TOP TEN ~ motywujące instagramy

poniedziałek, lutego 13, 2017

Tym razem post dosyć nietypowy. Mam dla was top 10 moich motywujących instagramów, czyli profili na instagramie, które dotyczą sportu, diety i ogólnie zdrowego stylu życia i w pewien sposób mnie motywują, zagrzewają do walki i kolejnych dni pełnych treningów. Jak możecie wywnioskować post będzie krótki i praktycznie bez żadnej treści. Jedyna jakaś dłuższa treść to jest wstęp, ale czasami takie posty też są przydatne i ciekawe. Nie wiem czy to jest legalne wrzucenie ss profili osób bez ich wiedzy, ale dużo postów tego typu widziałam i było ok, nawet mi się spodobały i postanowiłam zrobić jakiś top 10.
Początkowo chciałam się skupić tylko na azjatyckich instagramach, ale mam ich w swoich zbiorach za mało, więc dorzuciłam kilka innych
Dlaczego top 10 akurat dzisiaj i dlaczego wgl ? Ponieważ są to posty, które cieszą się popularnością (bynajmniej u innych blogerek), są to krótkie posty, a jestem ostatnio zmęczona i chciałam zrobić coś co będzie fajne, a przy okazji nie napracuję się za bardzo. Teraz pewnie pomyślicie; to po co piszesz post jak ci się nie chce? piszę bo chcę pisać, ale mam ograniczony czas, bo też chcę spać i to dlatego postawiłam dzisiaj na tak mało wymagający post. Jeśli lubicie takie posty i chcecie więcej to piszcie w komentarzach i możecie też dorzucić jakiś temat na inne top teny.
Tak więc zaczynajmy. Zacznę od początku, czyli od mojego numeru 1.

1. barefacefettle - instagram prowadzony przez dwie dziewczyny. Zdjęcia są bardzo ładne i opisy pełne motywacji.
2. bora_wloffpro - zdjęcia pełne energii i praktycznie wszystkie ukazują sportowe wzmagania.


3. 85size - oprócz, że motywuje to jeszcze jest to uroczu ig


4. bloglates - instagram trenerki personalnej, korzystam z jej treningów na yt i trafiając na jej instagrama jeszcze bardziej mnie zmotywowała.


5. alitness - to jeden z dwóch polskich instagramów tego typu obserwowanych przeze mnie. Naprawdę czytając posty i oglądając zdjęcia z tego profilu można się bardzo zainspirować i poczuć przypływ energii i chęci do zmian.

6. healthy-minzzang

7. kamila.kucharczyk - na tego instagram trafiłam niedawno i bardzo mi się spodobał, ładne zdjęcia pełne energii

8. Chloe_t
 
9. fitasiangirl- jest to coś na zasadzie fanpage, gdzie publikowane są motywujące zdjęcia różnych kobiet.


10. amandafitstagram95 - nowych postów nie publikuje, jednak jak jeszcze publikowała to był jeden z moich ulubionych ig dlatego postanowiłam dać ją na 10 miejsce mimo iż od bardzo dawna nie dodaje postów.

No więc piszcie, czy podobają się wam takie posty, jeśli tak i chcecie więcej to piszcie czego mają dotyczyć, a tutaj macie mojego instagrama, może i nie jest motywujący, ale może komuś się spodoba :3 kuraibaniiig

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Sam obserwuje alitness, i rowniez mozna by powiedziec ze czesto czytam jej posty!
    Rowniez jest tu kilka interesujacych osob ktore wymienilas, wiec kto wie, moze tez zaczne ich obserwowac! :) Tak poza tym to milo sie czytalo! :) Czekam na kolejny post.

    Jesli masz okazje odwiedzic moj jakze to swiezy blog i podzielic sie kilkoma radami to zapraszam na lifebylucas.blogspot.com!
    Milego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz, oczywiście, że zerknę na Twojego bloga i zostawie po sobie kom, mam to w zwyczaju, że kom na moim blogu = kom na blogu autora komentarza i tak jest też z obserwacjami ;)

      Usuń
  2. Fajne zestawienie ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych Instagramów- trzeba nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jak masz na liście równie ciekawe profilki to było by fajnie jak byś się ze mną podzieliła ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego są w top 10 ^^

      Usuń
  5. Ten 9 wygląda super, na pewno tam zajrzę:d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, czasami przyda się porządna dawka motywacji! :D Zapraszam do mnie: red-eyeliner007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie inspiracje! Uwielbiam instagarama <33
    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/2017/02/moda-najlepsze-trendy-2017.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, instagram to najlepszy portal społecznościowy moim zdaniem ;)

      Usuń