care care face box 2

poniedziałek, lipca 31, 2017

Kolejna edycja maseczkowego boxa jest już u mnie od czwartku. Tutaj macie instagram organizatorki ( KLIK ), a tutaj link do recenzji pierwszej edycji ( KLIK ).
Dzisiaj zaprezentuję co znalazło się w nowym box’ie. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pierwszy mnie zaskoczył swoją zawartością, a ten jest jak dla mnie jeszcze lepszy. Bardzo mi się podoba kontakt z organizatorką i to, że wszystko idzie naprawdę sprawnie i szybko co już podkreślałam w poprzedniej recenzji.
W nowym box’ie oprócz głównych produktów znalazłam kilka fajnych, dodatkowych gadżetów, więc może przejdę już do prezentacji produktów, bo na pewno jesteście ciekawi ^^
Pierwsza maseczka, które też mnie najbardziej zaskoczyła była to maseczka ziemniaczana – FOODAHOLIC Natural Essence Mask.
Jest to maseczka z naturalną esencją, która pozwala na utrzyma nie nawilżenia cery co sprawia, że jest ona jedwabiście gładka.
Miniaturowy produkt to woda oczyszczająca – ETUDE HOUSE Micellar Cleansing Water.
Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza twarz z makijażu oraz innych zanieczyszczeń.
Maska wulkaniczna – WELCOS WAILNARA JUJU NATURAL MASK
Maska nawilżająca, która ma za zadanie zmniejszyć pory i pomaga w redukcji sebum.
SKINFOOD Jelly Peau
Miękka, nawilżająca galaretka. Sama do końca nie jestem pewna jak tego używać, ale myślę, że cobie poradzę. Bardzo ciekawy produkt, już nie mogę doczekać się testowania.
I ostatnim z głównych produktów jest plasterek na nos – TONY MOLY Nose Pack
Są to takie paseczki, które usuwają zaskórniki, wągry i zanieczyszczenia z noska. Zawierają wyciąg z jajka i inne naturalne składniki.
Teraz przejdę do próbek i innych gadżetów
W pudełku znajdowały się 4 próbki kremów do rąk firmy TONY MOLY. Najbardziej urzekły mnie opakowania, jest to edycja POKEMON.
Dodatkowo dostałam jeszcze sylikonową szczoteczkę do mycia twarzy. Na pewno jest to rzecz, która bardzo mi się przyda. Uwielbiam myć buzię szczoteczkami.
I jeszcze najsłodszy notesik jaki widziałam ;3

I to na tyle jeśli chodzi o prezentację nowej edycji care care face box. Moim zdaniem warto było zamówić, zachęcam do zamawiania kolejnych edycji.
Zapraszam też na swój instagram ( KLIK ) i fanpage bloga ( KLIK )

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o takiej paczce a wygląda tak uroczo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie jest to znamy box, robi to dziewczyna pod kątem swojego profilu na instagramie, gdzie testuje maseczki ;)

      Usuń
  2. Urocza paczka. Fajne gadżety dostałaś. udanej współpracy ci życzę. A co do wyglądu to uroczo wygląda mówię to jako facet LOL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Zaskoczyła mnie towja opinia ;)

      Usuń
  3. Świetna paczka, sama chciałabym taką posiadać :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na instagram @maseczkowetesty link we wstępie ;)

      Usuń
  4. Jejuu te opakowania są takie urocze ^.^ aż przyciągają wzrokiem do skorzystania z nich :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Proszę i mamy kolejnego pana. Jak miło ;)

      Usuń
  5. aż szkoda używać takich perełek :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam ten problem że gdy używam maseczki to mam wyrzuty sumienia hehe xd

      Usuń
  6. Urocza paczka :) nie słyszałam o takim boxie...

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam na instagram organizatorki ;)

      Usuń
  7. Jak mogłabym zarezerwować dla siebie bądź zakupić takie pudełeczko?
    // Sohee https://jednanogawazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do @maseczkowetesty na instagramie i zapytaj czy jeszcze są dostępne na sierpień bo 24 wysyła i nie wiem czy jeszcze są bo liczba box'ów jest ograniczona, ale można zarezerwować sobie na przyszły miesiąc ;)

      Usuń