Day with Arisa 3 (Winter Holidays)

środa, lutego 18, 2015


Konbanwa Minna ;) 

Już trzeci dzień mojego tygodniowego cyklu postów. Mam nadzieję, że was nie nudzę. 
Dzisiaj postanowiłam zabrać się za sprzątanie w pokoju i mojej szafie, więc nie miałam czasu nigdzie wychodzić, ale przynajmniej moja cera kolejny dzień odpoczęła sobie od makijażu. W moim pokoju przez ostatni czas zrobiła się niezła graciarnia, a o szafie to już nie wspomnę. Jestem typem człowieka co lubi gromadzić różne dziwne przedmioty, jakieś pamiątki z konwentów mangowych lub jakiś wyjazdów poza miasto, w którym mieszkam, a do tego mam fioła na punkcie kosmetyków (w moim pokoju gdzie się nie popatrzy to albo kremy i inne kosmetyki, albo maskotki) lubię słodkie rzeczy pomimo tego, że jestem w sumie gotką " słodka gotka" ^^ można pomysleć, że te dwie rzeczy do siebie nie pasują, ale jednak jakoś mi udało się to połączyć ;) 


Jak widać można połączyć te obie rzeczy ^^ a tego słodziaka dostałam na walentynki od mojego skarba ;* 

Ale dzisiaj nie o tym 
Dzisiaj piszę o tym jak to musiałam się uporać z moim zagraconym pokojem. Oczywiście nie obeszło się bez drugiej porcji mojej wody z cytrynką ( tak dzisiaj w końcu z cytryną) jedną porcję wypiłam po śniadaniu i potem na czas sprzątania przygotowałam sobie kolejną. 


Z cytryną o wiele lepiej smakuje i wygląda na zdjęciu prawda ? 
Przyjemne z porzytecznym hehe ;) 
Już pisałam poprzednio jakie właściwości ma woda z cytrynką przypomnę tylko jeszcze że wpływa to na zdrowie i wygląd zewnętrzny więc działa od wewnątrz i z zewnątrz, tak przynajmniej twierdzą Azjaci, ale szczerze powiem, że to prawda ^^  wypróbowałam, sprawdziłam i stało się to moim nawykiem.


Oto mój pokój przed sprzątaniem (nie jest to duży pokój i do tego dzielę go z siostrą, ale to zdjęcie zawiera tylko moją część pokoju )


Moja szafa przed porządkami ( jakoś nigdy nie mogę utrzymać porządku tym bardziej, że wszystko jest ciemne jak widać to czasami ciężko mi znaleźć coś w szafie xd)


A to moje ulubione miejsce w moim pokoju, moje łóżko <3 też troszkę nieogarnięte hehe. 

No więc zabrałam się za sprzątanie (nigdy wcześniej nie pokazywałam tak szczegółowo mojego pokoju tylko tyle co widać w tle na zdjęciach na facebooku i instagramie, ale co tam, przecież nic takiego tutaj nie ma, żeby się wstydzić, a akurat to robiłam praktycznie większą część dnia, a te notki mają być o mnie i o tym co robię w ferie xd ) No więc na początek ogarnęłam pokój, oczywiście nie sprzątałam na tyle dokładnie, żeby poukładać każdy spinacz w pudełeczku, czy odkurzyć każdy zakamarek moich szuflad, bo to chyba zajęło by mi ze dwa dni, więc tylko wszystko poukładałam na swoje miejsce i troszkę ztarłam kurze. W końcu widać mój blat od biurka, na którym było już wszystko od kosmetyków przez przybory do szkicowania, aż po jakieś przekąski hehe. 


To mój pokój po lekkim ogarnięciu . W końcu laptop znalazł sobie miejsce na biurku, a nie na moim łóżku. 

Nadszedł czas na najgorsze, czyli sprzątanie w szafie.


Fragment mojej sterty ciuchów ;) 80 % moich ubrań jest w kolorze czarnym, ale nic na to nie poradzę, że uwielbiam kolor czarny i czuję się najlepiej w ubraniach o tym kolorze. Oczywiście przy okazji pozbyłam się dużej reklamówki ciuchów, które już nie nadają się do noszenia, bo są za małe lub po prostu mi się nie podobają jutro będę musiała to wrzucić do kontenera na ciuchy dla biednych. Nigdy nie wyrzucam ubrań do śmietnika tylko oddaję biednym lub znajomym jak coś akurat im się podoba ;3 


W szafie już poukładane, moja siostra przy okazji zrobiła to samo ;) tylko ona pozbyła się połowy swoich ciuchów xd Przydał by się jakiś shopping, ale ostatnio są pilniejsze wydatki, cóż takie życie.
Porządki zajęły mi jakoś ponad godzinę, nie wiem czy czasem nie coś koło dwóch, ale na jakiś czas mam spokój, w sobotę ( jak to zawsze u mnie w domu) jest wielkie sprzątanie po całym tygodniu, więc wtedy poświęcę mniej czasu na porządki, bo tylko wytrę kurze i zamiotę podłogę i będzie koniec sprzątania, a będę mogła spędzić czas na jakiś przyjemnych rzeczach ^^ 

W sumie tyle co najciekawsze z dzisiejszego dnia, więc zapraszam jutro na kolejną notkę. 

Mata Ashita ! 



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ciągle pracuje nad wyrobieniem sobie nawyku picia wody :D

    http://magdaleneheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mam nadzieję, że się uda, bo to naprawdę dobrze wpływa na ogranizm. Powinno się pić odpowiednią ilość wody, wspomniałam w porzednim poście o aplikacji na smartwona, która wylicza dzienne zapotrzebowanie organizmu na wodę według wagi. Powodzenia w wyrabianiu nawyku ;)

      Usuń
  2. Dobrze czasem posprzatac w pokoju. Widać różnicę.
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze czasem posprzatac w pokoju. Widać różnicę.
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze, tym bardziej, że mam tendencję do robienia bałaganu hehe ;)

      Usuń
  4. This is so cute! I love your blog!

    xoxo Leena
    www.painted-roses.com

    Want followers? Follow me and let me know! I'll follow you back!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much <3 You are nice ^^ I see your blog and follow.

      Usuń
  5. Bardzo fajna szata graficzna bloga :-) i ciekawy post , buziaki
    Poklikasz u mnie w linki? moze obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/02/romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie wymienię się obserwacjami. Dziękuję za miłe słowa ^^

      Usuń
  6. uwielbiam wodę z cytryną <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja Ciebie też pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ciekawy pomysł na codzienne notki
    Ps. Nie łatwo się czyta za jasne napisy w stosunku do tła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i również dziękuję za tą drobną uwagę, postaram się to rozpatrzeć pozytywnie i przyciemnić czcionkę ^^

      Usuń
  8. wow! to się nazywa robić porządek :) gratuluje wytrwałości :D kilka fajnych pomysłów, ogólnie super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, ja jak się zdenerwuję wszystko wyrzucam z szafek i przebieram, układam, segreguję, dobry sposób na obniżenie poziomu negatywnych emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i dobry, ale ja jak mam zły humor to nie mam wgl na nic ochoty ;/

      Usuń
  10. No to widzę, że u ciebie gruntowne porządki. U mnie też takie bywają :D

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog :) Podoba mi się jak piszesz i bardzo ładne zdjęcia dodajesz :) Zapraszam do mnie http://daria-sajdak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że podoba się Tobie mój blog ;) chętnie zerknę na Twój ^^

      Usuń
  12. Taki mały chaos miałaś w pokoju :P Ale to chyba wiele osób tam ma przed porządkami :D
    Zdjęcia są fajne a te z misiem słodkie :D

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń