszczeniu twarzy ( dziwnie wyglądam bez makijazu wiem xd ) zostaje nam aplikacja maseczki.


Maseczka na twarzy nie wygląda jakoś zbyt pięnkei, ale to przecież nie istotne ;) 
Po nałożeniu maseczki na twarz należy poczekać 10-15 minut i dokładnie zmyć ją z twarzy ciepłą wodą. 

Jeśli ktoś ma zamiar wypróbować to życzę powodzenia i udanego zabiegu oraz oczekiwanych efektów ;* 

Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że spodobało się i będziecie chcieli więcej tego typu postów, oczywiście to wcale nie odbiega od tmatyki bloga ponieważ maseczki z awokado są popularne w Azji jak z resztą wszystkie naturalne kosmetyki. 

Oyasumi nasai <3



You Might Also Like

0 komentarze