Ulubieńcy maja 2015

niedziela, czerwca 07, 2015


Konnichi wa ! 

Witam Was w tą pochmurną, deszczową i przymulającą niedzielę. 
Miało być tak pięknie, miało być ciepło i jak zwykle miałam się z moim skarbem wybrać na miły spacer, a niestety deszcz nam pokrzyżował plany i teraz zamulamy w domu. Ja odpoczywam i przy okazji piszę ten post, a mój miś pewnie sobie gra albo śpi, dlatego pozdrawiam go bardzo cieplutko ;*

Dzisiaj kończy się pierwszy tydzień czerwca, więc pewnie się domyślacie, że czas w końcu na majowych ulubieńców ;3 

Bez zbędnego przedłużania od razu zaprezentuję swoich faworytów. 


Na początek torebeczka, którą dostałam od babci ( nie wiem gdzie ją kupiła). Dostałam ją dość dawno, ale dopiero teraz zauważyłam jej zalety ;) jest fajna, bo ani nie jest za mała, ani za duża no i pasuje do wszystkiego za równo do sportowego outfitu jak i do sukienki. Dobrze prezentuje się ze wszystkim no i jest jak w sam raz na podręczne rzeczy. Przydaje mi się na spacery i na wypady na miasto. 


Mleczko do demakijażu - Lovena 

Kupiłam go w osiedlowym markecie i dałam za niego coś około 5 zł + za tą samą cene kupiłam płyn micelarny z tej firmy ( jeszcze nie przetestowałam, bo muszę dokończyć garniera). Kupiłam go dlatego, że potrzebowałam go na szybko a nie opłacało mi się lecieć do rossmana bo mam za daleko i tutaj zaskoczenie tani i wydawałoby się słabej jakości kosmetyk został moim ulubieńcem. Niczym się nie różni od innych jeśli chodzi o działanie, jest świetny, ślicznie pachnie i jest tani. Widzicie, czasami opłaca się kupić tani kosmetyk z marketu ;) 


Napój aloesowy, ma wiele składników odrzywczych i nawadniających, jednak jak dla mnie za słodki żeby go tak samego pić, więc robię z niego miksturę ( trochę tego napoju, sok z cytryny i woda) nie mam jak podać proporcji bo robię to na oko, ale aloesu daję bardzo niewiele, tak samo soku z cytryny, a reszta to woda i mogę tylko przedstawić Wam to za pomocą procentów, czyli z jakieś 10% aloesu, 5 % cytryny i 85% wody. Bardzo dobry napój i bardzo zdorwy, polecam ! Jeśli chcecie mogę zrobić oddzielną notkę na ten temat, co Wy na to ? 


Lakier do paznokci Gel finish - Avon 

Zazwyczaj malowałam paznokcie na czarno, ale postanowiłam coś zmienić. Ten kolor ( ciemny szary) to świetna alternatywa, bo zajasny na czarny, ale jednocześnie jest dość ciemnym kolorem. Bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach, ale nie tylko ze wzglendu na odcień został moim ulubieńcem. Cenię go za to, że świetnie się rozprowadza i jak na taki zwykły lakier dość długo się trzyma. 


Moje nowe zdobycze do kolekcji szminek. 

Trzy pierwsze to ColorTrend - Avon, a ostatnia to Aqua Platinum. 
Jeśli chodzi o szminki to wybieram, albo bardzo jasne, delikatne, prawie nie widoczne, albo czerwienie i róże. Tutaj tylko jedna jest w odcieniu ciemnego różu. Pozostałe są lekko brązowe lub pomarańczowe, ale bardzo ładnie wyglądają na ustach, delikatnie, zawsze jak próbowałam malować usta brozową szminką to wyglądałam jak bym się ubrudziła czekoladą podczas jedzenia XD jednak te odcienie brązu i pomarańczy są pomimo swojej wyrazistości na ustach ledwo widoczne, nadające ustom bardzo fajny ciepły kolorek ;) 


Krem z filtrem bardzo wysoka ochrona 50+ - Lirene

W sumie to nie jest krem tylko emulsja, dobrze się wchłania i można sotosować nawet na twarz, bo nie zostawia białych śladów ( dlatego go uwielbiam) no i jeszcze mam bardzo fajną konsystencję dlatego na dłużej starczy, bo nie trzeba nakładać go dużo, jak dla mnie, czyli dla osoby kochającej swoją bladą skórę jest idealny na słoneczne dni. 


Mleczko do twarzy Essentials - Oriflame 
Kiedyś już pokazywałam ten produkt, ale teraz został moim ulubieńcem. Jest dobrą laternatywą dla płynu micelarnego, a przy okazji jest świetny do masowania twarzy ;) 


Ulubione buty w maju ;) nawet nie wiem skąd je mam i kiedy je kupiłam, ale jakoś z rok temu i do tej pory prawie wcale ich nie nosiłam, a teraz jakoś mi się podobają po mimo upływu czasu. Najbardziej podobają mi się w nich ozdobne ćwieki i zamek. Odpowiadają mojemu stylowi, bo przecież nie będę w upał chodzić w glanach ;)



Ulubiona książka miesiąca - W. Gombrowicz " Ferdydurke" 

Nigdy nie przypuszczałam, że lektura szkolna i do tego polskiego pisarza ostanie moim ulubińcem. Książka jest dość specyficzna, na samym początku za bardzo nie wiadomo o co chodzi, wszystko jest jakieś dziwne, ale fajnie się czyta po miom dziwnych wątków i motywu homoseksualnego. Oprócz dzieł Shekspira w zbiorze lektur szkolnych ta książką jest świetną lekturą. 

No to zostały nam tylko ulubione piosenki w maju. Mam dla Was dwie piosenki. Jedna japońska, a druga koreańska, tym razem na spokojnie, przyjemnie dla ucha. 




Dream 
Lubię ten japoński zespół, mają bardzo fajne piosenki właśnie takie delikatne i przyjemne dla ucha, miło się ich słucha i spędza wolny czas, poprawiają humor. 




Mój ulubiony koreański zespół. Piosenka świetna, uwielbiam ich. Równie dość spokojna piosenka i miła do słuchania. 

W obu przypadkach strasznie podobają mi się teledyski, z przyjemnością się ogląda, nawet po kilka razy ;) 


To koniec moich majowych ulubieńców. Mam nadzieję, że się podobają.
Dajcie znać, czy chcecie rozwinięcia tematu na temat mojego napoju z aloesem. 
Pa ;)






You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja też lubię napoje aloesowe :-) Mają specyficzny smak, ale mnie osobiście przypadły do gustu :-)
    U mnie jest dzisiaj ładnie i jeszcze nie padało :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz fajnie, bo deszcz mi pokrzyżował wszystkie plany, a najlepsze jest to żę wczoraj było ponad 30 topni, a dzisiaj tylko 16 ;< ehhh i w tym tygodniu ma być u mnie właśnie chłodno, co za lipa.

      Usuń
  2. Fajni Ulubieńcy.. Szczerze : Design mi sie nie podoba , jest zbyt ciemny ;)
    Zapraszam : Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design odzwierciedla mój charakter i to co, czuję, to jaka jestem. Rozumiem, ma prawo się nie podobać, ale według mnie blog ma tak jakby odzwierciedlać blogera. Biorę pod uwagę Twoją opinię, jak to mówią - " biorę to na klatę" ale jednak więcej opinii było na plus no i też dziękuję za to, że chociaż post się spodobał, bo głównie o to chodzi, co nie ?

      Usuń
  3. Świetni ulubieńcy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie masz wyraźniejszego zdjęcia tej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety robiłam je tak w sumie na spontana, na początku nie miałam zamiaru dodawać torebki do ulubieńców, w ostatniej chwili się zdecydowałam, że miałam tylko to zdjęcia, jak chcesz mogę na następny post dodać lepsze zdjęcie, jeśli Cię to interesuje ;)

      Usuń
  5. Świetni ulubieńczy. :D Super buty. ;)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie piłam tego aloesu, aczkolwiek może dzięki tobie się przekonam ;) Piękne kolory szminek *.* Fajny post! Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować tego lakieru z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wierzę! Pierwsza osoba jaką poznałam, która polubiła Ferdydurkę. To moja znienawidzona książka... nie rozumiem jak ktoś mógł dopuścić do wypuszczenia czegoś takiego a co więcej - do omawiania w szkole. A tutaj proszę ! Komuś przypadła do gustu. Musisz być tą jedną na milion :D
    Zapraszam do siebie na www.dellusionn.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w klasie akurat dużo osób polubiło tę książkę ;)

      Usuń
  10. Muszę wypróbować tego napoju aloesowego :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry i podobno bardzo zdrowy ;) jak znajdę czas to napewno odwiedzę Twojego bloga ♥

      Usuń