ulubieńcy lipca 2017

wtorek, sierpnia 08, 2017

Już leci drugi miesiąc wakacji, ten czas tak strasznie szybko leci, nawet człowiek nie zdąży się zorientować, a już miesiąc zleciał jak z bicza strzelił. Mam wrażenie, że od kąt człowiek zaczyna pracować i ma więcej obowiązków ten czas leci nieubłaganie szybciej. Czy wam też czas tak szybko leci ? nie mam na myśli tylko okresu wakacji, bo wiadome co dobre, szybko się kończy, ale myślę też o czasie ogólnie nie ważne czy to marzec, lipiec, czy grudzień.
Skoro mamy już kolejny miesiąc za sobą i początek nowego to oznacza tylko jedno. Czas na ulubieńców lipca 2017.

Pierwszym moim ulubieńcem jest podkład firmy Astor, a dokładnie Skin Match Perfect Foundation.
Zawsze mi się wydawało, a może tak serio jest, że ta firma kosmetyczna dla dojrzałych Pań, ale mimo wszystko szukając nowego ulubieńca wśród podkładów, skusiłam się na zakup tego właśnie. Spodobało mi się to, że widnieje napis iż ten kosmetyk przyczynia się do zmniejszenia ilości wolnych rodników, czyli mówiąc wprost działa podobnie do kremów przeciwzmarszczkowych. (to utwierdza moje przekonanie, że firma Astor ma kosmetyki skierowane bardziej w kierunku dojrzałych kobiet). Jestem mimo wszystko zadowolona z tego podkładu. Jest on idealny na lato ponieważ co trzeba to zakrywa, ale przy tym jest bardzo delikatny (prawie jak BB Cream). Nie powstaje efekt maski i koloryt jest wyrównany. Podkład jest naprawdę bardzo lekki i do tego trwały, jednak jeśli ktoś chce/lubi mieć matową cerę to bez pudru się nie obejdzie. Jak by ktoś chciał zobaczyć efekt to zapraszam na post na instagremie, w którym prezentuję porównanie cery bez makijażu i z podkładem i korektorem z tej serii firmy Astor [zdjęcie jest dodane bez filtrów i jakichkolwiek przeróbek ]. (KLIK)

Maseczka z pierwszej edycji „care care face box” – FLOR de MAN – watermelon Essentional Watermelon Juice.
Teraz mogę się trochę więcej “ wypowiedzieć” na temat produktów z Boxa od @maseczkowetesty, bo już je przetestowałam na swojej skórze i jak na razie ze wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona, ale mam wśród nich swoich faworytów i to jest jeden z nich.
Maseczka ma bardzo urocze opakowanie moim zdaniem. Prześlicznie pachnie, słodko i orzeźwiająco za razem. Produkt świetnie sobie radzi z nawilżeniem cery i delikatnie ją rozświetla, a do tego tak jak sam zapach powoduje uczucie świeżości. W upalne dni coś pięknego <3

Kolejna maseczka z boxa, która została moim faworytem to oczywiście maseczka od A’PIEU CHOCOLATE MILK.
Maseczka ma oczywiście przepiękny mleczno – czekoladowy zapach. Esencja, którą jest nasączona również jest taka mleczna i w kolorze i konsystencji. Samo noszenie maseczki sprawie wielką przyjemność i do tego ten efekt ochłodzenia, relax idealny. Po zdjęciu maseczki cera jest jedwabiście gładka i mięciutka, można się zakochać w efektach tej maseczki <3


You Might Also Like

30 komentarze

  1. Akurat jak lipiec wolno zleciał to sierpień mgnie :D Ale urocze maseczki <3 uwielbiam arbuza <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa maseczki - musi pięknie pachnieć :)
    http://ajgapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe masz faworytów, Fajnie że piszesz o tym co kochasz, jakoś nie słyszałem o tych niektórych maseczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ są to maseczki z Korei a do tego ze średnio znanych firm ;)

      Usuń
  4. Kiedy to zleciało... Te maski wyglądają naprawdę super *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szybko leci ten czas, myślałam że tylko mnie, ale widzę, że wszystkim ;)

      Usuń
  5. Świetni ulubieńcy :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie to straszne. Leci, leci i się nie zatrzymuje. Człowiek nawet nie ma czasu na nudę.
    Chyba rozejrze się za tymi maseczkami. Zaciekawiły mnie.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma czasu na nic, człowiek by sobie odpoczął, poleniuchował, ale jak sobie pomyśli, że tyle czasu marnuje to aż się odechciewa odpoczywać xd

      Usuń
  7. Te maseczki są przesłodkie, a cover Bangtanów jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lipiec minął jak strzała. Szkoda, bo miałam wiele planów, których nie udało mi się zrealizować :(
    Produkty bardzo ciekawe, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasu się nie da cofnąć ani zatrzymać, a czasami by się przydało, najgorsze jest to, że te najlepsze momenty lecą najszybciej ;<

      Ja również pozdrawiam i życzę aktywnego sierpnia, żeby nie było to tak jak w przypadku lipca i uda Ci się zrealizować wszystkie plany <3

      Usuń
  9. Maseczka mleka czekoladowego jest tak sugestywna, że aż mi ślinka cieknie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak się patrzy na niektóre zdjęcia w sklepach internetowych to serio wygląda jak karton mleka czekoladowego ;)

      Usuń
  10. Szukam obecnie nowego podkładu, więc muszę chyba wypróbować ten z Astora :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!

    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wpadnę, odwiedzam blogi wszystkich, którzy są u mnie aktywni ;)

      Usuń
  11. So interesting post, dear Arisa! A lot of different items, like it!
    This foundation is great, one frome the best! Love it!
    Have a nice day

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much <3
      You have a nice day too

      Usuń
  12. Zakochałam się w tych maseczkach uwielbiam zapach i smak czekolady i arbuza więc mysle, że byłyby dla mnie idealne! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  13. nice blog =)
    following each other ? =)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. great Post<3
    Love your blog. I folow you now.
    kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you <3 I going to your blog now ^^

      xoxo

      Usuń