Shopping - brak konkretnego tematu, nowości w moich szafach i nowości na blogu !

sobota, czerwca 20, 2015


Hello ! 

W dzisiejszym poście będzie troszkę bałaganu i brak konkretnego tematu, ale chyba Wam to nie przeszkadza, przynajmniej nie będzie nudno ;D 

Na sam początek poruszem temat wystroju bloga. Postanowiłam go troszkę zmienić, może zmiany nie są drastyczne i jakieś bardzo ciekawe, profesjonalne, ale postanowiłam zmianą wystroju, tła itd troszkę odświeżyć stronkę, żeby nie było takiej monotonii (wystarczy, że monotonia i rutyna towarzyszą nam co dnia) .


Skoro zaczęłam od zmiany na blogu, przejdę do nowości jaką chcę wprowadzić. Na półce z książkami wygrzebałam książkę, którą dostałam w 6 klasie podstawówki, a po jej przejżeniu stwierdziłam, że jest świetna i nada się teraz, bo są w niej rzeczy, które się nie zmianiają. Ta książka to atlas ważyw i owoców. Każde ważywo i każdy owoc jest w niej bardzo ciekawie opisany od historii, przez kuchnię, aż do zdrowia i urody, więc tak sobie pomyślałam, że podzielę się z Wami zawartością tej książki i moją wiedzą na tematy żywieniowo - urodowe, warzywno-owocowo. Raz w miesiący losowała bym warzywo lub owoc i pisałabym o nim poruszając różne aspekty. Pisałabym o nim albo w każdych ulubieńcach, albo robiłabym osobne notki na ten temat. Dajcie znać co myślicie o tym moim pomyśle, podoba Wam się, czy nie ? A może chcecie go jakoś podrasować ? Każde zdanie na ten temat będzie brane pod uwagę ;) 


A teraz powiedzmy, że "kluczowy temat", czyli moje ostatnio zrobione zakupy. Na zdjęciach powyżej prezentuje Wam największy mój zakup w tym miesiącu. Zamówiłam na Allegro kuferek z kosmetykami (głównie zamówiłam ten zestaw dla kuferka, ale z kosmetyków też się cieszę). 
Po przjeżeniu zawartości zostawiłam sobie tylko kilka rzeczy, a reszte postanowiłam sprzedać i pokażę wam tylko to co sobie zostawiłam, a resztę możecie zobaczyć i kupić na Vinted.pl. 

Tutaj macie link do mojego profilu : http://www.vinted.pl/members/655095-kuraibanii

CO ZOSTAWIŁAM DLA SIEBIE Z KUFERKA :


Próbka perfum Calvin Klein - Obssesion Night (mam w planach kupo tych perfum)
pachną cudownie <3 


Trzy małe paletki cieni do powiek ( tylko taki mały fejk xd ta ostatnia paletka się nie zgadza, bo zostawiłam sobie podobną tylko w miejscu brązów są fiolety, a dwa pozostałe się zgadzają).


Biała kredka do oczu, pędzelek do cieni, średni i mały pendzelek oraz grzebyk i szczoteczka do brwi.


jasny lakier do paznokci.

Lusterko, pilniczek i obcinaczka do paznokci ( obcinaczki nie używam, wolę nożyczki, ale w sumie obcinaczkę zostawiłam, bo nie opłaca się jej sprzedawać).


To już jest zakup nie związany z kuferkiem (następne też już nie będą dotyczyły kuferka). Podkład z aplikatorem - Miss Five. Nie uwieżycie, kupiłam to w Chińskim sklepie. Wcześniej nie odważyłabym się kupić tam kosmetyków, nawet rzadko kupowałam tam ciuchy, ale użekło mnie opakowanie i pomyślałam sobie, że w sumie co może być złego w tych kosmetykach, wyglądają ja te z drogerii, cena też dobra, bo nawet w drogerii można kupić jakiś podkład za mniej niż 10 zł, a ten kosztował równo 10 zł. Jedyne co mi się w tym nie podoba to zapach, bo jest mocno perfumowany, ale odcień jest po prostu idealny, aplikator też się nie różni od tych co mam z rossmana. 


 Dość ciekawa rzecz w moim kosmetycznym zbiorze. Balsam powiększający i modelujący biust. Był po przecenie, a że ja lubię testować kosmetyki to wzięłam coś takiego. Zobaczymy czy zadziała haha ;)


Żel peelingujący z absorbującym węglem - Garnier. Też wzięłam go dla przetestowania no i była mega promocja, bo kupiłam go za 5 zł. Jeszcze mam swój peeling z Clean & Clear, ale pomyślałam, że wezmę, bo nie wiadomo kiedy znowu będzie taka promocja ;3 


Krem przeciwzmarszczkowy - Ziaja, mojego kremu z Nivea, który zawsze stosowałam nie ma już w drogeriach, jest mi smutno z tego powodu, ale mam nadzieję, że ten będzie w stanie go zastapić. 


A teraz czas na ciuszki. Sukienka kupiona w szachownicy. Tylko weszłam do sklepu i od razu ją porwałam do przymierzalni ;) 


Ogrodniczki jeans-moro to chyba mój najlepszy zakup <3 uwielbiam je, też od razu mój wzrok je wytropił i musiałam kupić.

Na dzisiaj to chyba tyle. Djacie znać co sądzicie na temat mojego pomysłu z atlasem warzyw i owoców no i do następnego posta. 

Pa ;)














You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetny pomysł z tymi warzywkami-owocami! Chętnie poczytam :) i daj znać za jakiś czas jak sprawdza się podkład bo sama chyba bym się nie odważyła kupić kosmetyków w chińskim :o
    Pozdrawiam!
    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasada jest prosta jak mi przypadnie do gustu to się pokaże w ulubieńcach ;)

      Usuń
  2. Pierwszy raz trafiłam na twojego bloga, jest świetny :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, kolejny motywujący komentarz <3 dziękuję <3

      Usuń
  3. Piękny kolor lakieru i świetna bluzka ;DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się te cienie :)
    muszę się wybrać po jakieś pędzle haha :D
    nie sądziłam, że w chińskim sklepie można znalezć jakieś kosmetyki, zwłaszcza dobrej jakości ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz a jednak, co prawda nie jest to jakoś jak podkładu za 50 zł ale daje rade ;)

      Usuń
  5. Masz ciekawy pomysł :-) Opisując np.granat, możesz napisać jego właściwości, na co jest dobry i np. jeśli znasz to jakieś fajne zastosowanie jak chociażby maseczka czy koktajl :-D Nie wiem czy to dobra myśl ale przyszła mi teraz do głowy :-)
    Fajną masz sukienkę. Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, dziękuję za to i ogólnie za zainteresowanie ;)

      Usuń
  6. Ale tutaj ciekawie :) Fajne kosmetyki, dobre zdjęcia, ciekawe opisy, czego chcieć więcej? :) Zostanę tutaj na dłużej. Pozdrawiam serdecznie!

    ksiezycova.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zakupy, a tek kuferek rewelacyjny :D

    Obserwujemy? :)


    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy wpis :3
    świetny kuferek ^^
    podoba mi się pomysł z tym opisywaniem właściwości owoca czy warzywa. Dobrze wiedzieć jak coś wpływa na organizm czy wygląd ;)) świetne paletki cieni ^^
    mam ten peeling z garniera i jestem zadowolona ;)
    też świetne ogrodniczki ♥
    pozdrawiam ;*
    +obserwuję ;) zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej?^^

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz ;) chętnie zajrzę na Twojego bloga ;3

      Usuń
  9. pomysł z atlasem genialny! jak fajnie to zrobisz to będzie hit wśród blogów! :D
    a kuferek genialny, można wiedzieć ile Cię kosztowało takie cudo?
    pozdrawiam gorąco i zapraszam do wzajemnej obserwacji :*

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferek mnie kosztował razem z przesyłką 62 zł po przecenienia bo tak normalnie to kosztuje coś takiego 120 zł według mnie za dużo dlatego jak zobaczyłam -50 % to od razu zamówiłam ;)

      Usuń
  10. Świetne nowości, kuferek bardzo mi się podoba :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń