So let's start 2015 !

czwartek, stycznia 01, 2015

Witam Was bardzo serdecznie tego pięknego, noworocznego popołudnia !

Dzisiaj notka nie będzie jakaś wyjątkowa, ani o jakimś temacie, ponieważ po wczorajszej "partyHard" z Sayuu i Ha Mun to ja nie mam siły zastanawiać się nad tematem jaki by tutaj Wam poruszyć żeby było ciekawie, a niestety życzenia złożyć trzeba ;) Jak wszyscy to wszyscy !

Więc w sumie pomyślałam, że zrobię taką notke, która pozwoli mi złożyć Wam życzenia, a przy okazji powiem Wam, że w tym roku mam swoje postanowienie ^^ jak nigdy nie miałam tak teraz mam i to nawet kilka, oczywiście nie przedstawię wam ich tutaj teraz, bo niektóre dotyczą bloga i wtedy jak by nie udało mi się spełnić tych postanowień to byście byli zawiedzeni. Jak to mówią wszystko w swoim czasie, a Wy macie jakieś postanowienia na ten rok, które nie są tajemnicą ?

Oczywiście mam też kilka planów jeśli chodzi o mój wygląd i zaczęłam już moje zmiany od 30 grudnia, gdyż przefarbowałam włosy na kolor czarny, z mojego naturalnego koloru, którego nawet nie potrafię określić, czy to był ciemy bląd, czy jasty brąz, whatever xd

Jakoś dziwne, że w tym roku mam tylko pomysłów na siebie i wszystko co mnie otacza, ale skoro miała to być notka poświęcona życzeniom, no to chyba muszę skończyć moją bezsensowną paplaninę i podążyć do założeń tej notki ^^


No więc tak chciała bym Wam życzyć w Nowym Roku przede wszystkim zdrowia, bo to jest w życiu najważniejsze, żebyście zawsze mogli liczyć na swoich przyjaciół, rodzinę, czy partnerów, aby rok 2015 był rokiem szczęśliwym (najlepiej jakby każdy kolejny taki był) pełnym miłości, sodkości i nowych pozytywnych wrażeń i przygód, żebyście mieli pieniążki na nowe mangi, czy cokolwiek tam sobie chcecie, życzę Wam żebyście mieli co świętować, jakieś swoje małe czy duże osiągnięcia, żeby udało się pozdawać ważne egaminy, a nawet i małe sprawdziany i kartkówki, albo jeśli pracujecie już to, żeby w pracy wszystko wiodło się jak najlepiej no i ogólnie żebyście spędzali czas z tymi, których kochacie i aby obeszło się bez żadnej kłótni <3 

Happy and crazy New Year 

Chyba nie umiem składać życzeń ale trudno, mam też nadzieję, że imprezy sylwestrowe się udały nie ważne, czy były małe, czy duże ;* 


No więc co miałam napisać, to napisałam, a teraz wybaczcie idę grać w LOL' a xd 

Miłego dnia i jeszcze raz szczęśliwego Nowego Roku ;*


You Might Also Like

0 komentarze