Maybe back to school ?

poniedziałek, sierpnia 24, 2015


Konban wa ! 

Dzisiaj wkońcu piszę posta hehe, więc może "back to school" jak to teraz wszyscy robią, w sumie żadnego nie czytałam tylko kilka widziałam w postaci vlogów, więc nie mam za bardzo pojęcia jak to wygląda na innych blogach. U mnie będzie krótko i mało do czytania ( tak mi się wydaje xd ). 
Po prostu pokarzę wam to co zakupiłam dla siebie na nowy rok szkolny + jak udoskonaliłam zeszyty, które były używane w poprzednim roku, ale przydadzą się jeszcze w tym ( u mnie nic się nie marnuje ;D ) .

Jest jedna rzecz, której wam nie pokarzę, bo jeszcze do mnie nie dotarła, ale może uda mi się ściągnąć zdjęcie ze stronki, z której zamówiłam. Mianowicie w tym roku do szkoły będę śmigać z plecakiem koreańskiego zespołu EXO  <3 wystarczy poczekać aż przyjdzie przesyłka. 

Zacznę może od tego co kupiłam do szkoły i to co wykorzystam jeszcze w tym roku bez ulepszania ^^


W szkole trzeba coś jeść i pić, a że ja preferuję zdrowe śniadań (czasami to nie wychodzi, ale to są sporadyczne wypadki, najczęściej noce i poranki poza domem) więc nie kupuję w szkolnym sklepiku tylko robię sobie jedzenie i picie w domku i biorę do szkoły zdrowe i pożywne śniadanka dlatego przyda mi się ładne pudełeczko i bidon ;3 


Nowe zeszyty, prawda, że słodkie ? 
tylko cztery, bo jeszcze nie wiem konkretnie jakie będę miała przedmioty, a część zeszytów jak wspomniałam będą poprzednioroczne, oczywiście do tych przedmiotów które jeszcze będę miała. 


Mój pirnik z poprzedniego roku jeszcze się nadaje, do tego tylko nowe ołówki, długopisy i podkreślacze, więcej nie potrzebowałam dokupywać, a to jest podstawowy ekwipunek. 




Tak "ulepszyłam" moje zeszłoroczne zeszyty, oddzieliłam klasę trzecią od czwartej ( tak jestem już w czwartej klasie technikum i czekają mnie ostre przygotowania do matury ;;_;; ) 


Tak będzie najprawdopodobniej wyglądał mój plecak z EXO o ile przesyłka dojdzie ;3 więc do szkoły jestm przygotowana w Azjatyckim stylu hehe ^^ 

W sumie to tyle, mówiłam, że będzie krótko. Więcej informacji na fanpage, który jednak postanowiłam założyć, więc zapraszam, tam znajdziecie więcej informacji, terminy postów z kilkodniowym wyprzedzeniem i informacje w razie zmiany tych terminów oraz wiele innych rzeczy, zapraszam do lajkowania i możecie też podawać dalej link 



Link jest dostępny również w zakładce "linklist" 

Bądźmy w kontakcie ! 

Ja ne ! \^w^/




You Might Also Like

16 komentarze

  1. Piękny plecak ! I zeszyty :) Ja jeszcze nic nie mam do szkoły..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3 heh to się pośpiesz za tydzień do szkoły niestety ;;_;;

      Usuń
  2. Ja jade na zakupy w tym tygodniu! ^,^ Plecak i zeszyty świetne! *,*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te rzeczy. ;) Zwłaszcza plecak i zeszyty.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      ja również pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Ja jak na razie mam tylko zeszyty i książki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy tak wolno z tymi zakupami hehe ja w sumie też nie mam wszystkiego jeszcze, ale to kwestia kilku dni ;)

      Usuń
  5. Te rzeczy są świetne :-) Widać, że masz swój styl, kupujesz to co Tobie się podoba i co jest w Twoim guście - i to jest świetne :-) Jak nic - wyprawka gotowa :-D Pozdrawiam serdecznie :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo najważniejsze jest być sobą w każdym momencie, każdego dnai i w każdym miejscu ;)

      dziękuję i wzajemnie ;*

      Usuń
  6. No to jestes świetnie przygotowana! Świetny plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zeszyty super! Udanych przygotowań do matury! :)
    Świetny blog, bardzo fajnie piszesz. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń