My art ;3

sobota, maja 30, 2015


Konnichi wa ! 

Witam Was bardzo serdecznie w słoneczną sobotę ^^
Dzisiaj mam dzień leniucha, o ile tak można go określić, bo jednak byłam rano biegać i potem sprzątałam w pokoju, ale jakoś nie zmęczyłam się i teraz się relaksuję przy muzeyce i zielonej herbacie. Może później pójdę na spacerek ;) 

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi rysunkami. Jak zaczynałam blogowanie to w wersji projektowej mój blog miał się opierać na mojej twórczości, to miało być miejsce do prezentowania moich wysunków i opowiadań, ewentualnie inni mogli mi podsyłać swoje prace. Jednak obecnie mój blog się rozrósł i coraz bardziej się rozrasta i teraz dotyczy prawie wszystkiego z obrębu Azji, a rysunków brak, dlatego dzisiaj zrobię post artstyczny i przedstawię wam kilka moich prac, szkiców, niektóre są nawet nie dokończone, bo nie mam na to zbytnio czasu, jednak są na tyle dopracowane, że mogę je tutaj dodać. Powiem jeszcze tylko, że uwielbiam rysować, robię to od kilku dobrych lat, ciągle się uczę i dopracowuję "talent", jest to częścią mnie, ale jakoś nie czuję się artystką, bo jeszcze wiele muszę się nauczyć. Z resztą sami ocenicie ;3 


Jinx- Lol moja ulubiona postać z gry League of Legends, zawsze nią gram, chyba, że chcę wypróboać inne postacie no i tak mi pewnego dnia w szkole się nudziło i powstała moja Jinx taka nieidealna, ale chociaż troszkę ją przypomina ;p 


Misaki Mei z anime Another. Jeszcze jej nie dokończyłam i tak leży w mojej teczce już prawie rok i dalej jej nie mogę skończyc, bo biorę się za kolejne rysunki.


To raczej nie jest z żadnego anime, ani gry, tak po prostu natknęłam się na obrazek w necie i sobie narysowałam.


Aniołek. Też nie jest bohaterką z anime, tylko narodziła się w mojej głowie pewnego dnia w szkole i jeszcze jej nie skończyłam rysować, mam nadzieję, że jeszcze mi się uda dokończyć.


A to efekt nudy, dlatego nie wygląda dobrze i jest przejawem braku kreatywności XD 


Drzewny elf ( mam fazę na elfy więc będzie dużo rysunków elfów) z tym się męczyłam naprawdę bardzo długo, ale chyba się opłaciło ^^ 


Ganta Igarashi z anime Deadman Wonderland również rysowany w szkole podczas czytania mangi właśnie ;) 


Jak już wspomniałam będzie dużo elfów, dużo pracy miałam nad tym rysunkiem, ale oplącało się bo jestem z niego dumna ( pierwszy raz podoba mi się mój rysunek) ;)


Podobnie jak w poprzednim przypadku mamy elfy i moją dumę z dzieła ^^ 


Ostatni elf na dzisiaj hehe znalazłam w internecie arta i postanowiłam sobie narysować xd 


Eren - Shingeki no Kyojin napracowałam się bardzo, a to tylko pół twarzy jak bym miała rysować całą to raczej zabrakło by mi tuszu. 


No i na koniec mamy piękną i seksowną wiedźmę Blair z Soul Eter. Zabawna historia się wiąrze z tym rysunkiem, bo moi koledzy z klasy chcieli zobaczyć jak rysuję duże cycki, więc narysowałam hehe <3 


Jak na razie tyle mam Wam do pokazania chociaż mam dużo rysunków  to wybrałam te najnowsze. Dajcie znać jak się podobają i dzięki za uwagę. Może będę dodawać częściej moje rysunki o ile znajdę czas na rysowanie no i muszę zabrać się za pisanie trzeciej części mojego opowiadania. 

Pa ;) 













You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetne szkice :) Szczególnie podobają mi się rysunki elfów :)

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, masz talent! :) Ja nie umiem tak ładnie rysować :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może nie masz talentu do rysowania, bo nie można być we wszystkim dobrym, ale napewno masz wiele innych zalet i talentów. Bardzo chętnie odwiedzę Twojego bloga ;3

      Usuń
  3. Bardzo fajne rysunki :-) Masz talent :-) Czekam na kolejne twoje rysunki :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* może w krótce pojawią się jakieś nowe ;)

      Usuń
  4. jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale już wiem, że będę tutaj częściej, cudownie szkicujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, dziękuję, zapraszam na częstrze wizyty ;* pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń