Japońskie oczyszczanie cery

wtorek, stycznia 26, 2016


Konnichi wa minna ! <3 

Dzisiaj mam dla was temat kosmetyczny. Takie tematy najbardziej mnie interesują i postaram się żeby więcej na blogu było o kosmetykach, informacje o pielęgnacji, ale oczywiście wszystko będzie się kręcić wokół Azji, chyba to nie nowość, a tematów kosmetycznych i tak jest na moim blogu dość sporo. Dzisiaj chcę przytoczyć temat wieloetapowego oczyszczania  cery według Japończyków. Jak wiadomo Japońskie metody pielęgnacji są świetne i nie twierdzę tak tylko dla tego, że kocham ten kraj i się tym interesuję ;3 

Nie pierwszy raz wspominam o tym i pewnie nie tylko u mnie o tym czytacie, że Japończycy jak i wszyscy Azjaci obsesyjnie dbają o siebie i jak widać na dobre im to wychodzi prawda ? 
Kobiety (w tych czasach nie tylko kobiety) bardzo lubią się malować, tworzyć różne za równo wymyślne jak i delikatne makijaże i nic w tym złego nie ma, przecież po to to wszystko jest żeby z tego korzystać, ale wykonując makijaż ważne też jest żeby go dokładnie zmyć, aby nasza cera/ skóra mogła swobodnie odetchnąć i się zregenerować. Kolejny raz wspomnę że spanie w makijażu nie jest dobrym pomysłem. Przed spaniem ważne jest dokładne oczyszczenie skóry. Co prawda nie jest powiedziane że skórę oczyszcza się tylko wieczorem przed spaniem, można to robić kiedy tylko się chce jednak wieczór to najlepsza pora prawda ? Wtedy całe nasze ciało odpoczywa i się regeneruje, więc i niech nasza twarz odpoczywa, a w nocy nie musimy wyglądać jak na pokaz (co prawda są i takie kobiety), jednak podczas snu najlepiej wszystko się regeneruje. W sumie rozpisałam się o czymś co jest logiczne i prawie każda kobieta o tym wie zamiast przejść do konkretów. 


Przedstawię wam teraz kilka metod oczyszczających ^^ 

1. Olej + Olej   ~ Jest to metoda polecana osobą, które na co dzień wykonują pełny makijaż lub dla osób z cerą suchą. Polega to na tym, że nakładamy na twarz olejek oczyszczający, spłukujemy ciepłą wodą po czym powtarzamy czynność. 

2. Mleczko + Mleczko ~ Również metoda dla osób z suchą cerą, ale tym razem dla osób, które nie wykonują pełnego makijażu oka. Na początku nakładamy mleczko oczyszczające na wacik i oczyszczamy cerę z pozostałości makijażu, potem należy spłukać mleczko, a w drugiej fazie wacik nie jest konieczny. Po prostu wmasowujemy mleczko w twarz. 

3. Żel + Żel ~  Metoda dla osób z cerą normalną i przetłuszczającą się, które nie malują się mocno. Przeważnie jest tak że żel do mycia twarzy wysusza cerę, a przynajmniej wiele z was tak myśli lub zna to z własnej autopsji jednak tutaj problem polega w doborze kosmetyków, ponieważ są też żele myjące, które nie powoduję uczucia ściągania skóry. 


4. Olej + Żel ~  Metoda dla osób z pełnym makijażem i tłustej cerze, które nie lubią czuć tłustego na twarzy. Najpierw oczyszczamy twarz olejkiem oczyszczającym, spłukujemy i myjemy buzię odpowiednim żelem. 

5. Mleczko + Żel ~ Przy mocnym makijażu oka i suchej cerze ta metoda dobrze się sprawdzi. Wszystko działa tak samo jak w powyższym sposobie, najpierw nakładamy mleczko, a później używamy żelu.

6. Żel + inne ~ To już ostatnia metoda, dobra dla każdego typu skóry i przy okazji można troszkę przy niej zaoszczędzić, ponieważ w pierwszej fazie można użyć produktu tańszego, który po prostu usunie makijaż, a potem użyć czegoś bardziej profesjonalnego do oczyszczenia skóry. 


Ogólnie też jest ważne dokładne spłukanie kosmetyków ciepłą wodą, czasami też warto opłukiwać twarz wodą w ciągu dnia np. rano po przebudzeniu, przed wykonaniem makijażu i wieczorem podczas oczyszczania lub w zależności od tego jak komu pasuje. 
To są metody które poznałam z blogu AzjatyckiCukier, może są jeszcze inne, o których się kiedyś dowiem lub nie, ale te sposoby są podstawowe, sprawdzone i dobre. 

Mam nadzieję, że post się spodobał, zapraszam do komentowania, obserwowania i klikanie "lubię to" na fanpage ;3 


You Might Also Like

42 komentarze

  1. Świetny post. Na pewno zostanę tu na dłużej. <3 Wypróbuję niektóre na pewno! http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może któryś ze sposobów wypróbuję. Post napisany profesjonalnie i dokładnie. Chwali Ci się ta szczegółowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe bardzo dziękuję <3 trzymam kciuki za wcielenie metod w życie ^^

      Usuń
  3. Przydatny post dla zielonych :) Czekam na kolejne części! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do śledzenia mojego fanpage na facebuku (na początku strony masz okienko) tam piszę kiedy będą kolejne posty i mniej więcej czego będą dotyczyły ;3

      Usuń
    2. Oki, już lecę ♥

      PS.
      Zapraszam na nową grupę o Azjatyckich Blogach :) https://web.facebook.com/groups/1740553596164412/?fref=ts Możesz zaprosić znajomych, jeżeli chcesz, będzie mi bardzo miło! :)

      Usuń
    3. Haha, nawet zapomniałam, że lajkuję Twój fanpage już ;w; :D

      Usuń
    4. dołączyłam do grupy, dzięki za link ;)

      Usuń
  4. wow jestem pozytywnie zaskoczona kliknelam z ciekawosci bo takei japonszczyzna mi mignela a tu takie cos :D super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe pozory mylą ;) cieszę się, że się spodobało ;3

      Usuń
  5. Uwielbiam poznawac takie ciekawostki ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam na Twojego bloga z ciekawości i nie żałuję ani trochę. Bardzo lubie blogi w tym stylu. Zostaję na dłużej. :)

    www.nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Jestem maniaczka dbania o cere. Lubie pelny makijaz, ale nie potrzebuje go by wyjsc z domu ani tym bardziej spac , choc wiem ze sa takie panie co w make up'ie spia xD
    Na pewno wyprobuje twoje sposoby :) <3
    Bardzo mi sie podoba Twoj blog!
    Zaobserwowalam :)

    Zapraszam tez do siebie - u mnie w nowym poscie Japonia od kuchni ;)

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale takie panię później nie wiedzą, że przez noszenie makijażu cały czas niszczą swoją cerę i szybciej się starzeją, ale to już nie nasza sprawa ;)

      Ja Twojego bloga zaobserwowałam, skomentowałam i tęż polubiłam fanpage ^^

      Usuń
  8. Uwielbiam bloga Azjatycki cukier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe sposoby pielęgnacji wymieniasz. Niektórych nie znałam... :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak mój blog się na coś przydaję ^^

      Usuń
  10. Świetny post :*
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) + Zapraszam do mnie na konkurs :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post u mnie sprawdził by się olej+olej:) u mnie też trochę kosmetycznie ale bardziej makijażowo :)
    Zapraszam http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh no to skoro by się sprawdziło, to czemu by nie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny blog :))
    obserwuje i licze na to samo :D
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę przydatne rady o niektórych nie wiedziałam :)
    Pozdrawiam :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://sweets-princess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście używam ostatniej metody ale słyszałam że w Azji bardzo popularne są oleje i dają bdb efekt. Sama zakupiłam więc jeden i będę próbować ;)

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Azji olejki do oczyszczania twarzy są bardzo popularne, ja jeszcze żadnego nie mam, ale w najbliższym czasie mam zamiar sobie zamówić z mojej ulubionej firmy Hada Labo :)

      Usuń
  16. Bardzo przydatny post :D
    Azjatki są przepiękne *o*
    Na pewno skorzystam z którejś metody :)


    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresował mnie ten sposób olej+olej :) Wypróbuję :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń