LoveHotel

piątek, lutego 12, 2016


Konban wa ! 

Walentynki tuż, tuż, więc przydał by się jakiś post w tym temacie. Chciałam go zrobić wcześniej, ale byłam zajęta robieniem prezentu walentynkowego dla mojego misia <3 Jak wyglądają typowe japońskie walentynki to wszystko zostało już przeze mnie opisane rok, czy dwa lata temu, więc w sumie nie mam zbyt wielkiego pola do popisu, dlatego dzisiejszy post będzie troszkę kontrowersyjny, gdyż będzie dotyczył bardziej erotycznej części walentynek (o ile tak to mogę ująć) 

Tematem dzisiejszego "walentynkowego" posta tak jak w tytule będą love hotele, czyli japońskie hotele miłości. Pewnie wiele z was już słyszało coś na temat tego typu hoteli. Co mnie skłoniło do pisania o tym ? Ostatnio oglądałam japoński serial, gdzie właśnie pojawiły się tam sceny z takimi hotelami, więc pomyślałam, że to odpowiedni moment żeby napisać o tym, bo i tak innego pomysłu na notkę w temacie walentynek nie miałam. W tym temacie też nie można się dużo rozpisać, ale krótki post nie oznacza tego, że nie jest ciekawy.

Japończycy są dość "zboczonym" narodem, wszędzie są jakieś podteksty i inne tego typu rzeczy, więc love hotele są bardzo popularne, a raczej w walentynki są naprawdę oblegane. Love Hotele są to miejsca w których pary współżyją krótko mówiąc i spędzają romantycznie czas. W tego typu hotelach zazwyczaj nie ma obsługi. Klienci hoteli wybierają pokoje i płacą za pomocą automatu. Pokoje hotelowe dzielą się na dwa rodzaje : 
Na te wyglądające jak zwykłe pokoje, zwykłego hotelu i na te z różnymi zabawkami i gadżetami (np: klatki, karuzele z jednorożcami, zabawki hello kitty i inne kajdanki XD ) są to pokoje z różnymi bajerami, aby pobudzić wyobraźnię kochanków. Są też pokoje w tradycyjnym japońskim stylu rodem z filmów o samurajach. Wszystko po to aby urozmaicić swoje życie erotyczne. 
Czyż nie są to ciekawe miejsca na walentynkową randkę ? Na spędzenie romantyczny lub upojny wieczór ? Na pewno dla nas jest to coś nowego, ale dla Japończyków jest to rzecz normalna. 

W walentynkach głownie chodzi o to żeby spędzić razem miło czas. Prezenty nie są takie istotne. Można razem gdzieś wyjść i świetnie się bawić tak po prostu. Oczywiście tego wam życzę w walentynki i w sumie nie tylko, bo będąc w związku walentynki ma się praktycznie codziennie <3 






Mam nadzieję, że post was nie rozczarował. Lekki miłosny akcent jest. Mam nadzieję, że wszyscy jakoś miło spędzą ten czas. Życzę wszystkim dużo miłości <3 



You Might Also Like

17 komentarze

  1. Najbardziej spodobał mi się ten pokój z Hello Kity oraz przedostatni, wzorowany na tradycyjne klimaty :))

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie się te też najbardziej podobają i jeszcze ten pierwszy jest uroczy ;)

      Usuń
  2. Ale sliczne pokoje *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Życzę ci mile spędzonych Walentynek :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ...Ja bym tam wynajęła kilka godzin po to żeby sobie posiedzieć w ładnym pokoju i np poczytać... XD Chociaż troszkę fu, bo nie wiadomo ile osób tam wcześniej robiło różne rzeczy, huh. Ale to nie Polska, tam pościel pewnie zawsze czyściutka i ładniutka~
    Miłych walentynek~ ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominając o tym że pewnie tam ładnie pachnie ;) dzięki i wzajemnie 💕

      Usuń
  5. ...Ja bym tam wynajęła kilka godzin po to żeby sobie posiedzieć w ładnym pokoju i np poczytać... XD Chociaż troszkę fu, bo nie wiadomo ile osób tam wcześniej robiło różne rzeczy, huh. Ale to nie Polska, tam pościel pewnie zawsze czyściutka i ładniutka~
    Miłych walentynek~ ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy oglądałaś Gonciarza na Yt https://www.youtube.com/watch?v=3_cbALnRPxI. On właśnie pokazywał filmik na ten temat. Myślę że będziesz chciała go zobaczyć. Post jest ciekawy, a blog świetny. Zostaję tutaj. Zwłaszcza, że pełno tu Japonii. <3 http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baedzo mnie to cieszy ;3 chętnie obejrzę filmik ;3

      Usuń
  7. Love hotele, u nas w kraju temat tabu... Opisałaś to chyba najgłębiej jak się da :D
    Życzę Ci wesołych Walniętynek, skoro obchodzisz ♥
    Ja już na szczęście nie muszę. Od zawsze nienawidzę tego dnia, nawet jak byłam w związku >.<
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim związku mam walentynki codziennie więc ten dzień się różni tylko tym że więcej słodyczy dostaje 👌dziękuję za miły komentarz ;3 również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Ja Walentynki spędziłam jak zawsze, czyli jak normalny dzień :)

    Na moim blogu są już wyniki rozdania!
    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tak samo bo z moim misiem walentynki mam cały czas :) szkoda, że nie udało mi się wygrać, mam jakiegoś pecha do konkursów :(

      Usuń