differences in beauty

niedziela, lutego 08, 2015


Konbanwa minna <3 

Dzisiaj w końcu doczekaliśmy się tematycznej notki. Piszę "doczekaliśmy", ponieważ ja też czekałam kiedy ten dzień nastapi i w końcu będę miała czas na rozwinięcie jakiegoś ciekawego tematu ;) 

Dzisiaj chciała bym przedstawić Wam różnicę między mieszkańcami podstawowych krajów Azji (nie wiem jak to inaczej sformułować, ale wiecie o co mi chodzi). Chciałam Wam przytoczyć kilka przykładów, cech wyglądu, którymi różnią się od siebie Chińczycy, Japończycy i Koreańczycy. Jest wiele osób, które nie mają problemu z odróżnieniem tych typów urody ( zaliczam się do tyvh osób), ale niestety, większość nie potrafi tego odróżnić i dla nich każdy Aazjata to Chińczyk xd. Dzisiaj postaram się rozwiać te wątpliwości ;) 



Powinniśmy już na pierwszy rzut oka zauważyć, że między tymi twarzami są różnice, więc przyporządkowując kolejno to będzie tak : Koreanka, Chinka i Japonka. 

Zacznę może od narodowości, która jest mi bliższa, czyli od Japończyków ;) 

  
Japończycy mają chłodną, lekko popielatą karnację, dobrze zarysowane nosy. małe, delikatne podódki, ale często wyraźnie zarysowane kości policzkowe. Japończycy z natury mają większe oczy w porównaniu np. do Chińczyków i mnjej płaskie twarze. Japończycy jeśli o wzrost chodzi są po środku, nie są tak niscy jak Chińczycy, ale też nie wysocy jak Koreańczycy, chociaż różnie to bywa, Azjata nie koniecznie musi być niski. Japończycy są drobnej i delikatnej postóry, często porównywani do porcelanowych lalek (słodko). 


Koreańczycy z natury są dość wysocy w porównaniu do innych Azjatów. Głównie można ich poznać właśnie po wzroście i figurze. Koreanki mają szerokie, płaskie biodra co można zauważyć w momencie gdy patrzymy na nogi, albowiem u Koreanek rzadko się zdarza, że uda się stykają ze sobą. Koreanczycy mają bardzo jasną karnację z lekko różowym tonem. Mają  średniej wielkosci oczy, ale często mniejsze od Japończyków, ale zato są (jakby to ująć) dłuższe, można powiedzieć, że bardziej skośne xd Zazwyczaj pod okiem mają niewielką fałdkę co jest efektem tego, że ich oczy są tak jakby lekko wypukłe. Kształt twarzy przypomina literkę V. 


Chińczycy są bardzo drobni i niscy. Mają dość spore głowe, szerokie usta i płaskie twarze o owalnym kształcie. Cera jest gładka, a odcień karnacji może być różny, Zazwyczaj są to ciepłe odcienie, ale zdarzają się też bardzo jasne jak w przypadku tego zdjęcia. ( Nie powinno nas to dziwić jeśli już wiecie, że w Azji jest moda na ekstremalnie białe karnacje).  Z natury włosy mają kruczo czarne i za razem mają najciemniejsze włosy w porównaniu do Japonek, czy Koreanek, fakt faktem, wszyscy Azjaci mają ciemne włosy jednak są różne odcienie, a w przypadku Chińczyków są one kruczo czarne. 


To są podstawowe informacje dotyczące różnić miedzy tymi narodowościami. Oczywiście różnią się oni od siebie też zwyczajami, kulturą, modą, jezykiem itd. Może kiedyś jeszcze przywołam różnice językowe i kulturowe ;) Mam nadzieję, że notka się spodobała i zaciekawiła Was ^^ 

Ja Ne ! ;3 



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetny blog- obserwuję i zapraszam do siebie.Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pozdrowienia no i wzajemnie ;) chętnie wpadnę na Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było się trochę o nich dowiedzieć :-) .
    co powiesz na wzajemną obserwacje ? - jak coś ja już obserwuję :-) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ chętnie zaobserwuję ;)

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że pomogłaś mi trochę :D Sama mam problem z ich odróżnianiem..
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele osób ma problem, a że interesuję się Azją to mnie drażni to jak ktoś zobaczy Azjete i krzyczy "o Chińczyk " a tak na prawdę to jest mieszkaniec innego zakątka Azji. Cieszę się, że post się podoba ^^

      Usuń
  5. Bardzo przydatny post :) Azjatki są przepiękne - uwielbiam ich jasną skórę! Sama od jakiegoś czasu zaczęłam używać koreańskich kosmetyków rozjaśniających :) pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post :) Azjatki są przepiękne - uwielbiam ich jasną skórę! Sama od jakiegoś czasu zaczęłam używać koreańskich kosmetyków rozjaśniających :) pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo dbam o to by moja skóra była blada, najgorzej jest latem, ale już żyję tak kilka lat i jakoś daję radę ;) dziękuję i również pozdrawiam ^^

      Usuń