KawaiiBox

niedziela, maja 15, 2016


Witam ;3

Dzisiaj w końcu mam dla was post dotyczący mojego kawaiibox'a, którego wygrałam w konkursie na blogu Natalii KLIK
Długo czekałam aż paczka przyjdzie i bardzo byłam zadowolona kiedy w końcu już miałam to w swoich łapkach <3
Post będzie polegał głównie na zdjęciach, no bo co by więcej w tej kwestii pisać. 



Jak widać box zawiera bardzo dużo słodkich i ogólnie bardzo fajnych rzeczy z Japonii i z Korei. 
Więc co dokładnie było w pudełku ?

1. Papierowe torebeczki (jak na mój gust są to torebeczki na lunch/przekąski, ale w sumie można tam przechować też coś innego, a to już zależy od weny twórczej hehe xd )
2. Naklejka trójwymiarowa z pandą 
3. Naklejki wypukłe w kształcie słodyczy i serduszek
4. Dwie urocze spineczki z gwiazdką
5. Dwie równie urocze gumki do włosów z kokardką
6. Malutkie "brylanciki" do dekorowania np. smartfona
7. Dłygopis "ghost family"
8. Podkreślacze w kształcie jajeczek z uroczymi minkami
9.Koreańskie, kolorowe tasiemki klejące ze wzorkami 
 10. Małe opakowanie cukierków (z tego co udało mi się zrozumieć po opakowaniu, to te cukierki czyszczą zęby)
11. Słodycze typu DIY, w tym przypadku mam zestaw do robienia lodów wodnych z cukierkami
12. Portfelik z buźką kotka
13. Breloczek w kształcie bułeczki z buźką (nawet jest mięciutki jak bułeczka) <3

O to cała zawartość mojego kawaii box'a
Przesłodkie gadżety czyż nie?

Mam nadzieję, że wam się podobało. W następnym tygodniu pojawi się pierwszy foodbook na moim blogu. Jestem ciekawa waszej reakcji. 

A na koniec mam jeszcze do was pytanie (czy ja na koniec każdego posta muszę zadawać pytania?) Ogólnie to pytanie dotyczy rysowania, bo tak, rysuję (jak można zobaczyć co nie co na blogu) postanowiłam robić rysunki na zamówienie i do tego założyć osobny fanpage, na którym będę "chwalić się rysunkami", które można będzie nabyć lub złożyć zamówienie na konkretny rysunek. Widziałam wiele takich stron na facebooku, a wiele osób mi mówi, że w moim przypadku to dobra opcja. Co wy na to ? Czy warto spróbować i pobawić się w takie coś? 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Bardzo ciekawa zawartość, nigdy wczesniej nie slyszalam o takich pudełkach, ale wydaje się być bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze rzeczy! Bardzo lubię takie :)

    jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/2016/05/navy-blue.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a przy okazji tego że są urocze to są praktyczne, więc czego chcieć więcej ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie rzeczy typu Kawaii, są urocze no i śliczne. Szczęściara, gratuluję wygranej.

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie rzeczy typu Kawaii, są urocze no i śliczne. Szczęściara, gratuluję wygranej.

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rzeczy, cukierki, które niby czyszczą zęby wydają się być naprawdę ciekawe :D
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ciekawe czy to prawda, a może źle odczytałam instrukcję, zdarza się kiedy wszystko jest napisane po japońsku ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie widziałam tylu uroczych rzeczy w jednym miejscu ^^
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, kawaii box jest magiczny w takim razie ;)

      Usuń
  7. Jaka ciekawa zawartość :D Takie pudełko to fajna rzecz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A wszystko tak słodko wygląda.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna zbieram się na zamówienie takiego Kawaii Boxa, bo rzeczy w nim są mega urocze! Gratuluje wygranej :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja się zastanawiam czy teraz nie zamawiać sobie tego co jakiś czas ;)

      Usuń
  10. Kawai Box oczywiście uroczy *.* choć znając cenę nie kupiłabym xD
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, cena jest dość wysoka, ale to dlatego, że przedmioty z pudełka są z Azji i trzeba je sprowadzić, a to kosztuje niestety ;)

      Usuń
  11. Zazdro... ja też chcę takie słodkie rzeczy ;_;! Jak je zobaczyłam, prawie zaczęłam piszczeć XD Najbardziej podobają mi się te malutkie flamastry i portfel :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją uwagę na początku też przykuły te rzeczy, ogólnie jak dostałam paczkę to przeżywałam przez tydzień ;3

      Usuń