Nowe doświadczenie !

piątek, listopada 20, 2015


Konban wa  minna ! 

Tak jak wspomniałam na fanpage dzisiejszy post będzie opierał się na "relacji" pewnego dnia, który miał miejsce w tym tygodniu. Dokładnie był to 18. 11 ( środa) . 

Może zacznę tak bardziej od początku, dlaczego wgl taki dzień miał miejsce i o co konkretnie chodziło? 

Zacznę może od tego, że od kilku dobrych lat zajmuję się rysowaniem co wiele osób już wie, zauważa lub wie z mojego bloga. Zajmuję się rysowaniem głownie mangi jak większość otaku, ale nie każdy ma talent. Ja podobno go mam chociaż może tego sama nie widzę, ale ludzie z mojego otoczenia uważają, że mam "super talent" może dlatego, że styl rysowania mangi jest dość specyficzny dla normalnego zjadacza chleba, nie wiem, po prostu nie wiem czy się ludzie zachwycają, ja po prostu rysuję bo lubię i rysuję to co czuję. Może mam ten talent, ale przez moją niską samoocenę tego nie widzę  ? 

Mój nauczyciel od geografii, wie że rysuję w sumie od pierwszych dni mojej nauki w technikum, z resztą jak większość nauczycieli, z którymi mam dobry kontakt (nie tylko nauczyciele wiedzą, bo wiele osób w szkole o tym wie). Jego żona prowadzi świetlicę dla dzieci, w której organizuje różne zajęcia, żeby dzieci mogły się rozwijać w ciekawy sposób. Zaproponowano mi i jednemu chłopakowi ode mnie ze szkoły żebyśmy poprowadzili właśnie w tej świetlicy zajęcia z rysowania mangi. Zgodziłam się, bo było mi głupio odmówić jednak w tym momencie tego nie żałuję, wręcz przeciwnie, ponieważ doświadczyłam w moim życiu czegoś nowego i przy okazji stwierdziłam, że w razie czego mogłabym zostać nauczycielka haha xd Na początku troszkę stres był, ale jak już zaczęłam tak według mnie zajęcia były fajne i najważniejsze, że dzieciom się podobały ;) 

Wnioskuję, że się podobały, bo dzieci chciały żebyśmy przyjechali jeszcze kiedyś. To było coś świetnego. Lubię doświadczać nowych rzeczy. To był mój pierwszy raz kiedy uczyłam czegokolwiek, a już odniosłam można powiedzieć mały sukces ;3 


Na początku postanowiliśmy wprowadzić dzieci w świat mangi po przez opowiadanie o tym stylu rysowania i pokazywanie postaci w mangach lub na naszych rysunkach. Starałam się o tym opowiedzieć w odpowiedni sposób i na początku dzieci były zafascynowane jednak wiadomo jak to dzieci po chwili zaczęły się nudzić, więc bardzo szybko przystąpiły do rysowania z naszą pomocą wzorując się na wydrukowanych obrazkach prostych postaci i na naszych rysunkach. Odczułam wrażenie, że bardzo dzieci wciągnęło rysowanie, chociaż na początku większym zainteresowaniem była moja osoba i mój styl ubierania się. 

Jak na tak młody wiek i na pierwszy raz z mangą dzieciaki uporały się bardzo sprawnie i dość dobrze z drobnymi pomocami jednak najważniejsze, że się nie poddały stwierdzając że nie potrafią rysować. 


Zajęcia trwały ponad godzinę. Dzieci były bardzo fajne i pozytywnie nastawione, otwarte na nowe rzeczy, po ich zachowaniu odczułam, że bardzo dobrze się bawiły z nami i spodobało im się rysowanie w japońskim stylu. Misja zakończona sukcesem ! Yatta ! Kto wie, może same zechcą się uczyć rysować i odkryją swój talent, przecież każdy jakoś zaczyna ;) 

Podobały mi się wszystkie prace, bo wiem, że dzieci bardzo się starały, chociaż kilka rysunków przykuło moją uwagę, jak na pierwszy raz były dobre. W sumie każdy na tych zajęciach miał styczność z czymś pierwszy raz. Ja z nauczaniem, a dzieci z mangą ^^ . 



Rysunki dzieci. Słaba jakość, ale zdjęcia robione na szybko i przy sztucznym świetle. 

Może i nie są idealne, ale mają swoją duszę, nie każdemu może się to podobać jednak dla mnie są super ;3 


Mam nadzieje, że post był fajny, dal mnie ten dzień był wyzwaniem, nowym doświadczeniem dlatego postanowiłam go opisać na blogu. Liczę na szczere komentarz. Do następnej notki. 

Oyasumi ;3

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Jak dla mnie naprawdę super! Rysunki są świetne, a najważniejsze, że zajęcia były przyjemne i dla Ciebie i dla dzieci. Fajnie odkryć w sobie nowy talent. Moze w przyszlości będziesz prowadziła jakieś warsztaty plastyczne, dla najmłodszych? Kto wie, warto o tym pomyśleć!
    Nowe doświadczenia zawsze są fajne i inspirujące. Nie możemy się na nie zamykać! :)
    www.magical-history.blogspot.com W wolnej chwili zapraszam do siebie. Ja niestety nie mam talentu do rysowania, ale coś tam próbuję sobie pisac... Oceń sama. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam :) bardzo dziękuję za świetny komentarz, naprawdę od bardzo danwa nie dostałam komentarza tak rozbudowanego i pełnego entuzjazmu. + 10 do mojej motywacji hehe ;)

      Usuń
  2. Ale świetnie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mogłaś poprowadzić takie zajęcia! Bo fajnie jest zarażać ludzi swoją pasją :3
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dopiero teraz to zrozumiałam, na początku wgl się bałam, że nie będę miała cierpliwości do uczenia kogoś, a tym bardziej takich dzeci z 1-3 podstawówki ;)

      Usuń
  4. Gratuluje.Bardzo fajne doświadczenie. Mogłabyś uczyć plastyki w szkołach i uczyłabyś rysować własnie takie rysunki. Myślę, że uczniowie byli by zainteresowani. Moja przyjaciółka również rysuje mangę, na podstawię własnych opowiadań i nie tylko. Bardzo lubię oglądać jej rysunki.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może byłoby ciekawie uczyc, ale raczej nie nadaję się napedagoga, co innego takie luźne zajęcia, a pełny etat w szkole ;)

      Usuń
  5. o ja cie krece
    niesamowity talent
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest bardzo fajny, rysunki super!

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Na koniec mała prywata. Zapraszam do siebie na konkurs w którym do wygrania jest aż 7 bransoletek i kolczyki z firmy OTIEN.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super akcja! Zawsze warto dzielić się własną pasją z innymi! :)
    Coś o tym wiem, bo sama też rysuję, maluję i tworzę wiele innych rzeczy. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. Same chętnie wpadłybyśmy na taki kurski rysowania mangi :) Paca z dzieciaczkami zawsze bardzo podnosi na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, ogólnie praca z dziećmi jest dość ciekawa i naprawdę nie można się z nimi nudzić ;)

      Usuń
    2. Tak to prawda, ogólnie praca z dziećmi jest dość ciekawa i naprawdę nie można się z nimi nudzić ;)

      Usuń