Ulubieńcy czerwca 2015

poniedziałek, lipca 06, 2015


Hi ! 

W końcu przyszedł czas na nowego posta i na moich ulubieńców. Na początku jeszcze chciałam wspomnieć, że nie wiem jak często będą się pojawiać notki w wakacjie, bo albo będę gdzieś poza domem, albo będę bardzo zajęta wycieczkami po lekarzach, bo to jedyne chyba wycieczki (prócz rowerowych z moim chłopakiem) w te wakacje, ale też wapdłam na pomysł, że zrobię notki bardziej takie z życia, co prawda mało ostatnio u mnie postów tematycznych, ale jak już wszystko się w moim życiu uporządkuje to będę pisać więcej postów na ciekawe tematy, a, że miałam w wakacje zrobić coś podobnego jak na ferie " tydzień z zemną" co nie wypali jak już wspomniałam to postanowiłam, że troszkę rozbuduję mój kącik kulinarny połączony ze mną, bo dodam kilka moich ulubionych przepisów + może coś jeszcze. 


Przejdę już do tematu tego posta, a mianowicie do moich ulubieńcówm czerwca. 


Pierwszym ulubieńcem jest peeling do ciała - Welness & Beauty.
Jest to peeling na bazie soli morskiej, oliwek i zielonej herbaty (wiecie, że kocham zieloną herbatę dlatego chyba nie muszę dużo pisać o tym produkcie ;) . ) No więc poza tym moim ukochanym składniku jakim jest zielona herbata zawiera on same naturalne składniki, orzeźwia skórę, ma dość przyjemny zapach jak na kosmetyk naturalny no i nie jest dosyć drogi, więc same plusy, gorąco polecam. Można go dorwać w Rossmannie. 
Pisałam już o tym peelingu, w którejś notce. 


Szampon i odrzywka w jednym - Pantene.

Ostatnio często zmieniam szampony jak można zauważyć po moich ulubieńcach, ale ten kupiłam już drugi raz pod rząd i raczej przy nim zostanę. Nie lubiłam wcześniej szamponów dwa w jdnym, bo włosy po nich były oklapnięte i miała wrażenie, że są ciągle tłuste, ale po tym szamponie zmieniłam zdanie. W sumie nie kupiła bym go gdyby nie to, że był na promocji w naturze, a nawet wtedy długo się zastanawiałam, bo napis " szampon z odżywką" jakoś mnie demotywował. Jednak w końcu stwierdziłam, że wypróbuję i teraz jestem zadowolona ze swojego wyboru. Ja używam szamponu do włosów farbowanych, ale firma Pantene ma bardzo szeroki wachlarz ofert jeśli chodzi o szampony do poszczególnych rodzai włosów. 


A tutaj zaskoczenie, Dwa posty wstecz pisałam o tym podkładzie, że kupiłam go w chińskim sklepie i, że wszyscy myślą, że to badziewie. Jak dla mnie podkład Flower Perfection - Miss Five jest dobry. Jak na kosmetyk z "Chińczyka" pozytywnie mnie zaskoczył, bo fajnie kryje, ma świetny odcień jak dla mnie, bo mam bardzo jasną cerę i zawsze miałam problem z doborem podkładów, korektorów itd. Najważniejsze chyba to, że nie dostałam od niego uczulenia, co prawda nie używam go codziennie, bo to zależy od tego jaki robię makijaż  no i przede wszystkim czy wgl się maluję danego dnia, ale używałam go wystarczająco wiele razy, żeby zauważyć, czy wyszło mi po nim jakieś uczulenie i mogę śmiało powiedzieć, że nie ! Jedyny minus tego podkładu jest sztuczny, perfumowany zapach, jednak nie drażni on aż tak bardzo i nikt ode mnie nie czuje tego zapachu, więc jest dobrze, jak na taki kosmetyk to jestem pod wrażeniem ;)


Ostatni kosmetyczny ulubieniec to krem przeciwzmarszczowy - ziaja. 
Pisałam też o nim dwie notki wcześniej, więc tylko wspomnę o tym, że się sprawdza, ma świetną konsystencje, zapach, świetnie nawilża i odżywia cerę no i też jest idealny do masażu cery, a jak czytacie mojego bloga to wiecie, źe dla mnie Azjatycki masaż twarzy jest bardzo ważny w codziennej pielęgnacji momje cery. Jak najbardziej mogę polecić ten krem. 


Od jakiegoś czasu często przebywam na stronie Vinted i zamówiłam z niej już kilka rzeczy, to jedna z nich. Bluzeczka al'a kimono. Strasznie spodobał mi się wozrek, jest lekka, przewiewna, więc dobra na lato, co prawda czarna, ale w moim przypadku kolor czarny stanowi 95% mojej szafy. Lubię tą bluzeczkę też za to, że jest w Azjatyckich klimatach i pasuje do mojej osoby. 

Tak się prezentuję ;) 



W końcu miałam i mam czas na oglądanie anime, Dwno w ulubieńcach nie było mojego ulubionego anime miesiąca, ale w końcu jest czas, żeby to nadrobić. Diabolik Lovers nie jest jakąś tam wybitną produkcją, fabuła jest dość nudnawa, bo na początku wprowadzenie jest dość ciekawe, bo nie wiadomo o co chodzi, śroedek jest nudny, ale do obejżenia i dopiero końcówka robi się mega ciekawa, więc pewnie zapytacie dlatego to anime jest moim ulubieńcem ? po pierwsze w końcu dobry motyw wampirów (nie nawidzę filmów o wampirach, bo są mega słabe i beznadziejne, atakie oklepane, aż chce się wymiotować) jednak anime o wampirach mają w sobie coś co lubię, gdyż bardzo mnie interesuje tmatyka wampirów, kreska i postacie są dobre, szczególnie charaktery każdej postaci z osobna mi się podobają, więc nie jest to jakiś mój ulubieniec numer jeden, ale dobre anime na letnie wieczory ;3




V and J-Hope from BTS - Hug me. 

Ogólnie kocham BTS, ale ten duet jest moim ukochanym, jak słucham tej piosenki to łza sama się w oku kręci, jest po prostu piękna, mogę jej słuchać na okrągło. Koreański pop ma coś w sobie, ale nie myślałam, że aż tak się zakocham w k-popowej pisence. Sami posłuchajcie, wokal V jest taki słodki i romantyczny, a rap J- Hopa nadaje tej piosence jeszcze większego nastroju i energii <3 

Tą cudowną piosenką kończę tego posta i moich ulubieńców. 

Do następnej notki ;)









You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie używałam, ale może i spróbuję :) Dobry pomysł na post, masz bardzo oryginalny styl, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ziaja i Pantene to moje 2 ulubione marki kosmetyczne ;)

    zapraszam do siebie http://mjrm-madeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, chociaż pantene od niedawna, a ziaja w sumie od dziecka ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna piosenka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, cudowna, dlatego jest w ulubieńcach, kocham ją po prsotu <3

      Usuń
  5. Szampon znam i ogólnie lubię wszystkie ich szampony

    OdpowiedzUsuń