Green tea with ginger !

poniedziałek, maja 25, 2015



Witam Was bardzo serdecznie ! 

Znowu musiałam zrobić lekką przerwę w blogowaniu, ale ostatnio ( jak to zwykle bywa) miałam za dużo spraw na głowie i czasem nie wiem czy nię będzie więcej, bo od czwartku zaczynam kurs na prawo jazdy ^^ bardzo się cieszę z tego powodu, bo przydało by mi się w końcu prawko i samochód, a do tego dochodzi to, że w połowie czerwca mam kolejną partię egzaminów zawodowych, tym razem część ze spedycji i już czuję, że to będzie masakra, ciągle jestem w tym wszystkim zbyt kiepska. Dobra, ale nie piszę tego posta tylko po to, żeby Wam pomarudzić, ale dlatego, że mam dla was ciekawy temat, miałam pisać o tym już dawno, ale nie było kiedy się zabrać, na szczęście w końcu się udało, zebrałam się do napisania notki o zielonej herbaty z imbirem.

Noby nic wielkiego no zwykła herbata i imbir, ale zapewniam, że taka mała mieszanka ma cudowne właściwości. 


Zielona herbata z imbirem jest bardzo popularna jak wiadomo w azji. Jest to coś jak eliksir młodości, piękna i zdrowia. Kiedyś oglądając vlogi Azjatyskiego Cukru ( moja ulubiona vlogerka) trafiłam na filmik gdie mówiła ona o właśnie zielonej herbacie z imbirem w kotekście dbania o włosy, ale wtedy mnie to tak nie interesowało. Ostatnio szukałam właśnie sposobów na zagęszczenie włosów i ogólne poprawienie ich wyglądu no i natrafiłam na ten filmik ponownie. Od tamtej pory przynajmniej raz dziennie piję zieloną heratę z imbirem. 

Czytając mojego bloga poznaliźcie właściwości zielonje herbaty, a jeśli ktoś nie czytał notki o zielonej herbacie to odsyłam do archiwum bloga. 


Imbir ma bardzo wiele właściwości. Już wiecie, że pomaga na włosy, ale pełni jeszcze więcej funkcji, a dodany do diety może działać cuda :


Ułatwie trawienie, łagodzi mdłości nawet podczas ciąży, łagodzi bóle miesiączkowe, leczy przeziębienia, migrenę, działa przeciwobrzękowo i antybakteryjnie, poprawia krążenie, przyspiesza spalanie tłuszczu oraz walczy z celulitem, a także można powiedzieć, że ma wartości pobudzające, czyli sprawia że mam więcej energii. Zielona herbata  imbirem działa bardziej pobudzająco niż mocna kawa, czy energetyk, a napewno jest o wiele zdrowsza niż te dwa napoje. 


Taką herbatkę bardzo prosto się parzy, nie trzeba nic mielić, proszkować, suszyć, szatkować wystarczy tylko z korzenia imbiru odkroić mały plasterek, a nawet kilka plasterków ( według uznania) wrzucić do kubka, zasypać herbatą lub włożyć do kubka torebkę ( jak wiecie jestem zwolenniczką zielonje herbaty w liściach, bo przynajmniej mam pewność, że to herbata, a nie śmieci) zalać wrzątkiem, poczekać aż herbata się zaparzy i gotowe. Dobry sposób parzenia zielonej herbaty również znajdziecie na blogu jesli ktoś nie czytał. 

No i taki krótki, ciekawy temacik dzisiaj. Warto dodać ibir do swojej diety, bardzo polecam. Mam  nadzieję, że wkrótce znowu coś dodam na blogu, a jak na razie to się z Wami żegnam.
Jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie. 

Ja ne ;3





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ciekawy post.
    Dasz rade z egzaminami, grunt to dobre nastawienie ;)
    estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie duchowe hehe ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam zieloną herbatę!

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Jeśli tak daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy dzień zaczynam od zielonje herbaty inaczej to jestem niezywa xd

      Usuń
  3. Super post! Ja jakoś szczególnie nie wielbię imbiru.
    Lubię owocowe herbaty :)
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust ale zielona herbata jest bardzo zdrowa i dobra dla urody ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny taki post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zielona herbata rządzi! fajny post, zaobserwowałam i liczę na to samo :)
    shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :-) Wszystko opisałaś - jak zawsze zresztą dokładnie. I muszę przyznać, że trafiłaś w dobry czas - jestem chora i wiem jaką herbatkę zrobić :-D Pozdrawiam gorąco :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miłe ;) w takim razie życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;*

      Usuń