Ulubieńcy lutego 2016 + warsztaty rysunku cz. 2

wtorek, marca 01, 2016


Hallo ! 
Już mamy marzec. Jak ten czas szybko leci za dwa miesiące kończę szkołę i trzeba będzie rozejrzeć się za jakąś pracą, czy coś, ale mniejsza o to. Dzisiaj mam dla was ulubieńców lutego, których nie ma zbyt wiele dlatego też postanowiłam zrobić dodatek do postu w postaci fotorelacji z moich warsztatów rysowania mangi. 

 Jeśli chodzi o ulubieńców to w lutym miałam tylko jednego, co prawda jest to zestaw pędzli i zawiera on kilka elementów, ale zestaw liczy się w sumie jako jeden, z resztą to już wyższa filozofia ;)
Nie podam wam niestety nazwy tych pędzli, ale mogę napisać tyle, że zamówiłam je na stronce e-zebra.pl za niewielkie pieniądze, a pędzle są naprawdę świetne, miękkie i nie gubią włosków, a do tego są w bardzo uroczych kolorach. Mam dość sporo pędzli, ale niektóre przydałoby się wymienić no i już wiem, że jak pozbędę się starych nie będę miała czego żałować. Po mimo zalet tych pędzli fajne jest też to, że w zestawie jest bardzo fajne etui ;3


Tak wiem, szału nie ma, ale miesiąc krótki to i mało faworytów. 

Zapraszam też do dalszej części posta, czyli warsztaty. 

W piątek, po raz drugi prowadziłam warsztaty z rysowania mangi dla dzieci. Z poprzednich warsztatów też była wzmianka, w którymś poście. Te warsztaty to były takie podsumowujące chociaż dzieci chciały więcej. Na poprzednich zajęciach dzieci uczyły się podstawy rysowania twarzy w technice mangowej, a w piątek nauczyłam ich rysować całe sylwetki. Po wykonaniu prac, włączyłam dzieciom fragmenty kultowych anime żeby zobaczyły jak wiążą się te dwie rzeczy i na czym to polega. Zdziwiło mnie trochę to, że mówiły, że nigdy czegoś takiego nie widziały, gdzie jak ja byłam w ich wieku często się oglądało chociażby pokemony, ale mniejsza o to. Po  "seansie" zrobiliśmy mini konkurs na najładniejszą pracę, naprawdę ciężko było wybrać. 

Na koniec dostałam taki ładny dyplom z podziękowaniami. Bardzo fajnie jest popracować czasem z dziećmi, co prawda nie mam zamiaru zostać nauczycielką, czy coś w tym stylu, mimo to czasami tak fajnie oderwać się od codzienności. 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Chciałabym potrafić ładnie rysować i stworzyć jakąś super mangę! :)

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przeczytałam swoja pierwsza w życiu mangę! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajne przeżycie. :P Bardzo podoba mi się Twoj blog. Obserwuję i pozdrawiam. :)
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, oczywiście, zaraz zobaczę twojego bloga ;)

      Usuń
  4. Też z chęcią pojechałabym na jakieś warsztaty rysunkowe :D Bardzo fajny blog ;))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się tobie spodobał ;) zapraszam częściej ;3

      Usuń
  5. Może gdybym poszła na takie warsztaty, to potrafiłabym ładnie rysować,to byłaby ciekawa przygoda, hahah.
    Pozdrawiam cieplutko, Senshi. ♥

    oczami-w-korei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty nie są aż tak potrzebne żeby ładnie rysować, wystarczy poświęcić trochę czasu i rysować, z czasem nabiera się wprawy ;)

      Usuń
  6. Ciekawe pędzle. Świetny pomysł z zajęciami, aż żałuje, że takich nie było jak byłam młoda i się strasznie tym interesowałam - wtedy były tylko książki i angielskie strony/początki polskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to dzieciaki faktycznie mają dobrze ;)

      Usuń
  7. Na Twoim blogu jestem po raz pierwszy i bardzo mnie zaciekawiłaś. Zastanawia mnie także Twój wygląd - czy jesteś Polką? (Przepraszam za to głupie pytanie)
    Obserwuję!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że blog Ci się podoba ;) tak jestem Polką, nie musisz przepraszać za to pytanie już nie pierwszy raz ktoś mi je zadaje ;3

    OdpowiedzUsuń