My Favorite youtube girls vlog - top 10

piątek, września 25, 2015


Annyeong ! ;3 

Dzisiaj witam się z Wami po koreańsku tak dla odmiany, żeby było ciekawie. No i mamy już jesień ! Nie wiem jak wy ale lubię jesień, podoba mi się ta pora roku prócz tego, że początek jesieni to większe ryzyko zachorowania i wiele ludzi choruje. Sam byłam lekko przeziębiona przez kilka dni, ale wystarczyło, że nie przebywałam dużo na dworze tylko tyle co droga ze szkoły i do domu, nie chodziłam przez tydzień na zumbe i dzisiaj czuję się już świetnie. Fajnie by było poruszyć dzisiaj temat dnia chłopaka, ale niestety w Japonii nie obchodzi się tego święta, ponieważ zostało przerobione na dzień dziecka po II Wojnie Światowej z tego co wyczytałam. Czyżby potwierdziło się stwierdzenie, że panowie to wieczne dzieci ? Nie no tak tylko żartuję, wcale tak nie uważam, nie chcę żeby się na mnie ktoś obraził ^^ . Co prawda dzień chłopaka dopiero za kilka dni, ale czy panie mają już prezenty dla swoich ukochanych chłopców ? <3 Ja mam i daję go już jutro, ale nie mogę zdradzić co to, ciągle się zastanawiam, czy ten drobiazg spodoba się mojemu misiowi. 

Jeśli chodzi o prezenty na dzień chłopaka to według mnie nie musi to być coś wielkiego, wystarczy mały drobiazg lub miło spędzony czas, z resztą nie ważne jakie to jest święto, ważna jest pamięć i dobre intencje co nie ? 

Troszkę mi się przedłużył wstęp, ale to dlatego, że nie miałam za bardzo pomysłu na dzisiejszy post, a skoro nic z tematyki azjatyckiej nie pokrywa się z tematami tego sezonu ( bo o jesieni w Japonii już kiedyś pisałam) to pomyślałam, że może top 10 będzie dobrą alternatywą. Moje top 10 będzie się opierało na dziewczynach z youtube, czyli 10 moich ulubionych youtuberek. Jak wiecie teraz youtube jest wielką inspiracją dla wielu ludzi i dla mnie również nie tylk pod względem muzyki, ale też właśnie vlogów i filmików. Takie filmiki bardzo mnie inspirują nawet do pisania postów, dlatego dzisiaj przedtawię wam 10 moich ulubionych vlogerek. Postaram je jakoś krótko opisać, bo już wstęp mi się rozciągnął na tyle, że większości pewnie nie będzie chciało się czytać. 

TOP 10 - MY FAVOURITE YOUTUBE GIRLS 

10. 


Annchirisu

O ile się nie mylę jest Chinko- Amerykanką, ale też nie jestem pewan w 100 % niestety. Lubię ją za poczusie humoru. Jest pozytywnie zakręcona i naprawdę potrafi rozśmieszyć człowieka. Trafiłam na jej filmiki gdyż szukałam na youtube coś w tematyce mangi i anime, a ona też tym się interesuje i jej vlogi głównie tego dotyczą. 

9. 

SekineRisa

Japonka. Jej filmiki głownie dotyczą kosmetyków. We vlogach mówi po Japońsku więc przy okazji oglądania mogę bardziej oswoić sobie język japoński. 

8.

fashionista 804 

Nie znam jej pochodzenia, ale po typie urody widać, że jest azjatką. Jednak nie mieszka w Azji ani nie prowadzi vlogów w żadnym azjatyckim języku. Ma bardzo ciekawe filmiki i emenuje w nich energią i entuzjazmem. Świetnie się ogląda. 

7.


ThatsHeart

O ile dobrze wniskuję z jej filmików to jest Filipinką mieszkającą w stanach. Jej vlogi z przyjemnością się ogląda. Ma też wiele filmików ze swoich podróży i jest to naprawdę fantastyczne no i ta energia. 



6. 

VenusAngelic

Niemka mieszkająca w Londynie. Vlogerka którą najdłużej oglądam. Jej filmiki są słodkie i pełne entuzjazmu. Ma bardzo śmieszny a zarazem słodki głosik no i akcent jednak da się zroumieć i polubić. Wpadłam na jej vlogi również przez mangę i anime.

5.

Melodee Morita 

Japonka mieszkająca w NY City, baletnica/ tancerka i dziennikarka. Wiem o niej trochę więcej niż o poprzednich vlogerkach. Dzięki jej filmikom poza ciekaowostkami o urodzie i diecie mogę uczyć się japońskiego, ponieważ prowadzi filmiki w dwóch językach najpierw mówi po angielsku, a później to samo po japońsku lub na odwrót. 

4. 




sasakiasahi

Kolejna Japonka dzięki której kosmetycznym vlogą przy okazji uczę się języka. W każdym jej filmiku są napisy po angielsku. Naprawdę dużo to daje no i naprawdę kręci świetne filmiki. Wielka inspiracja dla mnie <3 

3.

 AzjatyckiCukier

Polka mieszkająca w Singapurze. Jej filmki to głownie porady typu " jak azjatki dbają o urodę" kocham jej filmiki i tem wszystkie porady i jak widać działają, bo ma około 30 lat a jak widać wygląda bardzo młoda. Sama na sobie widzę, że te Japońskie, czy Koreańskie metody dbania o urodę przynoszą rezultaty. Ona jest dla mnie chyba największą inspiracją i jedną z bardzo niewielu polskich vlogerek na mojej liście no i jedyną Polką w moim top 10 <3 

2.

Joanna Soh 

Chinka z USA. Oglądam jej filmiki od niedawna a już jest na 2 miescu mojej top 10. Jej filmiki to głownie ćwiczenia i dieta. Naprawdę ma świetne zestawy ćwiczeń i ostatnio ćwiczę tylko z nią. Naprawdę polecam, każdy znajdzie coś dla siebie na jej kanale. 

1.

Wengie

Nie jestem pewna ale raczej jest Chinkąmieszkającą w Austarlii. Jest cudowan, uwielbiam jej filmiki, też dużo kosmetyki i urody. Bardzo dobrze oglaa się jej filmiki są świetnie zmątowane i zorganizowane. Wengie emanuje bardzo pozytywną energią i za to ją cenię. Nie wiem co mam jeszcze o niej napisać po prostu jest wspaniałą youtuberką <3 wielka inspiracja ^^ . 


Na dzisiaj to już tyle, mam nadzię, że nie zanudziłam was na śmierć.

Mam też taki pomysł żeby zrobić post bardziej osobisty czyli zebrać moje ulubione stylizacje i makijaże zabawić się troszkę w modową blogerkę, zabrać to wszystko i zrobić jeden post o tym co najbardziej lubię nosić i jakie makijaże wykonuje najczęściej co wy na to ? dobry pomysł, czy nie ? dajcie znać co o tym myślicie i zapraszam jeszcza na fp : kuraibaniifp

Do następnego posta. Jeszcze nie wiem kiedy będzie ( informacje na fanpage, zapraszam).

Bye ;)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ale one są piękne,Ty zresztą tęż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkich co tu opisalaś znam tylko Venus i Cukra (=^w^=)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czas poznać pozostałe naprawdę polecam ;)

      Usuń
  3. Oglądam Azjatycki cukier od bardzo dawna i też ją uwielbiam!
    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest świetna, tylko szkoda, że od bardzo dawna już nic nie pojawia się na jej kanale. Dziękuję i też pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Też oglądam Azjatycki Cukier :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze przyznam , ze nie znam żadnej z Tej Youtuberki ale chętnie sobie którą obejrzę :)
    orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna też jest Bubzbeauty ^.^ Wiem że chyba jest Chinką C; Oglądam wszystkie z tej listy i uwielbiam Wengie i VenusAngelic *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zapoznamy się z Bubzbeauty skoro polecasz ;3

      Usuń