Autumn-Winter my fashion ?

piątek, grudnia 11, 2015


Witam bardzo serdecznie w piątkowy wieczór, a może noc ? Noc jest piękna, czerń jest piękna, przynajmniej dla mnie, ale to nie istotne ;) 

Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego. Nigdy wcześniej nie robiłam posta tego typu... dlatego nazywam go eksperymentem. Nie wiem czy kogoś to zainteresuje, ale jest to jeden z tych postów, gdzie można lepiej mnie poznać. W każdym poście jest duża część mojego "JA", ale na blogu są też posty dotyczące głównie mojej osoby, jednak ten będzie dość nietypowy. Można powiedzieć, że zabawię się w blogerkę modową o ile mogę tak to nazwać.  Nie będę was trzymać dłużej w niepewności i już objaśniam o co chodzi. 

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić moje ulubione kombinacje ubraniowe na jesień i zimę. Od razu uprzedzam, że mój styl nie jest zwyczajny, taki jak prezentują blogerki modowe, ponieważ modą się nie zajmuję, noszę to co mi odpowiada, a drugim powodem jest to, że jestem gotką i do tego łącze style Japońskie i Koreańskie w swoich "stylizacjach". Ale post nie będzie tylko o ciuchach, bo planuję też pokazać jakie makijaże wykonuje najczęściej. 

No więc, biorąc pod uwagę mój styl to większość ubrań mam w kolorze czarnym lub ewentualnie w innych ciemnych odcieniach. Jesienią i zimą staram się ubierać ciepło, bo jestem strasznym zmarzluchem, dlatego uwielbiam nosić różnego rodzaju sweterki. Jak widać na zdjęciach do tej kombinacji użyłam jeszcze futerkowej kamizelki żeby było cieplej, a przy okazji jest lekko uroczy element, bo są pompony, lubię takie rzeczy po prostu, lubię też dodawać jakieś urocze elementy do mojego stroju.
Jeśli chodzi o konkrety swetrów to preferuję męskie sweterki, nie wiem czemu zawsze jak idę na zakupy i mam zamiar kupić jakiś sweterek to w dziale damskim nic nie mogę znaleźć. Owszem są ładne sweterki, ale ciężko mi coś wybrać i kończy się na tym, że idę do działu dla panów i tam znajduję proste swetry, bo chodzi mi zawsze o to, żeby było mi ciepło i wygodnie, a damskie są pełne jakiś dodatków, albo mają wymyślne wzory, które nie do końca przypadają mi do gustu. No i przy okazji to, że kocham czerń i mroczny styl, czasami się zdarzy coś jasnego ;) 


Ćwieki, czerń i szarości to jest właśnie to ! Moro akurat jest chyba modna ostatnimi czasy, ale nie dlatego mam mam sweterek z tym motywem, po prostu jak już wspomniałam noszę to co mi się spodoba i przypadnie do gustu, a w mój gust ciężko trafić.
Jak widać nie tylko sweterek mam moro ;3 Ale do tego obowiązkowo musi być coś czarnego ! Dodatkowo też widać moją ulubioną ozdobę, czyli obrożę, dla wielu może to się wydawać dziwne, ale ona podkreśla mój styl i praktycznie się z nią nie rozstaję. 


Ostatnia rzecz z motywem moro w mojej szafie są ogrodniczki. Niby lubię w te dwie pory roku nosić ciepłe rzeczy, jednak, czasami można zaszaleć i do ciepłej stylizacji dodać coś z lata ^^ 
Oczywiście glanów nie może zabraknąć, noszę je praktycznie cały czas.
Jeśli chodzi o spodnie to jak zauważyliście zawsze są one w kolorze czarnym, albo czarne spodnie, albo czarne legginsy (ewentualnie moro haha) jednak jeansy też mają u mnie uznanie ;3 Te są moimi ulubionymi . Teraz może nie ubrałabym ich tak jak są pokazane na zdjęciu, czyli na gołe nogi, to jest opcja na cieplejszy sezon, a teraz to tylko i wyłącznie z ciepłymi rajstopami pod spodem lub cienkimi legginsami.

To, że na dworze jest zimno nie oznacza, że nie można wyglądać elegancko. Sukienka, gorset, czemu by nie. 

Może troszkę czerwieni ? Czerwono-czarna koszula w kratę. Dobra praktycznie do wszystkiego i jest to motyw dość znany od dawna, lubię ją nosić, bo mam akurat długi model, praktycznie jest na mnie jak sukienka, a przy okazji jest w lekko rockowym stylu i to mi bardzo odpowiada ;) 

Jeśli chodzi o moje ulubione kompozycje na sezon jesienno-zimowy to tyle, a teraz chciałabym już tylko pokazać jak lubię malować moje oczy. Nie mam makijażu na specjalne okazje, maluję tak jak uznam, a przeważnie dopasowuję makijaż do ubrań i do stylu w jakim są te ubrania, jednie to mogę podzielić te makijaże na mocne i lżejsze, ale to nie oznacza, że te lżejsze wykonuję do szkoły, a mocne na jakieś imprezy czy coś, do szkoły maluję się i mocno i lekko to zależy od tego jak mi pasuje, nawet moje lekkie makijaże dla większości ludzi są mocne, taki styl co poradzę.
Tak prezentują się moje lżejsze typy makijażu, przeważnie zmienia się tylko kolory cieni lub kształty kresek za równo w tych mocnych makijażach jak i tych lżejszych. Czasami też dodaję taki trik, który wynalazłam w Japońskich magazynach, a mianowicie używam różu do policzków pod okiem w zewnętrznym kąciku, wtedy makijaż nabiera uroku i twarz wydaje się bardziej ożywiona. Ja nie używam różu na policzki, a do tego mam bladą cerę więc taki drobny akcent bardziej "życiowy" dość fajnie wygląda ^^.


Dla lepszego efektu czasami doklejam sztuczne rzęsy, lubię eksperymentować z ciuchami, a z makijażem najbardziej, profesjonalistką nie jestem, ale makijaż to to co uwielbiam najbardziej, jeśli np. nie zdążę się pomalować, a muszę iść do szkoły, czy gdzieś to czuję się źle i do tego oczy mi się same zamykają i robię się senna, bo nie czuję, że mam coś na oczach, nie wiem czy tylko ja tak mam, czy może ktoś jeszcze bez makijażu czuje się bardziej senny? Może dlatego, że brak makijażu = łóżko i spanie hehe ;) 


Jeśli zdjęcia są złej jakości to bardzo przepraszam, ale szablon, który mam na blogu tak zniekształca, a nie mam czasu za bardzo się tym zająć. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam na śmierć. Dajcie znać co myślicie o tym moim eksperymentalnym poście. 

Ja ne !

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ale robisz śliczne kreski *.*

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak napisała dziewczyna powyżej, robisz bardzo ładne kreski. Twoje makijaże są proste i podobne do siebie, jednak mają swój urok :)
    Stylizacje ciekawe, sama się ubieram/ubierałam (?) mniej więcej podobnie, więc doskonale Cię rozumiem.
    Zdjęcia są trochę rozmazane, nie myślałaś może o tym, aby postawić telefon w jakimś miejscu i robić je samowyzwalaczem? Wiem, że nie każdego stać na profesjonalny sprzęt, sama takiego nie mam (w tym roku dopiero kupiłam aparat), ale jednak gdyby zdjęcia nie były robione trzęsącymi się dłońmi i z prostej perspektywy, a nie z góry czy jakoś inaczej, wyglądały by schlubniej. Albo może ktoś mógłby ci robić zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat ma moja siostra, więc mogłabym robić tym aparatem fotki jednak, moje zdjęcia są najczęściej robione spontanicznie i najczęściej wtedy mam tylko telefon pod ręką, ale niedługo wymienam telefon na taki co ma lepszy aparat i może będzie lepiej, jednak zdjęcia są takiej jakości też przez to, że dodaję filtry i one mogą sprawiać takie wrażenie no i też światło, mam bardzo jasną cerę i jak robię zdjęcia przy świetle dziennym to po prostu się "odbija" ? nie wiem jak to nazwać, ale dziękuję za szczery komentarz ;3

      Usuń
  3. Świetne stylizacje i bardzo ładne kreski na oku :))
    ________________________________
    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje - podoba mi się taki styl :) a oczy malujesz pięknie! Kreski są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz oryginalny styl, te wzory zwracają uwagę i dobrze ;) Podobają mi się twoje stylizacje!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie wchodzić na blogi na których jest coś innego niż u wszystkich, podziwiam cię za kreski, ja zawsze robie obie krzywę dlatego zazwyczaj używam tylko ruszu do rzęs i czasem kredki ... Po za tym dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz, obserwuję :)
    http://revevelyn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać, nie ma za co dziękować, jak coś mnie ciekawi to po prostu wchodzę i czytam, przeglądam, dzięki za obs ;3

      Usuń
  7. Ja tez wiekoszosci mam ubrania czarne :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze warto eksperymentować z postami :-) Jeśli chodzi o Twój styl to mnie się osobiście on podoba, to ja też strasznie lubię czarne ubrania - uwielbiam jej. W szafie mam większość w takim kolorze :-)
    Oczy - świetnie malujesz ;-)

    Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak się otwiera szfę to widać ciemność ;) dzięki <3

      Usuń