Ice Massage

poniedziałek, października 26, 2015




Konban wa ! 

Dzisiaj mam dla was temacik związany z dbaniem o urodę. Konkretniej to chodzi mi o kurację zapobiegającą powstawaniu zmarszczek, ale też kuracji która ma inne zastosowania. 
Masż lodem inaczej też zwany Krioterapią która stosowana jest od bardzo dawna. Ja zaczęłam stosować ten zabieg niedawno chociaż słyszałam o nim już w cześniej w Japońskich mediach, vlogach i blogach, ale potem też natknęłam się na filmik, który nagrała Anastasiya Shpagina jednak ona troszkę ulepszyła swoje kostki lodu, ale zwykłe też są super i ja stosuję zwyczajne kostki lodu z samej wody ;) Oczywiście nie stosuję tego całe ciało (chociaż można) tylko masuje lodem twarz i dekolt, ale o rodzajach terapi później.

Mam dla was filmik gdzie jest pokazana pielęgnacja twarzy, której elementem jest właśnie masaż lodem



Na czym tak dokładnie polega masaż lodem ? 

Masaż lodem wspomaga odnowę biologiczną, pobudza krążenie krwi i limfy, przyspiesza przemianę materii co wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcję celulitu. opóźnia proces starzenia (to najważniejsze przynajmniej dla mnie), łagodzi obrzęki, wzmacnia naczynia krwionośnie, poprawia sprężystość i koloryt skóry. 

Jak widać taki masaż przynosi wiele korzyści, ale to zależy w jakich miejscach go stosujemy. 


DEKOLT I BIUST 

Niska temperatura powoduje zwężenie naczyń krionośnych i pobudza krążenie krwi. Dzięki temu skóra jest lepiej odżywiona i dotleniona co powoduje poprawienie jędrności i kolorytu. Dekolt staje się gładki, a piersi zachowują sprężystość. 

Masaż kostkami lodu jest dobrym sposobem na zmarszczki. Taki masaż również działa relaksująco i pobudzająco. 


TWARZ

Ja właśnie skupiam się najbardziej na masowaniu twarzy lodem, ponieważ jak już wspomniałam taka kuracja poprawia jędrność i zapobiega zmarszczkom. Zalecenie jest takie żeby masować twarz kosktami lodu codziennie około 5 minut, naprawdę polecam, ponieważ nie tylko poprawiamy wygląd naszej skóry, ale też jest to dobry sposób na relak i jednocześnie pobudkę rano ;) 



USTA

Lód wzmacnia krążenie i poprawia jakość naskóra, od razu po zabiegu usta są świeże i jędrne, stają się zaróżowione i sprężyste. Dobrze jest też zastosować taki zabieg tuż przed wykonaniem makijażu, ponieważ wtedy szminka na ustach trzyma się dłużej. 


Mogłabym się rozdrabniać jeszcze mardziej, ale zasada jest taka sama, każdy robi jak mu wygodniej i w zależności nad czym chce popracować taki zabieeg wykonuje na danej partji ciała. Ja skupiam się na twarzy, ustach i dekolcie. Należy też pamiętać, że nie dla każdego typu skóry taka terapia się nada, napewno osoby, które są bardzo wrażliwe na zimno nie powinny wykonywać masażu oraz osoby z różnymi problemami skórnymi. Oczywiście nie można robić tak, że przed zabiegiem przemywamy twarz ciepłą wodą, przed zabiegiem najlepiej oczyścić twarz, ale też trzeba pamiętać żeby oczyścić ją chłodną lub zimną wodą, żeby nie było skosku temperatur, bo to jest niezdrowe i wręcz nie wskazane. 

Polecam wykonanie tego zabiegu rano, ponieważ zimno sprawi, że cały organizm się rozbudzi i będzie lepiej funkcjonował, ale to nie jest tak że nie można tego robić w każdej innej części dnia, każdy robi jak mu wyogdniej to tylko taka moja podpowiedź. 

Co prawda post nie jest długi, ale podstawowe informacje zawiera, jeśli ktoś jest zainteresowany zgłębieniem tego tematu to niech pisze w komentarzu, chętnie odpowiem na wasze pytania, ale również możecie wyszukać i nformacji w internecie, jest naprawdę wiele stron poświęconych tej tematyce, może zabrzmi to śmiesznie w tym temacie, ale gorąco polecam taki zabieg ;) 

Z mojej strony to tyle, zapraszam do komentowania i obserwowania. Pozdraiwma ! <3


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja nigdy jeszcze nie probowałam masować twarzy lodem ale chyba sie skuszę! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/sensual-fall.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, też nigdy tego nie porbowałam :-)

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/2015/10/sesja-konkursowego-zwyciezcy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że post przypadł do gustu <3

      Usuń