Ulubieńcy listopada 2015

piątek, grudnia 04, 2015


Konban wa minna !! ;3 

Dzisiaj mam dla was ulubieńców szczególnego miesiąca dla mnie, ponieważ pod koniec listopada obchodzę urodziny, w tym roku w listopadzie obchodziłam moje 19-ste urodzinki. Stara już jestem co ? 

Mimo tego, że miesiąc szczególny to moi ulubieńcy będą ubodzy, niestety nic więcej mi do gustu nie przypadło, ale może w grudniu będzie ciekawiej, bo zaopatrzyłam się w kilka ciekawych rzeczy i kto wie, może będą moimi ulubieńcami, ale dzisiaj nie o tym. 

Niestety mam dzisiaj dla was tylko jeden kosmetyk, książkę i piosenkę, może nie tyle piosenkę, co cały album. 



Zacznę jak zawsze od kosmetyku. 

Ziaja- krem redukujący trądzik. 
Co prawda stosuję go od dawna i w sumie od razu przypadł mi do gustu, ale postanowiłam wystawić go na próbę i zobaczyć, czy po dłuższym czasie też będzie działał, bo wiele kosmetyków tego typu na dłuższą metę tracą działanie, albo zaczynają pojawiać się takie jakby skutki uboczne. Ten krem jest świetny, działa, to najważniejsze, ale też nie wysusza za bardzo skóry, przynajmniej ja nie zobserwowałam czegoś takie, może to zależy od cery, albo od całej pielęgnacji cery, bo ja na przykład używam dużo kosmetyków które wysuszają cerę, co łączy się z tym, że też muszę stosować dużo kremów nawilżających, żeby nie wyglądać jak wąż, który zrzuca skórę hehe ;) 
Polecam tą kuracje antybakteryjną ! 


Książka, którą przeczytałam przez listopad to "Za rękę z Koreańczykiem"- Anny Sawińskiej. 

Jest to bardzo fajna książka i wciągająca, mimo że w sumie jest to wywiad. Autorka przeprowadziła wywiady z parami Polsko-Koreańskimi i napisała książkę o ich wspólnym życiu, w sumie są to rozmowy na tematy przyziemne, czyli życie codzienne w takim związku i reakcja społeczna, ale książka naprawdę wciąga i wiele można się z niej nauczyć o mentalności Koreańczyków. Wiele się dowiedziałam z tej książki i jeśli kogoś ciekawi jak wyglądają związki mieszane to polecam tę książkę ^^ 


Tylko tak mogłam wrzucić tutaj cały album, ale naprawdę jest świetny. Kocham tę kapelę od bardzo dawna, pierwszy raz ich usłyszałam jak miałam 11 lat mniej więcej ( w sumie już o tym kiedyś wspominałam). Ten album według mnir jest najlepszy, warto było czekać. Kocham takie mocne brzmienie <3 


Tym podsumowuję już mój post, moich ulubieńców,  dużo tego nie ma, ale ważne, że wgl coś jest ;3  Ciągle zapraszam na mojego fanpage (link na blogu po prawej). 

Następny post planuję zrobić nietypowy jak na mojego bloga, kolejny eksperyment i niespodzianka w jednym, jeszcze będę informować na bieżąco na fanpage.

Ja Ne ! ;3

You Might Also Like

20 komentarze

  1. może wypróbuję tego kremu:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poelcam, tylko też ostrzegam, że wszystko zależy od skóry, albo przyjmie krem, albo nie ;)

      Usuń
  2. Świetny wpis! Czytałam już o książce Sawińskiej, ale nie miałam jeszcze okazji jej kupić ;))
    ________________________________

    Zapraszam na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten krem :) chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę długo szukaam czegoś odpowiedniego, leczyłam się i od zewnątrzy, i od wewnątrz, już nawet nie chcę wiedzieć jak mój organizm jest wyniszczony od tych leków i też nie chcę sumować ile pieniędzy poszło w błoto, a ten krem jest dobry i tani ;)

      Usuń
  4. Ciekawy ten krem :) chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tego kremu, a teraz dzięki Tobie i Twojej recenzji go kupię. :) Skoro tani i dobry to mam nadzieję, że na mojej skórze się sprawdzi. :D
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką nadzieję ;) trzymam kciuki ;)

      Usuń
  6. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że tak krótko. :c Spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego! Szukałam jakiejś dobrej książki ale nic nie mogę znaleźć.. Może twoja przypadnie mi do gustu! :3
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka to zdecydowanie pozycja dla nas :)
    Koniecznie musimy ją sobie sprawić na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czemu by nie, niektórzy uważają, że książka na prezent to dno, a według mnie książką to świetny prezent, przynajmniej dla mnie i dla innych osób, które lubią czytać ;3

      Usuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji. :) Są najlepsze!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty zjaja są najlepsze :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    UU, książka o Koreańcach... Nie wiedziałam, że takie istnieją w Polsce! :D
    Album TG... ♥ Dawno ich nie słuchałam, jakoś mnie zmobilizowałaś ♥
    Zapraszam do siebie :)
    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wiedziałaś ? jest kilka książek o "Koreańcach" co prawda może nie są pisane przez polskich autorów jak ta, ale są dostępne w polskiej wersji, więc polecam poszukać ;) Cieszę się, że zmotywowałam Cię do nowego albumu TG jest po prostu piękny <3

      Usuń