Co lubię zimą i w Świętach Bożego Narodzenia

poniedziałek, grudnia 21, 2015


Wita was mikołajkowa Arisa ;) 

Do świąt mamy już dosłownie kilka dni i wszyscy blogerzy oraz vlogerzy i inni robią świąteczne posty lub filmiki dlatego pomyślałam, że i na moim blogu powinno coś się pojawić. Wiem, że to już kolejny z rzędu post który nie dotyczy tematyki bloga, bo nie będę setny raz z rzędu pisać o Japońskich świętach. Przez chwilę naszła mnie myśl na święta po Koreańsku, ale wielkich różnić między Koreą, a Japonią w tym okresie nie ma. Z racji, że już moje pomysły na świąteczne posty się wyczerpały (już się boję co będzie za rok) w tym roku postanowiłam opisać co ja lubię w Świętach Bożego Narodzenia, a żeby to ubarwić dodam to co podoba mi się w zimie.


Na początek chciałam jeszcze wspomnieć, że ciężko było mi znaleźć pozytywne cechy zimy, bo nie przepadam za tą porą roku gdyż jestem strasznym zmarzluchem, ale na szczęście w tym roku nie jest tak źle, przynajmniej na razi, może dlatego że dopiero zaczynami kalendarzową zimę. 


Jestem z tych osób co bardzo lubią nosić sweterki, golfy i inne ciepłe rzeczy, a zima jest idealną porą roku do noszenia swetrów różnego typu, jest w nich ciepło, wygodnie i można dobrać je do każdego rodzaju stylizacji, czy to jest po prostu zwykły dzień w szkole, gdzie nie wymagana jest od nas jakaś wyjątkowa prezencja, ale też nadają się do bardziej eleganckiego stroju, dlatego swetry mają u mnie wielkie uznanie i pomagają mi przetrwać zimę ;3 


Czapka panda, ja mam dokładnie ten model czarny (nie znalazłam lepszego zdjęcia w necie, a zrobić swojej czapeczce zdjęcia mi się ne chce hehe ) Jest ciepła i urocza nie ważne jest dla mnie to, że może już nie jest modna i nie każdemu się coś takiego podoba, ale ja uwielbiam tę czapkę. 


Do czapki pandy najlepiej pasują rękawiczki dwupalczaste ;) większość może uzna to za dziecinne, bo takie rękawiczki kojarzą się z małymi dziećmi jednak jak widać nie koniecznie, bo od jakiegoś czasu  podobno są modne w śród dorosłych, ja takie rękawiczki noszę od bardzo dawna, kiedyś też myślałam, że to dziecinada, ale kiedy odkryłam że są cieplejsze niż te pięciopalczaste to od razu się w nich zakochałam. 


Nie od dziś wiadomo, że zimą człowiek jest bardziej rozleniwiony i skłonny do podjadania, a przede wszystkim do podjadania słodyczy, do tego dochodzą jeszcze święta i jak tutaj się oprzeć tym uśmiechniętym ciasteczkom ? no jak ? Zimą jak pewnie większość lubię jeść słodycze (nie tylko zimą), ale zimą jem ich najwięcej. Do tego jeszcze dochodzą potrawy wigilijne które też bardzo lubię. Pierogi, uszka z barszczem, a do tego duża ilość ciast + do paczek też dorzucają jakieś łakocie i jak tutaj nie jeść więcej. Co prawda też nie objadam się nie wiadomo jak, a do tego ćwiczę jak zawsze, ale mimo to nie oszukujmy się w święta jest tyle pyszności więc i tak więcej się zjada ^^

Skoro o słodyczach mowa to przedstawiam wam moją królową - gorącą czekoladę. Słodka i gorąca ;) Idealna na zimowe wieczory przed telewizorem lub przy książce. 


Jakie to by były święta bez prezentów ? Ja uwielbiam prezenty, ale nie ograniczam się tylko do tego, że lubię je dostawać, bo to każdy lubi, ale też świetnie jest podarować komuś prezent i zobaczyć uśmiech na jego twarzy. Uśmiech bliskiej osoby to chyba najlepszy prezent, dlatego tak lubię prezenty ;)

Zima to czas kiedy praktycznie nie ruszam się z domu, po prostu nie mam ochoty, bo przecież "tam jest tak zimno! ". Jak np latem nie można mnie zastać w domu tak zimą nie można mnie z niego wygonić ;) Jednak mimo, że w domu to i tak nie marnuję tego czasu na wylegiwanie się w łóżku, nawet jak już w nim zostaję to wykorzystuję ten czas na czytanie książek, pisanie bloga, czy też oglądanie filmów, ale też zimą ćwiczę więcej w domu, to nie jest tak, że zimą zaniedbuję swoją kondycję, może i na okres zimowy zamykam mój etap biegania, ale to nie znaczy że leżę tyłkiem do góry całymi dniami. O tyle mi się podoba siedzenie zimą w domu, że mam więcej czasu na relaks no i spędzanie czasu z bliskimi. 

Świąteczne dekoracja zarówno te w domach jak i na zewnątrz wprowadzają mnie w bardzo dobry nastrój. Te dekoracje mają coś w sobie że naprawdę mam świąteczny nastrój i od razu robi się cieplej, gdyby nie ozdoby to wątpię żebym poczuła magię świąt ;3

U mnie w domu akurat nie ma za dużo ozdób tylko choinka i kilka małych elementów w pokojach, ale i tak lubię na to patrzeć i lubię oglądać świąteczne wystawy sklepowe. 

Wspomniałam o sklepach i przy okazji zostanę w tym temacie zakupowym. Nie wiem jak wy, ale ja lubię świąteczne zakupy ;) zarówno jeśli chodzi o kupowanie prezentów jak i produktów do potraw świątecznych, miło można spędzić wtedy czas no i pooglądać świąteczne wystawy w sklepach oraz inne dekoracje. 

To są tylko moje pozytywne cechy zimy i świąt Bożego Narodzenia każdy może mieć inne, może nie lubić tego co ja jednak moją misję uważam za zakończoną, bo na blogu pojawił się świąteczny akcent i o to chodziło. Mam nadzieję, że post was nie zanudził i może nawet trochę was zainspirował? 

Na koniec chciałam wam jeszcze życzyć wesołych i spokojnych świąt, żebyście mogli spędzić czas z bliskimi i żebyście chociaż w tym okresie świątecznym byli uśmiechnięci i życzliwi dla innych. 

Przed Nowym Rokiem pojawi się jeszcze post, więc tam złożę wam Noworoczne życzenia no i tym miłym akcentem kończę dzisiejszy post. Pa ^^

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja też uwielbiam nosic w zimę sweterki, mimo, że nie mam ich jakiejś pokaźnej kolekcji. Śliczne zdjęcia! :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim przepięknie dobrałaś zdjęcia! Też uwielbiam swetry i ciągle kupuję jakieś nowe xD

    http://sweetrecipee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zime za śnieg, a w tym roku.. szkoda gadac xd

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nie lubię śniegu i nie lubię jak jest zimno, właśnie jestem chora, a za dwa dni wigilia ;0

      Usuń
  4. Ja też nie lubię zimy, a właściwie to zimna - jeśli ode mnie by to zależało to zima trwałaby miesiąc co by na święta było klimatycznie ;> za to uwielbiam sweterki, zwłaszcza lejiste ciepłe narzutki i tego typu rzeczy ;)

    Zapraszam http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w sumie zima jest potrzebna ale wolę niech już będzie krótka ale mega zimna niż długa i taka jak teraz, raz zimno, a raz ciepło ;)

      Usuń
  5. Świetny blog i śliczne zdjęcia <3
    Również jestem zwolenniczką golfów o swetrów ;)
    Pozdrawiam~

    http://jakpieszkotem-amozeniekoniecznie.blogspot.com/2015/12/magia-swiat.html

    OdpowiedzUsuń